معرفی و دانلود کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی

عکس جلد کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی

کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی را تونی بردمن با الهام از یک شخصیت افسانه‌ای و سوئیسی‌تبار برای نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورده. این کتاب، یک داستان مصور درباره‌ی حکمرانی یک پادشاه خودخواه است که برای مردی به نام ویلیام مسابقه‌ی سختی را درنظر می‌گیرد. درصورتی‌که ویلیام در مسابقه‌ی یادشده برنده نشود، جان پسرش را با دست‌های خودش می‌گیرد!

درباره‌ی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی

کتاب داستان ویلیام تل و سیب آزادی، هفتمین داستان از مجموعه قصه‌های پرماجرای جهان است که نقاشی‌های این داستان را تونی راس گرافیست معروف جهان کشیده است. داستان ویلیام تل مربوط به یکی از شخصیت‌های افسانه‌ای و قدیمی است که توانسته با یک مسابقه‌ی پرخطر قانون‌های خودخواهانه‌ی پادشاه گسلر را به نفع مردم شهر تغییر دهد.

مسابقه‌ی سیب و تیروکمان توسط گسلر طراحی شد تا بتواند میزان مهارت ویلیام را زیر سوال ببرد. در این مسابقه یک سیب روی سر پسر ویلیام قرار می‌گیرد و او باید از فاصله‌ی صد قدمی این سیب را به‌درستی نشانه بگیرد. در غیر این صورت او بدون اینکه خودش بخواهد، جان فرزندش را خواهد گرفت!

روایت یک شخصیت قهرمان با ذهنی آزاداندیش و صلح‌طلب در این داستان باعث شده تا قصه‌ی پیشِ رو از محبوبیت زیادی برخوردار شود. داستان کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی (William tell and the apple for freedom) حول محور ویژگی‌های آموزنده‌ای مانند شجاعت، اصالت و راست‌گویی برای کودکان می‌گردد. اهمیت این سه ویژگی در داستان‌های تونی بردمن (tony bradman) باعث شده تا مجموعه داستان‌های قصه‌های پرماجرای او همیشه یک انتخاب مناسب برای نوجوانان و حتی کودکان باشد.

این کتاب یکی از انتخاب‌های نشر دنیای اقتصاد در مجموعه قصه‌های دارکوب است که با هدف آشنایی و شناخت آثار فاخر ادبی در حوزه‌ی کودک و نوجوان جمع‌آوری شده و با استقبال زیادی از جانب مخاطبان کودک و نوجوان روبه‌رو شده است.

کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی در چند فصل با عناوین «فرماندار گسلر»، «قانون جدید»، «مبارزه‌ی فرماندار»، «یک سیب و یک تیر» و «مردی که عزمش را جزم کرد» نوشته شده است.

کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی برای چه‌کسانی مناسب است؟

این کتاب با تمرکز بر الگوهای رفتاری مانند جسارت و شجاعت و انسان‌دوستی با ادبیاتی ساده و جذاب برای گروه سنی کودک و نوجوان مناسب است.

در بخشی از کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی می‌خوانیم

البته تل هم مثل همه‌ی مردم از داروغه‌ها متنفر بود و رفتار سربازان با مردم، حسابی خلقش را تنگ می‌کرد. ولی کاری از دستش ساخته نبود؛ تل نمی‌خواست جان افراد خانواده‌اش را به خطر بیندازد. برای همین دندان روی جگر می‌گذاشت و با اینکه از خشم، خون خونش را می‌خورد، لام تا کام چیزی نمی‌گفت و تا جایی که می‌شد خودش را به دردسر نمی‌انداخت. و اگر سروکله‌ی گسلر پیدا نمی‌شد، شاید اوضاع همان‌طور باقی می‌ماند و آب از آب تکان نمی‌خورد. یک روز تل از همسایه‌اش پرسید: «حالا این گسلر کی هست؟»

تل از چند هفته‌ پیش برای شکار به کوهستان رفته و از وقتی به روستا برگشته بود، چند بار اسم گسلر را از دهان اهالی شنیده بود.

همسایه بیخ گوش تل درآمد: «فرماندار جدید است. تازه از اتریش آمده.» و بعد از سر شانه به دور و بر نگاهی انداخت و ادامه داد: «می‌گویند از دوستان امپراتور است و رحم و مروت هم ندارد. یکی از کشاورزها را از مزرعه‌اش بیرون کرده و تمام دار و ندارش را برای خودش برداشته . مالیات‌ها را هم دو برابر کرده و هیچ‌کس نمی‌داند فردا می‌خواهد چه بلایی سرمان بیاورد.»

تل لام تا کام چیزی نگفت، ولی اصلاً از چیزهایی که درباره‌ی گسلر می‌شنید خوشش نیامد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: فرماندار گسلر
فصل دوم: قانون جدید
فصل سوم: مبارزه‌ی فرماندار
فصل چهارم: یک سیب و یک تیر
مردی که عزمش را جزم کرد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی
نویسنده
مترجممسعود ملک یاری
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-8004-09-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان تاریخی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی

برای دریافت کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 7: ویلیام تل و سیب آزادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.