معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای روابط طولانی

عکس جلد کتاب صوتی رازهای روابط طولانی
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای روابط طولانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای روابط طولانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازهای روابط طولانی

رازهای طلایی برقراری روابط سالم و حفظ روابط پایدار و طولانی مدت را در کتاب صوتی رازهای روابط طولانی بشنوید. هاکان منگوچ نویسنده‌ی پرطرفدار ترکیه، در این کتاب روابط جدیدی از یکنواختی روابط بلندمدت ارائه می‌کند و و اصول و توصیه‌هایی را با شما به اشتراک می‌گذارد که روابط سالم‌تری برایتان به ارمغان می‌آورد و زندگی‌تان را تغییر می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی رازهای روابط طولانی

در جهانی که انگار همه چیز علیه صمیمیت روابط انسانی و عاطفی چیده شده، حفظ یک رابطه‌ی دوستانه و عاشقانه کار بسیار دشواری است. خیلی‌ها یاد نمی‌گیرند که آداب حفظ روابط چیست، خیلی‌ها به‌خاطر بلاتکلیفی نمی‌دانند کارهایشان چه معنایی دارد، خیلی‌ها هم صبر و حوصله‌ی زحمت کشیدن برای روابطشان را ندارند و با کوچک‌ترین مشکل و بحثی روابط را دور می‌اندازند. البته خیلی‌ها هم هستند که روابط پایداری دارند و سال‌ها عشق و محبتشان دیگران را به حیرت وا می‌دارد. راز آن‌ها چیست؟ ‌ قلب بخشنده‌ای دارند؟ صریح‌اند؟ منعطف‌اند؟ فداکارند؟ به احساسات خودشان و دیگران اهمیت زیادی می‌دهند و از هیچ چیز سرسری نمی‌گذرند؟ چه روش‌هایی برای برقراری یک رابطه‌ی سالم و نگه داشتن آن دارند؟ هاکان منگوچ (Hakan Menguc)، نویسنده‌ی محبوب اهل ترکیه در کتاب صوتی رازهای روابط طولانی (Uzun Iliskilerin Sirri) به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد و از توجهاتی می‌گوید که می‌تواند رابطه‌ی شما را نجات بدهد.

همه چیز نیازمند توجه است؛ از دوستان و همکاران گرفته تا خود کار و حتی یک گلدان بدون توجه از بین می‌روند. انسانی که به اطرافش توجه می‌کند، از دیگران انتظار دارد، سوال می‌پرسد و سعی می‌کند درک کند، انسان زنده است. توجه تازگی همه چیز را حفظ می‌کند. هاکان منگوچ تاکید می‌گذارد که روابط با دیگران و احساسات آن‌ها قرار نیست صرفا تجربه‌ای در خدمت موفقیت ما باشند و باید ما هم متقابلا برای آن‌ها اهمیت قائل شویم و تلاش کنیم. روابط انسانی نقطه‌ی تحول هر دو طرف است. هر دو طرف یک رابطه در برخورد با دیگری خودش را بیشتر می‌شناسد و با حقایقی از خودش و جهان روبه‌رو می‌شود. اما چطور می‌شود بعد از رویارویی با حقایقی که ممکن است تلخ و آزاردهنده هم باشند، همچنان خود و دیگری را دوست داشت و رابطه را ادامه داد. چطور این مواجهه در تلخی متوقف نشود و به هیچ کداممان آسیب نزند؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای روابط طولانی

کتاب صوتی رازهای روابط طولانی اسرار روابط عاشقانه‌ی طولانی مدت را در اختیار شما می‌گذارد، اما این رازها می‌توانند به‌عنوان اصولی کاربردی برای روابط دیگر نیز استفاده شوند. هر رابطه‌ای زیبایی‌ها و دشواری‌های خودش را دارد. با عمل به توصیه‌های هاکان منگوچ، ممکن است در مواجهه با دیگران متفاوت از قبل عمل کنیم و چهره‌ی جدیدی از خودمان نشان بدهیم. قانون چهار + یک، آزمون‌های تشخیص جوانب مختلف یک رابطه و تست فداکاری از جمله کلیدهای طلایی است که نویسنده در دست شما می‌گذارد.

هاکان منگوچ با آموزه‌های عرفانی بزرگ شده و این آموزه‌ها را در قالب زندگی امروزی تطبیق داده است. او آموزه‌های کهن را با تجربیات شخصی خود و اطرافیانش در هم آمیخته و حاصل تحلیل‌ها و روایت‌های بسیاری را در کتاب صوتی رازهای روابط طولانی گردآوری کرده است. با گوش دادن به توصیه‌های نویسنده روابط سمی را می‌شناسید، قدرت نه گفتن را در خودتان تقویت می‌کنید و راه‌های کنار آمدن با رنج‌های جدایی و ترک شدن را یاد می‌گیرید. یادتان نرود که صبر و درک متقابل در برابر ناملایمات خوراک رشد و تقویت روابط را تامین می‌کنند. در ادامه، یکنواختی معمول روابط بلندمدت نیز مطرح می‌شود و نویسنده تعریف جدیدی از آن به دست می‌دهد که دیدگاه شما را نسبت به روابط عوض می‌کند.

کتاب صوتی رازهای روابط طولانی را شهرزاد صدر به فارسی ترجمه کرده و نشر گویا با همکاری نشر صوتی موج کتاب در اختیار شما قرار داده است. شما آن را با صدای سید مهدی مفیدی راد می‌شنوید.

کتاب صوتی رازهای روابط طولانی برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های روانشناسی و خودسازی علاقه دارند یا درباره‌ی رازهای حفظ یک رابطه‌ی سالم و طولانی کنجکاوند، این کتاب صوتی توصیه‌های مناسبی برایشان دارد.

در بخشی از کتاب صوتی رازهای روابط طولانی می‌شنویم

اگر می‌دانی که نارضایتی و خوشبخت نبودن، دلیل کافی برای پایان یک رابطه هست، ولی خودت را به آن رابطه‌ زنجیر کرده‌ای. اگر در تو همه‌چیز به پایان رسیده، اما باز از آن می‌ترسی که رابطه‌ای را به پایان برسانی، پس دلایل دیگری برای ماندن وجود دارد. اینجا دیگر موضوع نیست که می‌خواهی شانس دوباره‌ای به رابطه‌ات بدهی یا آن را بازسازی کنی. اینجا شاید دست‌بندهایی وجود دارد که دیده نمی‌شوند و غل و زنجیرهای نامرئی و زندانی است که تو را آنجا محکوم کرده و این مرحله‌ی بسیار خطرناکی در یک رابطه است. اینجا بسیار مهم است که با دقت و آگاهانه رفتار کنید. حتی وقت آن رسیده که از یک نیروی بیرونی هم کمک بگیرید.

تفاوت تویی را که در روزهای اول رابطه بودی با تویی را که امروز در این رابطه هستی به‌خوبی درک و بررسی کن. در ابتدای راه تو فردی بودی بسیار با شور و نشاط، با اعتمادبه‌نفس، اجتماعی، خوشحال و شاد، اما الآن اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده‌ای، ترسو شده‌ای، بی‌نشاط و بی‌حرکتی و غیراجتماعی شده‌ای. این رابطه ذهن تو را دستکاری کرده و به یک برده تبدیلت کرده است.

تو خودت را بدون او ناکافی می‌بینی. هر قدر هم که ناراضی باشی، فکر می‌کنی نمی‌توانی به‌تنهایی و با اعتمادبه‌نفس به راهت ادامه دهی. برای همین می‌گویم نیاز به کمک از طرف یک متخصص داری.

این دوره را تنها سپری نکن. کنار کسانی باش که به آن‌ها اعتماد داری یا کنار کسی که می‌تواند به تو راه‌های علمی مبارزه با این بحران را بیاموزد.

«اگر مانند قبل در زندگی‌ات اجتماعی نیستی، تمام فعالیت‌هایی را که برای خود داشته‌ای ترک کرده‌ای. مثلاً قبلاً به یوگا می‌رفتی، به آموزش خود اهمیت می‌دادی، کلاس زبان می‌رفتی یا برای رشد خود کارهای مختلفی می‌کردی. کنسرت و مسافرت می‌رفتی، آرایشگاه می‌رفتی و انسان اجتماعی و شادی بودی، اما الآن همه‌چیز را رها کرده‌ای، برای خودت هیچ کاری نمی‌کنی، شادی‌ات از بین رفته، درون‌گرا شده‌ای، دیگر مانند قبل به خودت نمی‌رسی. اگر با چنین شرایطی مواجه هستی تو از لحاظ عاطفی دست‌کاری شده‌ای، یعنی در ذهن و روح تو خیلی نفوذ شده است.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
معرفی کتاب و درباره‌ی نویسنده
7 دقیقه
قسمت اول
7 دقیقه
قسمت دوم
12 دقیقه
قسمت سوم
21 دقیقه
قسمت چهارم
19 دقیقه
قسمت پنجم
13 دقیقه
قسمت ششم
18 دقیقه
قسمت هفتم
26 دقیقه
قسمت هشتم
22 دقیقه
قسمت نهم
26 دقیقه
قسمت دهم
21 دقیقه
قسمت یازدهم
22 دقیقه
قسمت دوازدهم
28 دقیقه
قسمت سیزدهم
26 دقیقه
قسمت چهاردهم
18 دقیقه
قسمت پانزدهم
21 دقیقه
قسمت شانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازهای روابط طولانی
نویسنده
مترجمشهرزاد صدر
راویسید مهدی مفیدی راد
ناشر چاپینشر گویا
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های روابط عاطفی، کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازهای روابط طولانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازهای روابط طولانی

برای دریافت کتاب صوتی رازهای روابط طولانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.