معرفی و دانلود کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان

عکس جلد کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان

تونی بردمن در کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان، داستان قهرمانی به نام بیوولف را روایت کرده که به جنگ با یک هیولای اهریمنی بنام گرندل می‌رود. او در تلاش است تا مردم سرزمینش را از شر این هیولای خونخوار نجات دهد.

درباره‌ی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان

داستانی که در کتاب بیوولف قهرمان روایت می‌شود می‌تواند یکی از مهم‌ترین و احتمالا اولین آثار حماسی در اروپا باشد که متاسفانه نسخه‌ی اصلی آن سوخته و موجود نیست! ادبیات حماسی و قهرمانانه با تمرکز بر مفاهیمی مانند شجاعت و جسارت در کودکان و نوجوانان همیشه تاثیر به‌سزایی در تربیت و پرورش آنان گذاشته و این دسته از موضوعات محبوبیت زیادی در میان مخاطبان جوان دارد.

بیوولف یک قهرمان خیرخواه است که برای نجات جان مردم سرزمینش رشادت‌های بسیاری به‌خرج می‌دهد و به جنگ اژدهایان و هیولاهای اهریمنی می‌رود. در کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان (Beowulf the Hero) می‌خوانید که ایجاد آسایش و امنیت خاطر برای مردم و سربازان تنها هدف بیوولف است و او در این مسیر علاوه‌بر گرندل با اژدهای مادر که زیر دریاها خوابیده است نیز به جنگ می‌رود.

معرفی و دانلود کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان

تونی بردمن (tony bradman) نویسنده‌ی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان، داستان این اثر را هم مانند دیگر آثارش که در شماره‌های دیگر این مجموعه روایت کرده، بر مبنای جسارت، شجاعت و ماجراجویی بنا نهاده. بردمن با هدف ترویج چنین ویژگی‌هایی در روحیات کودکان ونوجوانان این مجموعه کتاب چند جلدی کودک و نوجوان را ارائه کرده و آنان را به دنیایی جدید و سرشار از ماجراجویی‌های قهرمانانه می‌برد.

داستان کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان که روایت یک قبیله‌ی دانمارکی است، یکی از مهم‌ترین آثار ادبی آنگلوساکسون است. نشر دنیای اقتصاد با هدف ترویج و آشنایی کودکان و نوجوانان با آثار ادبی مطرح در سطح جهان مجوعه قصه‌های پرماجرای جهان را به چاپ رسانده است.

کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان در چند فصل به نام‌های «جنگاور»، «وحشت در شب»، «پیروزی»، «انتقام مادر» و «انسان در برابر هیولا» روایت شده و انتشارات دنیای اقتصاد آن را چاپ و منتشر کرده است.

کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان برای چه‌کسانی مناسب است؟

داستان بیوولف قهرمان برای کودکان و نوجوانانی که به ادبیات حماسی و قهرمان‌های حاضر در این ژانر ادبی علاقه‌مند هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان می‌خوانیم

آن شب وقتی بیوولف به بستر رفت، بیشتر از همیشه هیجان‌زده و شاد بود. هرچند تمام تن و بدنش هم درد می‌کرد و کبود شده بود. خودش خوب می‌دانست که در چنان جنگ تن به تن سخت و جانفرسایی، زخم زیادی می‌خورد. با خودش فکر کرد که گرندل او را دست کم گرفته بود وگرنه می‌توانست هر دو دست او را از جا در بیاورد و حالا خودش مرده بود، نه گرندل.

بیوولف درآمد: «خدایا شکرت. خوشحالم که به خیر گذشت.» بعد به یاد حرف روتگار افتاد که او را بزرگ‌ترین قهرمان دوران لقب داد و چند لحظه بعد با لبخندی به خواب رفت.

ولی این قصه سر دراز دارد. ناگهان صدای جیغ و فریادی بلند شد و بیوولف از خواب پرید. مردم وحشت‌زده این طرف و آن‌ طرف می‌دویدند و سایه‌هایشان در نور مشعل‌ها تکان می‌خورد. شبح عظیمی می‌غرید و هرکسی را سر راهش بود، تکه‌پاره می‌کرد و سرانجام ناپدید می‌شد. مشعل‌ها می‌سوختند و صدای ناله و فریاد، همه‌جا می‌پیچید. بیوولف رد قیل و قال‌ها و ضجه‌ها را گرفت و رفت. خیلی زود راهش را از بین جمعیت گشود و روتگار را غرق در خون پیدا کرد. ردپایی خون‌آلود هم در تالار به جا مانده بود. اثری از بازوی گرندل هم نبود؛ از دیوار پایین کشیده شده و در سیاهی شب محو شده بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: جنگاور
فصل دوم: وحشت در شب
فصل سوم: پیروزی
فصل چهارم: انتقام مادر
بیوولف؛ انسان در برابر هیولا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان
نویسنده
مترجممسعود ملک یاری
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-8004-03-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان علمی و تخیلی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان

برای دریافت کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 6: بیوولف قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.