معرفی و دانلود کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌ غول

عکس جلد کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌ غول
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌ غول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌ غول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌ غول

کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌ غول یک اثر شاخص دیگر از تونی بردمن است که ذیل مجموعه‌ی قصه‌های پرماجرای جهان منتشر شده است. نویسنده در این اثر نوجوانانه، به جسارت، شجاعت و میزان خطرپذیری دیوید و به ماجرای تاریخی و مذهبی کشته‌شدن غول قدرتمند جالوت اشاره می‌کند.

درباره کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره غول

داستان کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره غول یک داستان کلاسیک و ماجراجویانه است که روایتگر داستان زندگی فرزند پنجم یک خانواده، به نام دیوید، است. در کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره غول (David and Goliath)، می‌خوانید که دیوید از چهار برادر دیگر خود کوچکتر است و رابطه‌ی صمیمانه‌تری با پدرش دارد. برادرهای او مبارزهای شجاع و قهرمانی هستند که رشادت آن‌ها همیشه زبانزد بوده است. دیوید هم مشتاق است که مانند برادرانش بتواند جنگجویی قهرمان و پیروز باشد؛ اما پدرش به دلیل کوچکتر بودن و علاقه‌ی زیادی که به او دارد اجازه‌ی چنین کاری را به او نمی‌دهد و تنها حفاظت از گله و چوپانی را به او سپرده است.

معرفی و دانلود کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌ غول

در نهایت دیوید تصمیم خود را می‌گیرد که شانسش را امتحان و توانایی‌هایش را به پدر و برادارانش ثابت کند تا بتواند در جنگ‌ها و حمله به غول جالوت همراهشان باشد. او می‌خواهد از مردم کشورش دفاع کند و فلسطین را از شر غول جالوت نجات دهد!

تونی بردمن (tony bradman) در این جلد از مجموعه کتاب‌های قصه‌های پرماجرای جهان، داستان دیوید و نره غول را انتخاب می‌کند تا بتواند ویژگی شجاعت، ریسک‌پذیری و خطرکردن را در قالب داستان به نوجوانان آموزش دهد. نویسنده در تلاش است که نوجوانان را با چالش‌های موجود در پرورش این ویژگی‌های شخصیتی آشنا کند و به آن‌ها یادآور می‌شود که رسیدن به چنین ویژگی‌هایی به‌آسانی اتفاق نمی‌افتد.

تونی بردمن نویسنده‌ی انگلیسی‌تبار دنیای کودکان و نوجوانان است که تبحر او در خلق داستان‌های تخیلی و ماجراجویانه با تکیه بر افسانه‌ها و قصه‌های اساطیری و مذهبی است و در کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید ونره غول نیز با تکیه بر یک افسانه‌ی قدیمی روایتی شیرین و دلنشین از شجاعت، خرد و جسارت را ارائه می‌دهد.

انتشارات دنیای اقتصاد این مجموعه‌ داستان جذاب و آموزنده را با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با آثار ادبی مطرح و شناخته‌شده در سطح دنیا و با ترجمه‌ی مسعود ملک‌ یاری منتشر کرده‌ است.

کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌غول برای چه‌کسانی مناسب است؟

کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌غول که روایتی خلاقانه و ماجراجویانه از دیوید و جنگ با غول جالوت است، برای نوجوانان جذاب و خواندنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌ غول می‌خوانیم

ایلیاب دوباره نعره کشید و تهدیدش کرد، ولی هیچ فایده‌ای نداشت. هیچ‌کدام از برادرها نتوانستند از شر دیوید خلاص شوند. برای همین به هم نگاه کردند و از شرمندگی حسابی سرخ شدند. ایلیاب آخر سر گفت: «راستش ماجرا خیلی پیچیده است.» برادرها از روی موافقت سر تکان دادند. ایلیاب ادامه داد: «این مسئله‌ی بزرگ‌ترهاست. توضیح دادنش برای بچه‌ای مثل تو سخت است.»

دیوید گفت:«خب امتحان کن شاید فهمیدم.» و دست‌به‌سینه منتظر توضیح ایلیاب ماند.

ایلیاب آهی کشید و چیزی را که دیوید می‌خواست برایش تعریف کرد. ماجرا از این قرار بود که دو طرف جنگ وقتی با هم روبه‌رو می‌شوند، می‌فهمند آنقدر نیرو ندارند که به‌راحتی طرف مقابل را شکست بدهند. پس نه خودی‌ها می‌توانند دشمن را از مرزها بیرون کنند و نه دشمن می‌تواند بیشتر از آن پیشروی کند. به همین دلیل چهل روز است که همه بلاتکلیف مانده‌اند.

دیوید پرسید: «خب حالا تکلیف چیست؟ نمی‌توانید همین‌طور اینجا لم بدهید تا دشمن فرار کند که. پادشاه هیچ نقشه‌ای ندارد؟»

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: دیوید
فصل دوم: بن‌بست
فصل سوم: نره‌غول
فصل چهارم: پسری که به میدان نبرد می‌رود
شکست موجودات عجیب‌وغریب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌ غول
نویسنده
مترجممسعود ملک یاری
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-7106-98-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌ غول

برای دریافت کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 4: دیوید و نره‌ غول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.