معرفی و دانلود کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند

عکس جلد کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند

چطور پشت نقاب‌های مردم را ببینیم؟ چطور احساسات مختلف را کشف کنیم؟ و از چه طریقی به دور از تمامی این نقاب‌ها زندگی کنیم؟ پاسخ این سوالات را در کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند به قلم برایان باسترفیلد پیدا می‌کنید. این کتاب انگیزه‌های مختلف نقاب زدن را برمی‌شمارد و کمکتان می‌کند روابط سالمی برقرار کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند

احتمالا پیش آمده که نتوانید به لبخندهای مهربان بعضی از آدم‌ها اعتماد کنید. هرچقدر هم که مهربان‌تر می‌شوند، شما بیشتر میل به عقب‌نشینی پیدا می‌کنید. در چنین مواقعی نباید احساساتتان را نادیده بگیرید؛ چون به احتمال زیاد نقابی بر چهره دارند و رازی که پشت صورت مهربانشان پنهان کرده‌اند، شما را پس می‌زند. اما چگونه پشت نقاب‌های مردم را ببینیم؟ کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند (19 Masks People Wear: How to See Beyond the Masks) به قلم برایان باسترفیلد (Brian Basterfield) به شما کمک می‌کند با یک نگاه به چشم‌های آدم‌ها، تمام چیزهایی را ببینید که پشت آن نگاه‌ها و لبخندهای به ظاهر محبت‌آمیز پنهان است.

نویسنده کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند را در پنج فصل نوشته است. در فصل اول رفتار و هویت انسانی را بررسی می‌کند و قدرتی که نقاب‌ها دارند را به شما نشان می‌دهد. فصل دو به این مسئله می‌پردازد که اصولا انسان‌ها چرا و با چه انگیزه‌هایی نقاب می‌زنند. فصل سه انواع نقاب را معرفی می‌کند و نشانه‌های نقاب‌های روی چهره‌ی مردم را برمی‌شمارد تا راحت‌تر آن‌ها را تشخیص بدهید. فصل چهار روش‌ها و تکنیک‌هایی پیش پایتان می‌گذارد تا نقاب‌ها را کنار بزنید و درک کنید چه چیزی پشت آن چهره‌های دروغین پنهان است. در نهایت فصل پنج نیز یاری‌تان می‌دهد که وقت بگذارید تا صداقت لازم را در روابطتان پیاده کنید، روابط عمیق و پرمعنایی در این دنیای پر از نقاب و دروغ بسازید و به آرامش و امنیت عاطفی برسید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند

یکی از دلایل نقاب زدن، هنجارهایی است که جامعه به انسان‌ها تحمیل می‌کند. جامعه از شما می‌خواهد در قالب‌های خاصی قرار بگیرید، دیگر خودتان نباشید و بر چهره‌تان نقاب بزنید تا موفق شوید. این نقاب‌ها منافعتان را در روابط مختلف تامین می‌کنند و حتی می‌توانند از شما در برابر آسیب‌های احتمالی هم محافظت کنند. شوخ‌طبعی دائمی، فرهیخته‌نمایی، شورشی و حامی بودن یکی از روش‌های نقاب زدن و منحرف کردن دیگران است.

کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند با همکاری ساسان جعفرنیا و مونا حضرتی به فارسی برگردانده شده و انتشارات زمان تغییر با گویندگی سهراب صفا، نسخه‌ی صوتی آن را در اختیار شما قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند

  • این کتاب راهنمایی تامل‌برانگیز برای درک ابعاد جامعه‌شناختی و روانشناختی هویت است و سفری جذاب به لایه‌های عمیق رفتار انسانی فراهم می‌کند. این کتاب با کندوکاوی جامع در زمینه‌ی انواع نقاب‌ها و به همراه تکنیک‌های تشخیص آن‌ها منبعی ارزشمند برای کسانی است که به دنبال ارتباطات واقعی می‌گردند. (ناتان جی. ویلیامز، جامعه شناس و محقق)
  • کتاب حاضر اثری استادانه است که از حوزه‌ی روانشناسی و ارتباطات فراتر می‌رود. نویسنده با مهارت یک گالری متنوع از انواع نقاب‌ها ارائه می‌کند و درک جامعی از شخصیت‌های مختلف به دست می‌دهد و شما را به ابزارهای علمی کنار زدن نقاب‌ها مجهز می‌کند تا از طریق همدلی و خودآگاهی روابط عمیق‌تری برقرار کنید. (ایزابلا. ام. فاستر)

کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به مطالعه‌ی کتاب‌های روانشناسی و توسعه‌ی فردی و کسانی که به دنبال برقراری روابط عمیق و به دور از دروغ هستند، این کتاب را مفید ارزیابی می‌کنند.

در بخشی از کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند می‌شنویم

به نظر من تشخیص اینکه چه زمانی افراد واقعی هستند یا ادعاهای نادرست را ارائه می‌کنند، نیاز به نگاهی دقیق دارد. گاهی اوقات بیشتر مردم در جعل اصالت بسیار خبره هستند. شخصیت‌پردازی کاذب آن‌ها طبیعی به نظر می‌رسد. این بخش درمورد یادگیری نحوه‌ی تشخیص اینکه چه زمانی افراد معتبر هستند، می‌باشد. اگرچه می‌تواند کار دشواری باشد، اما با خودآگاهی تمایل به بررسی عمیق‌تر در ارتباط و توانایی برای گشودن به دیدگاه‌های مختلف، شما می‌توانید زمانی که مردم واقعی و معتبر هستند را کشف کنید. در عین حال می‌توانید زمانی را که افراد درمورد خودشان به شما دروغ می‌گویند، رمزگشایی کنید و شاید حتی آن‌ها را برای ترویج اصالت واقعی متقاعد کنید. این بخش مهمی است زیرا به شما امکان می‌دهد درک عمیق‌تری از افراد اطراف خود ایجاد کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
67 دقیقه
فصل یک: قدرت نقاب‌ها- بررسی رفتار و هویت انسانی
36 دقیقه
فصل دو: رونمایی از انگیزه‌ها- درک اینکه چرا مردم نقاب می‌زنند
52 دقیقه
فصل سه: انواع نقاب- فاش کردن نماهای متفاوتی که مردم می‌پذیرند
43 دقیقه
فصل چهار: دیدن فراتر از نقاب‌ها- تکنیک‌هایی برای کشف اصالت
40 دقیقه
فصل پنج: ایجاد ارتباطات واقعی- پرورش روابط معنادار در دنیایی با نقاب
8 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مونا حضرتی
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند

سهیل ماسان
۱۴۰۳/۷/۵
کتاب فوق العاده‌ای هست. تقریبا به انتهای کتاب رسیدم. واقعا مرتب نیاز بود برگردم و دوباره گوش کنم و یه سری مطالبش رو یادداشت کنم. خیلی برام جذاب بود نقابهایی که مطرح شده بود. صدا و بیان گوینده هم بسیار عالی بود و من رو ترغیب کرد تا پشت سر‌هم گوش بدم. ممنون از سایت خوب کتابراه🙏
ساناز بهابسته
۱۴۰۳/۷/۵
یک کتاب کاربردی و مختصر و مفید برای تشخیص نقاب‌هایی که مردم از ان استفاده میکنند و یکبار شنیدن اون کمه. کتابی که با اون میشه بهتر ادم‌ها رو بشناسیم و راحت تر به اونها نزدیک شویم. استفاده از اون به شدت پیشنهاد میشه
amin jannatkhah
۱۴۰۳/۷/۶
برای ارتباط موثر و شناسایی شخصیت آدما این کتاب خوبه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند

برای دریافت کتاب صوتی 19 نقابی که مردم به چهره می‌زنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.