معرفی و دانلود کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش: اعتماد به‌ نفس خود را در 30 روز بالا ببرید

عکس جلد کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش: اعتماد به‌ نفس خود را در 30 روز بالا ببرید
قیمت:
۴۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش: اعتماد به‌ نفس خود را در 30 روز بالا ببرید

کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش اثری از مارک رکلاو، مربی، سخنران و نویسنده‌ی کتاب‌های انگیزشی است. رکلاو تلاش کرده تا با راهنمایی‌ها و راهکارهایی که در این کتاب به مخاطبان خود ارائه داده است، به آنان کمک کند دیدگاهشان را نسبت به زندگی تغییر دهند، رفتارهای مثبت را جایگزین نگرش‌های منفی نمایند و اعتمادبه‌نفس را در خود تقویت کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش

همه‌ی ما روزهایی در زندگی‌مان احساس دلسردی کرده‌ایم. به دفعات پیش آمده که دستاوردهایمان را با موفقیت‌هایی که دیگران به دست آورده‌اند مقایسه کرده و به توانایی‌ها و تلاشمان شک کرده‌ایم. بسیاری از ما در حالتی از اضطرابی دائمی زندگی می‌کنیم و مدام در تلاش هستیم تا تأیید و تحسین دیگران را به دست بیاوریم. دلمان می‌خواهد تصویری خوب از خود در ذهن همه باقی بگذاریم و هیچ‌کسی را از خودمان ناراحت نکنیم. اگر شما نیز تاکنون چنین احساساتی را تجربه کرده باشید، باید بدانید که این احساسات اغلب از عزت نفس پایین سرچشمه می‌گیرند. این عزت نفس است که فرد را از توجه، تأیید و تحسین دیگران بی‌نیاز می‌کند و باعث می‌شود که او با تکیه بر قابلیت‌ها و توانمندی‌های منحصربه‌فردش، به اهدافی که برای خویش در نظر گرفته است دست یابد. اما اگر نمی‌دانید چگونه به بهترین شکل عزت نفس را در خود افزایش دهید، نگران نباشید. مارک رکلاو (Marc Reklau) در کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش (Love Yourself First) راهنمایی گام‌به‌گام و سی روزه معرفی کرده که به شما کمک می‌کند این ویژگی را در وجودتان تقویت کنید.

شما نیز مانند هر فرد دیگری سزاوار تجربه‌ی موفقیت و عشق و زیبایی در زندگی هستید. این پیامی است که مارک رکلاو در هر واژه از کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش گنجانده است. به باور او برای رسیدن به موفقیت نیاز نیست ابرانسان باشید یا از قدرت‌های ماورایی برخوردار باشید اما لازم است به خودتان و آنچه پیرامون شما روی می‌دهد از زاویه‌ی دید متفاوتی بنگرید. همین زاویه‌ی دید و عزت نفسی که نتیجه‌ی مستقیم آن است، یاری‌دهنده‌ی شماست تا به چیزی که در زندگی آرزوی دستیابی به آن را دارید، برسید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش

مهم نیست چه هدفی در زندگی دارید: قصد دارید به اوج قله‌های معنویت برسید یا هدفتان صرفاً مالی است و کسب میلیون‌ها دلار ثروت خوشبختی را در زندگی شما تضمین می‌کند. در هر صورت، شادی و رضایت عمیق درونی را تجربه نخواهید کرد تا زمانی که عزت نفس را در خود پرورش دهید. مارک رکلاو در کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش ضمن تأکید بر این موضوع، به این موارد نیز اشاره می‌کند که کارهایی مانند غرق‌شدن در خاطرات تلخ گذشته و سرزنش کردن خود از جمله رفتارهای ناسالمی است که در تضاد با تقویت عزت نفس قرار دارد. بنابراین حتی مهم نیست که در گذشته چه اشتباهاتی مرتکب شده‌اید یا تا چه میزانی آسیب دیده‌اید. تغییر رویکرد و پرورش عزت نفس باعث می‌شود به همان اشتباهات و آسیب‌ها به‌شکل درس‌هایی برای شناسایی نقاط ضعف و آزمونی برای سنجش توانایی‌های خود نگاه کنید، دست از مقایسه‌ی خود با دیگران بردارید و تلاش کنید هر روز بهتر از روز قبل زندگی کنید.

با شنیدنِ راهکارها و راهنمایی‌های صریح و کاربردی مارک رکلاو خواهید آموخت چگونه آن صدای همیشگی انتقادی که از اعماق وجودتان برمی‌خیزد را خاموش کنید و با پیش گرفتن نگرشی مثبت به خود و دیگران، جسارت انتخاب اهداف والا و توانایی دستیابی به آن‌ها را در خویش ایجاد نمایید. کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش را به کوشش انتشارات اندیشه آگاه در همکاری با نشر صوتی مؤسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور، با ترجمه‌ی زینب پهلوان و خوانش پیمان شیخی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب اول خودت را دوست داشته باش

  • من سال‌های طولانی است که به کار روان‌درمانگری مشغول هستم. کتاب اول خودت را دوست داشته باش همان اثری است که خواندنش را حتماً به تمام بیمارانم پیشنهاد می‌کنم. (بلن برتران، روان‌شناس)
  • هر فردی که در زندگی هدفی دارد که می‌خواهد هر طور شده به آن برسد، باید این کتاب را بخواند. این کتاب به‌ویژه برای نوجوانان بسیار مفید است. (تیتو روجاس، کارگردان سینما و تلویزیون)

کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می‌کنید در زندگی خود فاقد عزت نفس کافی هستید یا اینکه هرچه تلاش می‌کنید، نمی‌توانید صدای منتقد سرزنش‌گر درون‌تان را قطع کنید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش را بشنوید.

در بخشی از کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش: اعتماد به‌ نفس خود را در 30 روز بالا ببرید می‌شنویم

وقتی شرایط آن‌طور که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود، اغلب خدا، جهان هستی و دیگران را سرزنش می‌کنیم؛ ولی متأسفانه باید بگویم که فقط یک نفر مسئول زندگی شماست و آن خودتان هستید! نه رئیس، نه همسر، نه پدر و مادر، نه دوستان، نه مشتری‌هایتان، نه اقتصاد، نه آب و هوا، نه رئیس‌جمهور. فقط خودتان!

اگرچه پذیرش این موضوع کمی ترسناک است، اما در عین حال می‌توانید حس رها کردن و آزاد بودن را تجربه کنید. روزی که تصمیم می‌گیرید دست از سرزنش دیگران برای اتفاقات زندگی‌تان بردارید، همه‌چیز تغییر خواهد کرد. وقتی مسئولیت کنترل زندگی خودتان را به عهده می‌گیرید، روابط‌تان بسیار بهتر می‌شود. به‌عهده گرفتن مسئولیتِ زندگیِ خود یعنی پذیرفتن یکی از مسئولیت‌های زندگی. به‌جای اینکه رفتاری منفعلانه داشته باشید و نقش قربانی به خودتان بگیرید، با تمام توان سعی کنید خودتان زندگی‌تان را بسازید یا حداقل این قدرت را به دست بیاورید که بتوانید تصمیم بگیرید در مواجهه با شرایط چه‌طور عمل کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
درباره‌ی نویسنده - مقدمه
50 دقیقه
فصل اول: کنترل زندگی‌تان دست خودتان است
45 دقیقه
فصل دوم: احوالات درونی
42 دقیقه
فصل سوم: اصیل و واقعی باشید
51 دقیقه
فصل چهارم: شادی یک انتخاب است
36 دقیقه
فصل پنجم: قدرت تمرکز
43 دقیقه
فصل ششم: جسم و ذهن
45 دقیقه
فصل هفتم: در لحظه‌ی حال زندگی کنید
7 دقیقه
توضیحات بیشتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش: اعتماد به‌ نفس خود را در 30 روز بالا ببرید
نویسنده
مترجمزینب پهلوان
راویپیمان شیخی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش

Alireza darvish
۱۴۰۳/۵/۱۲
این کتاب بسار ارزشمند است موکدا پیشنهاد میکنم کتاب صوتی آن را تهیه کنید. سپاس از کتاب راه
pezhman yazdani
۱۴۰۳/۴/۲۷
واقعا عالی بود و بسیار کارآمد بود ممنون از کتاب راه و عوامل زحمتکشش 🌹
نگین حسنی
۱۴۰۳/۵/۱۷
بعد از این کتاب خودم و بیشتر دوستدارم
نیاز داشتم یکی این حرفارو بهم بزنه
اسما عشاقی
۱۴۰۳/۵/۱۰
بهترین و کاملترین کتاب خود دوستی که تاحالا خوندم. پر از نکته و راهکار
بیتا
۱۴۰۳/۴/۱۵
این کتاب واقعا کمک کننده هست پیشنهاد میکنم گوش کنید.
HP
۱۴۰۳/۶/۱۲
بسیار کتاب جالبی بود، خودشناسی و عمل استفاده بردم
مهدی قاسمی
۱۴۰۳/۵/۷
کتاب مفیدی در زمینه عزت نفس بود
Sheydasaedi
۱۴۰۳/۵/۲۳
برای نوجوان‌ها خوبه
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش

برای دریافت کتاب صوتی اول خودت را دوست داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.