معرفی و دانلود کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر: رهایی از فرسودگی شغلی

عکس جلد کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر: رهایی از فرسودگی شغلی
قیمت:
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر: رهایی از فرسودگی شغلی

کال نیوپورت در کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر دستتان را می‌گیرد و شما را لحظه‌ای به آرامش و تأمل دعوت می‌کند! در این اثر که کتاب پرفروش نیویورک تایمز نیز بوده، خواهیم شنید که چطور آهسته‌تر کار کردن و تمرکز بر کیفیت، بر خلاف آنچه تصور می‌شود،‌ بازدهی و راندمان کاری را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر

به قرن بیست‌ویکم خوش آمدید! جایی که آدم‌ها در هر لحظه از روز (حتی زمانی که خواب هستند!) در حال دویدن‌اند و زندگی بیش از هر چیز، به یک مسابقه‌ی ماراتون تمام‌نشدنی شباهت دارد! همه‌ی ما مفهوم این جمله را درک می‌کنیم. می‌دانیم درست از همان لحظه که چشمانمان را باز می‌کنیم، باید به‌سرعت لیست کارهای روزانه را دانه‌به‌دانه تیک بزنیم و حتی اگر به اندازه‌ی یک لحظه نفس کشیدن و سر خاراندن نیز توقف کنیم، بسیاری از کارهایمان انجام‌نشده باقی می‌مانند. اما آیا واقعاً ما زاده شده‌ایم تا هرروز، اضطراب دیر رسیدن سر کار را داشته باشیم و برای جا نماندن از آخرین قطار مترو با تمام توان بدویم؟ آیا هدف از خلقت موجودی که آن را بهترینِ مخلوقات نام‌گذاری کرده‌اند این بوده که هرروز از نه صبح تا پنج بعد از ظهر بی‌وقفه کار کند و درست شبیه اسب مسابقه‌ای که هیچ خط پایانی در انتظارش نیست، با تمام توان در حرکت باشد؟

زندگی هزاران بار،‌ در لحظات مختلف، به ما ثابت کرده که این نمی‌تواند شیوه‌ی درست زندگی کردن باشد. شاید یکی از این لحظات وقتی باشد که خبر فوت انسانی را می‌شنویم و درست در یک لحظه تمام تلاش‌ها و دوندگی‌ها و استرس‌هایی که کشیده پیش چشممان ظاهر می‌شود. در این لحظه همه‌چیز کاملاً بیهوده به نظر می‌رسد، اما بعد از آن چون چاره‌ای نداریم و باید پابه‌پای بقیه بدویم، دوباره به همان سبک زندگی پرسرعت قبلی برمی‌گردیم. کال نیوپورت (Cal Newport) در کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر (Slow Productivity) روش تازه‌ای برای زندگی کردن پیشنهاد داده که اگر به یک حرکت جمعی بدل شود، می‌تواند دنیا را تغییر دهد!

سبک زندگی آرام، یعنی شیوه‌ای از زندگی که در آن شتاب و عجله‌ای برای به پایان رساندن کاری و رفتن به سراغ کار دیگر نیست، شاید بیش از همه در چشم مدیران و کارفرمایان شیوه‌ای نامطلوب به نظر برسد؛ چون آن‌ها همواره می‌خواهند که چرخ صنعتشان با بیشترین سرعت ممکن بچرخد و لحظه‌ای از کار نایستد. کال نیوپورت برای این مسئله هم توجیه و توضیحی منطقی دارد؛ چرخ صنعت به دست آدم‌ها می‌چرخد و آدم‌ها برخلاف ماشین‌ها و ربات‌ها،‌ نمی‌توانند بی‌توقف و با سرعت بالا کار کنند. آن‌ها موجوداتی زنده با ویژگی‌هایی چون تفکر و احساسات هستند که با سیستم متفاوتی کار می‌کنند و اگر مثل یک تکه آهن سرد، همواره و با سرعت بالا مجبور به کار شوند، نتیجه‌ی مطلوبی حاصل نمی‌گردد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر

اساساً بهترین عملکرد در انسان زمانی اتفاق می‌افتد که ذهن در آرامش و تمرکز کامل باشد. گرچه آدمیزاد در هنگام بحران نیز می‌تواند به‌خوبی کار کند، اما دوام این کارایی بسیار کوتاه خواهد بود. کال نیوپورت در کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر پیشنهاد می‌کند که برای دیدن نتایج عالی و داشتن بهترین راندمان کاری،‌ از سرعت و تعداد زیاد کارها بکاهید و به جای آن بر کیفیت تمرکز کنید. مدیران می‌توانند با این کار، نه‌تنها راندمان کاری را بالا ببرند، بلکه از فرسودگی شغلی نیز جلوگیری کنند و نیروهای کار را شاداب‌تر و باانگیزه‌تر نگه دارند.

کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر کاری از نشر صوتی جیحون و انتشارات بذر خرد است. این کتاب را با ترجمه‌ی علیرضا شفیعی نسب و گویندگی مهدی فضلی می‌شنوید.

افتخارات کتاب کار آهسته‌تر، بازده بیشتر

  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز؛
  • اثر پرفروش واشنگتن پست؛
  • عنوان پرفروش یواس‌ای تودی؛
  • کتاب پرفروش آمازون؛
  • عنوان پرفروش؛
  • اثر منتخب ویراستاران آمازون.

نکوداشت‌های کتاب کار آهسته‌تر، بازده بیشتر

  • کتابی خردمندانه و درگیرکننده. (تایمز)
  • نویسنده در این کتاب، داستان‌پردازی را در کنار توصیه‌های کاربردی ارائه می‌دهد که باعث می‌شود این اثر بسیار درگیرکننده باشد و شما همیشه برای بازبینی، سری به آن بزنید. (علی عبدال)
  • ایده‌های این کتاب از دسته‌ی ایده‌های کتاب‌های زرد روان‌شناسی نیستند، این ایده‌ها شما را به تمرکز عمیق به دور از کشش شبکه‌های اجتماعی و کار طاقت‌فرسا فرا می‌خوانند. (تایمز اقتصادی)
  • اگر فشار کاری بالایی را تجربه می‌کنید و دائماً به خود می‌گویید که باید با سرعت بیشتری کار کنید سخت در اشتباهید! کال نیوپورت در کتاب کار آهسته‌تر، بازده بیشتر اسرار شگفت‌انگیزی را به شما ارائه می‌دهد که احتمالاً شغل و سلامت روانتان را نجات خواهد داد. (نویسنده‌ی کتاب زندگی‌ای را بسازید که خواهان آنید)
  • این کتاب با ارائه‌ی مثال‌هایی که از زندگی واقعی هنرمندان و دانشمندان استخراج شده، راه‌های بهتر کار کردن را به شما نشان می‌دهد . (Gretchen Rubin)
  • کتاب کار آهسته‌تر، بازده بیشتر دقیقاً به شما نشان می‌دهد که چرا دائماً احساس خستگی و فرسودگی می‌کنید و برای خارج شدن از این وضعیت چه باید بکنید. (Meera Lee Patel)
  • برای بالا بردن راندمان کاری، هیچ‌کس از کال نیوپورت متخصص‌تر نیست. (جون هری، نویسنده‌ی کتاب تمرکز از دست رفته)
  • کتاب کار آهسته‌تر، بازده بیشتر زندگی‌تان را متحول می‌کند. در این کتاب با طرز فکر تازه‌ای مواجه می‌شویم که دیدی منحصربه‌فرد از مقوله‌ی لذت بردن از کار ارائه می‌دهد. (Laurie Santos)
  • کتاب کار آهسته‌تر، بازده بیشتر کمک می‌کند تا بدون قربانی کردن سلامت روانتان، به راندمان کاری بالا برسید. (David Epstein)

کتاب کار آهسته‌تر، بازده بیشتر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب با دیدگاه تازه و آرامش‌بخشی که دارد،‌ برای همه‌ی مردم به خصوص کارمندان و کارفرمایان مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر: رهایی از فرسودگی شغلی می‌شنویم

در کارهای مهمتان عجله به خرج ندهید. بگذارید در خط زمانیِ پایدارتری شکل بگیرد، شدتش گاهی بیشتر و گاهی کمتر باشد و در محیط‌هایی باشد که به نبوغ پروبال بدهد.

در بخش‌های پیشِ رو، ابتدا استدلال‌هایم مبنی بر کارکردن با سرعت کمتر را بسط می‌دهم. دلیلی داشته که تمام این دانشمندان در فعالیت‌هایشان رویکرد مشابهی داشته‌اند: خیلی طبیعی‌تر از این مشغله‌ی یکدستی است که روزهای کاری مدرن ما را تعریف می‌کند. سپس مجموعه‌ای از پیشنهادها را ارائه می‌کنم که این اصل دوم را دقیقاً چگونه باید در زندگی شغلی پیاده کرد. در این قسمت وارد جزئیاتی می‌شویم از رهیافت زیرکانه‌ای نسبت به خط زمانِ کارها و شبیه‌سازی فصل‌های کم‌کاری. اما مهم‌تر از این توصیه‌های خاص، پیام کلی این فصل است. بهره‌وری آهسته قاطعانه پاداش عملکردیِ این رویکرد شتاب همیشگی و بی‌وقفه را رد می‌کند. همیشه کارهای بیشتری هست که باید انجام دهید. باید در لابه‌لای این‌همه تلاش و فعالیت به خودتان فرصت تنفس بدهید تا بخشی از زندگی شایسته‌ی شما باشند، نه مانعی سر راه آن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
4 دقیقه
تقدیر و تشکر
17 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
بخش یک: مبانی
16 دقیقه
بخش یک ـ قسمت دو
26 دقیقه
بخش یک ـ قسمت سه
15 دقیقه
بخش دو: اصول
30 دقیقه
بخش دو ـ قسمت دو
27 دقیقه
بخش دو ـ قسمت سه
29 دقیقه
بخش دو ـ قسمت چهار
27 دقیقه
بخش دو ـ قسمت پنج
29 دقیقه
بخش دو ـ قسمت شش
21 دقیقه
بخش دو ـ قسمت هفت
29 دقیقه
بخش دو ـ قسمت هشت
28 دقیقه
بخش دو ـ قسمت نه
19 دقیقه
بخش دو ـ قسمت ده
26 دقیقه
بخش دو ـ قسمت یازده
27 دقیقه
بخش دو ـ قسمت دوازده
24 دقیقه
بخش دو ـ قسمت سیزده
12 دقیقه
بخش دو ـ قسمت چهارده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر: رهایی از فرسودگی شغلی
نویسنده
مترجمعلیرضا شفیعی نسب
راویمهدی فضلی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر

برای دریافت کتاب صوتی کار آهسته‌تر، بازده بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.