معرفی و دانلود کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی

عکس جلد کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی

کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی نوشته‌ی فرزاد صباغ پور، مفهوم آگاهی در همه‌ی موجودات زنده، علی‌الخصوص انسان را از منظری علمی بررسی می‌کند و برای تعریف بهتر آن، از آخرین دستاوردهای دانشمندان فیزیک کوانتوم نیز بهره می‌جوید.

درباره‌ی کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی

ماهیت انسان و درونیات او، درست از زمانی که سقراط در حدود 2500 سال پیش، توجهات را از دنیای بیرون به درون انسان کشاند، مورد بحث و سوال بوده است. با وجود قدمت چند هزار ساله‌ای که این بحث دارد، همچنان حقایق قاطعی در رابطه با آن وجود ندارد و تنها چیزی که با اجماع نظر فلاسفه به اثبات رسیده این است که انسان از لحاظ عقل و خرد و آگاهی، بر دیگر موجودات زنده برتری دارد.

آنچه در کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی اثر فرزاد صباغ پور می‌شنویم، بررسی موضوع آگاهی از دیدگاه علمی و فیزیک کوانتوم است. مفهوم آگاهی و ارتباط آن با موضوعاتی نظیر اختیار و تعیین سرنوشت و همچنین رابطه‌ی ژنتیک با تفکر و رفتار انسان نیز از موضوعاتی هستند که صباغ پور در این کتاب به آن‌ها پرداخته است.

طبق یافته‌هایی که در این کتاب ارائه شده، بدن و جسم بیولوژیکی انسان تنها ابزاری است برای روح تا در این جهان مادی حضور و برهم‌کنش داشته باشد. انسان به صورت طبیعی و پیش‌فرض تصویری ذهنی از خود دارد که شاید مرزهای آن در ابتدا مبهم باشند، اما به مرور زمان و با تفکر، تعمق و تحلیل نیات و رفتارها، می‌توان به این تصویر نمودی عینی‌تر و واقعی‌تر بخشید. لازمه‌ی این درجه از خودشناسی صداقت است تا بتوانیم نقاط ضعف و قوتمان را به درستی تشخیص دهیم. لازم به ذکر است که خودشناسی، یکی از مأموریت‌ها و اهداف متعالی انسان است که به واسطه‌ی آن، توجه و تمرکزش را از رفتار دیگران برمی‌دارد و به آنچه خودش به این دنیا ارائه می‌دهد، توجه می‌کند. با عمیق نشدن در معایب دیگران، فرصت این را پیدا می‌کنیم که شناخت بهتری از اخلاقیات خودمان پیدا کنیم و با تشخیص نقاط ضعف و زشتی‌ها، در پی اصلاح آن‌ها برآییم و قدمی در جهت کمال روحی و اخلاقی برداریم. رسیدن به این درجه از خودشناسی یکی از اهداف اصلی کتاب حاضر است.

کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی اثری از نشر صوتی جیحون و انتشارات پندار تابان است و شما آن را با صدای مهیار ستاری می‌شنوید.

کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی در دسته‌بندی خودشناسی و خودآگاهی، از شنیدن این کتاب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی می‌شنویم

استیو یک بازرگان اهل تگزاس و صاحب یک کارگاه عظیم تولید پوشاک است و برای تعطیلاتش به ایالت کالیفرنیا، محل اقامت من آمده بود و به توصیه‌ی یکی از دوستانش به مطب من مراجعه کرد و مشغول صحبت شد. قبل از هیپنوتیزم استیو، وقتی از داستان زندگی‌اش پرسیدم، معلوم شد که فردی بسیار باهوش و در عین حال تاحدودی عصبی است. وقتی با او حرف می‌زدم مدام با دسته کلیدش بازی می‌کرد و با حالتی آشفته، به در و دیوار مطب من خیره می‌شد. از او پرسیدم: «آیا از هیپنوتیزم شدن وحشت داری؟» و او جواب داد: خیر. من نگران چیزهایی هستم که احتمالاً شما در مورد گذشته‌ی من کشف می‌کنید. استیو ضمن صحبت گفت که کارمندانش بسیار پرتوقع هستند و به او وفادار نیستند و تحمل شکایت‌ها و اعتراضات آن‌ها برایش سخت شده است. راه حلی که خودش به آن رسیده بود اخراج تعدادی از آن‌ها و سخت‌گیری در مورد بقیه بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
متن پشت جلد
5 دقیقه
مقدمه‌ی ناشر
18 دقیقه
یک: آگاهی
17 دقیقه
دو: تجلی آگاهی در موجودات
11 دقیقه
سه: پیدایش انسان
17 دقیقه
سه ـ قسمت دو
23 دقیقه
چهار: عدالت الهی
22 دقیقه
پنج: نقش ژنتیک در رفتار انسان
20 دقیقه
شش: نقش افکار بر ژنتیک انسان
14 دقیقه
هفت: اختیار و سرنوشت
17 دقیقه
هفت ـ قسمت دو
24 دقیقه
هشت: سوءاستفاده از اختیار
21 دقیقه
نه: پراکندگی نگرش‌ها در علم روانشناسی
20 دقیقه
ده: سرآغاز روان‌شناسی علمی
15 دقیقه
یازده: نگرش روان‌شناسی رفتارگرایی
18 دقیقه
دوازده: نگرش روان‌شناسی شناختی
18 دقیقه
سیزده: روان‌پزشکی
20 دقیقه
چهارده: فراروان‌شناسی
20 دقیقه
پانزده: دژاوو
24 دقیقه
شانزده: تجربه‌ی خروج از بدن
20 دقیقه
هفده: شناخت صفت بدبینی در خود
16 دقیقه
هجده: شناخت صفت غرور و خودبینی در خود
14 دقیقه
نوزده: شناخت صفت خودبرتربینی در خود
14 دقیقه
بیست: شناخت صفت قضاوت در خود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی
نویسنده
راویمهیار ستاری
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی

برای دریافت کتاب صوتی آگاهی: رویکرد علمی بر خودشناسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.