معرفی و دانلود کتاب صوتی تمرکز قوی: برنامه‌ای هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و افزایش قدرت تمرکز

عکس جلد کتاب صوتی تمرکز قوی: برنامه‌ای هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و افزایش قدرت تمرکز
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمرکز قوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمرکز قوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تمرکز قوی: برنامه‌ای هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و افزایش قدرت تمرکز

کتاب صوتی تمرکز قوی نوشته‌ی تیبو موریس، راهنمایی برای داشتن ذهنی متمرکزتر و شفاف‌تر است! این کتاب با ارائه‌ی استراتژی‌ها و تمرین‌هایی منحصربه‌فرد، به شما کمک می‌کند تا ذهنتان را در برابر سیل عظیم مواردی که حواستان را پرت می‌کنند، مقاوم و متمرکز نگه دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی تمرکز قوی

در دنیایی که ما امروز در آن زندگی می‌کنیم، متمرکز نگه داشتن حواس کاری بسیار سخت و انرژی‌بر است. کافی است نگاهی به اطراف خود بیندازید؛ نور تابلوهای تبلیغاتی، تصاویر متحرک مانیتورها، اعلان‌های بی‌شماری که از هر سو اصرار به جلب توجه ما دارند و بزرگ‌ترین منبع حواس‌پرتی یعنی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، همه نشان‌ از آن دارند که ما وسط دریای اطلاعات زندگی می‌کنیم. حال اگر در زندگی هدفی داشته باشیم، چطور باید در میانه‌ی این هرج‌ومرج فکری راهمان را در مسیر نیل به هدف هموار نگه داریم؟

تیبو موریس (Thibaut Meurisse) برای این سوال جواب درخوری پیدا کرده است. برای انجام این کار،‌ نیازی ندارید که ارتباطتان را با جهان مجازی قطع کنید و یا به سیاره‌ی دیگری بروید که از شر پیامک‌های تبلیغاتی در امان بمانید، شما تنها باید بر ذهن خودتان مسلط شوید تا به موقع بتوانید آن را بر روی موضوعی که خودتان می‌خواهید متمرکز کنید و اسیر عوامل حواس‌پرتی‌ نشوید. این کار نیاز به برنامه‌ای هدفمند دارد که آن را در کتاب صوتی تمرکز قوی (Powerful Focus: A 7-Day Plan to Develop Mental Clarity and Build Strong Focus) می‌شنوید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تمرکز قوی

گاهی جنس حواس‌پرتی‌ها متفاوت است؛ به این معنا که عوامل حواس‌پرتی لزوماً محتوایی بی‌ارزش از جنس ویدیوهای سرگرم‌کننده‌ی شبکه‌های اجتماعی ندارند، بلکه اهداف و کارهای متعددی هستند که انجام همه‌شان ضرورت دارد و اصلاً همین دلیل باعث ایجاد حواس‌پرتی می‌شود. تیبو موریس در کتاب صوتی تمرکز قوی توصیه می‌کند که در ابتدا با اولویت‌بندی، ترتیب انجام کارها را مشخص کنید تا استرس از دست دادن زمان، شما را به پریدن از یک کار به کار دیگر وادار نکند.

تیبو موریس در کتاب صوتی تمرکز قوی، برنامه‌ای شامل تمرین‌ها و استراتژی‌های مختلف ارائه داده که در هفت روز و یا حتی کمتر، به شما امکان کنترل تمرکز و بالا بردن دقت و توجهتان را می‌دهد. گرچه این برنامه به‌خاطر جامع و عمومی بودن هدفش یعنی افزایش تمرکز، برای همه مناسب و ضروری است، اما به‌طور ویژه می‌تواند برای دانش‌آموزان و دانشجویان مفید باشد که ساعات زیادی را مشغول یاد گرفتن مطالب جدیدند و برای جلوگیری از ایجاد حواس‌پرتی باید عوامل درونی مثل خستگی و سایر عوامل بیرونی را نیز کنترل کنند.

کتاب صوتی تمرکز قوی اثری از نشر صوتی ترانه‌ی پدرام و انتشارات خانه‌ی رود است. حورا شایسته کیا و لیلی حمیدی فراهانی نیز به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این اثر هستند.

کتاب صوتی تمرکز قوی برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی که تمایل دارند با افزایش دقت و تمرکز، ظرفیت‌های ذهنیشان را بالا ببرند، مخاطبان این کتاب محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب صوتی تمرکز قوی: برنامه‌ای هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و افزایش قدرت تمرکز می‌شنویم

علت اصلی شکست در زندگی کاری و زندگی شخصی، نداشتن وضوح و شفافیت کافی است. (برایان تریسی، نویسنده)

تا الان باید کمی وضوح فکری درباره‌ی اهداف بلندمدتتان به دست آورده باشید. البته اگر هنوز سردرگم هستید، نگران نباشید. برای اینکه دیدگاهی در ذهن شکل بگیرد، به یک روند مداوم و طولانی نیاز است که باید برای آن تکرار و تمرین هم داشته باشید. امروز می‌خواهیم اهداف فعلیتان را بررسی کنیم و ببینیم چگونه می‌توانیم آن‌ها را با آینده‌ای که در نظر دارید تطبیق دهیم. برای این کار، اهداف شغلی، مالی، رابطه، سلامت و اهداف شخصی خود را بنویسید. سپس بررسی کنید که آیا این اهداف همانی است که واقعاً می‌خواهید؟ یا اهدافی هستند که عوامل بیرونی شما را مجبور به انتخاب آن‌ها کرده‌اند؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پیشگفتار
1 دقیقه
بخش اول: به دست آوردن وضوح و شفافیت
18 دقیقه
بخش اول ـ روز اول
7 دقیقه
بخش اول ـ روز دوم
5 دقیقه
بخش اول ـ روز سوم
23 دقیقه
بخش اول ـ روز چهارم
3 دقیقه
بخش دوم: از بین بردن عوامل حواس‌پرتی و موانع سر راه
24 دقیقه
بخش دوم ـ روز پنجم
13 دقیقه
بخش دوم ـ روز ششم
10 دقیقه
بخش دوم ـ روز هفتم
2 دقیقه
جمع‌بندی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تمرکز قوی: برنامه‌ای هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و افزایش قدرت تمرکز
نویسنده
مترجمحورا شایسته کیا
راویلیلی حمیدی
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تمرکز قوی

Habibrahman gullzad
۱۴۰۳/۵/۱۶
راهکارهای تمرکز و کنترل ذهن فردی مبتدی آموزش تمام فنون علم‌ها و هنرها است با چشم ذهن دیدن و زندگی کردن امنیت است ذهن داروخانه کامل است اگر بر ذهن و تمرکز و توجه مسلط باشید.
مجید م
۱۴۰۳/۶/۱۳
با اینکه کتاب کم حجمی هست ولی نکات پایه‌ای و آجوزنده خوبی داره و من ازش استفاده بردم
مریم خوشبخت
۱۴۰۳/۶/۱۰
آموزنده و مفید برای همه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تمرکز قوی

برای دریافت کتاب صوتی تمرکز قوی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.