معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم
قیمت:
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم

دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم مهم‌ترین اصل رسیدن به موفقیت را، که همان داشتن انضباط و برنامه‌ی شخصی است، توضیح می‌دهد. در این کتاب که در لیست آثار پرفروش آمازون نیز قرار دارد، یاد می‌گیریم که چطور با پرورش انضباط، خود را به یک برنده‌ی حتمی تبدیل کنیم.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم

اگر بنا باشد که پا جای پای افراد موفق بگذاریم، باید تلاش کنیم تا مانند آن‌ها زندگی کنیم. افراد موفق ویژگی‌های خاصی دارند؛ اگر از عوام راجع به چنین ویژگی‌هایی بپرسید، احتمالاً از صفاتی چون هوش، استعداد، ثروت، شانس و... برایتان خواهند گفت. البته که این حرف‌ها چندان هم به دور از واقعیت نیست؛ وجود این صفات مسیر موفقیت را بسیار هموارتر می‌کند. اما در این میان عاملی وجود دارد که اثر بسیار پررنگ‌تری بر موفقیت دارد و چون یک ویژگی اکتسابی است، در نظر مردم چندان مهم جلوه نمی‌کند. کسانی که تمایلی به تلاش و زحمت کشیدن نداشته باشند، خودبه‌خود موفقیت را محصول ویژگی‌های ذاتی می‌دانند و اثر کاری را که نیاز به تلاش داشته باشد ناچیز می‌شمارند. اما تلاش برای ساختن یک برنامه‌ی مدون و روحیه‌ی انضباط شخصی، همان چیزی است که در نهایت و با وجود تمام ناملایمات، می‌تواند شما را به مقصد موفقیت برساند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم

دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) نویسنده‌ی کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم (How to Lead a Disciplined Life) متخصص امر انضباط است. او در این کتاب شما را راهنمایی می‌کند تا با داشتن‌ برنامه‌ی منظم و انجام تمریناتی خاص، به یک فرد هدفمند و منضبط تبدیل شوید. شاید فکر کنید کسی که متخصص امر انضباط محسوب می‌شود خود از کودکی جوری تربیت شده که نظم را یاد بگیرد. اما دیمون زاهاریادس در مقدمه‌ی این کتاب قدری از زندگی شخصی‌اش می‌گوید تا خلاف این پیش‌فرض را ثابت کند. او توضیح می‌دهد که چطور از بچگی، با مشکلاتی مثل اضافه وزن، عقب‌افتادگی درسی چه در مدرسه و چه در دانشگاه، و همچنین «معمولی بودن» در فضای کار دست و پنجه نرم می‌کرده. این‌طور نبوده که او برای داشتن اندام متناسب‌تر، نمرات بهتر و البته ترفیع شغلی تلاشی نکند؛ او حتی در مقاطعی از زندگی نیز به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده که در نوع خود درخور توجه بوده‌اند، اما هیچ‌یک از این موفقیت‌ها ماندگار و قابل اتکا به حساب نمی‌آمدند. او نمی‌توانسته به خودش این اطمینان را بدهد که در آزمون بعدی هم می‌تواند به همین نتیجه دست پیدا کند. این ناکامی‌ها تا جایی ادامه‌دار می‌شود که او به خودش می‌آید و می‌بیند که دیگر نمی‌تواند هزینه‌ی بازنده بودن را متحمل شود و باید کاری برای نجات زندگی‌اش بکند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم

نتیجه‌ی مطالعات و تلاش‌ها و آزمون و خطاهای دیمون زاهاریادس، کتابی شده که هم‌اکنون پیش روی شماست. دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم، تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی را آموزش می‌دهد که با انجام هر کدام، می‌توانید یک سبک زندگی منضبط برای خود بسازید. انضباط یک مهارت کسب‌کردنی است و هچ‌کس از بدو تولد با آن زاده نمی‌شود. افراد موفق تنها کسانی هستند که می‌دانند شرط رسیدن به هدف، داشتن این سبک زندگی است و امکان طفره رفتن از آن وجود ندارد. از طرفی یاد گرفتن انضباط، کاری نیست که یک بار در زندگی انجامش دهید و خیالتان از بابت مستمر بودنش راحت باشد. انضباط شخصی درست مانند یک عضله است؛ هر چه بیشتر آن را به کار بگیرید و تمرین دهید، قوی‌تر می‌شود. ولی اگر آن را به حال خودش رها کنید، درست مانند یک ماهیچه تحلیل می‌رود و تضعیف می‌گردد. پس باید این نکته را به خاطر داشته باشید که منضبط بودن، یک اخلاق همیشگی و نوعی سبک زندگی است.

کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم کاری از نشر اندیشه‌ی آگاه و موسسه‌ی فرهنگی کتاب‌یاران فناور است. این کتاب را با ترجمه‌ی سمیرا آزادپیما و گویندگی پیمان شیخی می‌شنوید.

کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در راه رسیدن به اهدافتان از جدیت کافی برخوردارید، وقت آن است که با شنیدن این کتاب صوتی، راه و روش منضبط بودن را بیاموزید.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم می‌شنویم

ما انسان‌ها به‌طور طبیعی از ناراحتی بیزار هستیم و در صورت امکان از آن اجتناب می‌کنیم. در صورت داشتن حق انتخاب بین راحتی و ناراحت بودن، ما همیشه اولی را انتخاب می‌کنیم. این انتخاب در ژن‌های ما نقش بسته است. اما اگر ناراحتی کلید رشد و انضباط شخصی باشد چه؟ اگر قرار گرفتن در معرض ناراحتی، انعطاف‌پذیریمان را افزایش دهد چه؟ اگر قرار گرفتن در معرض ناراحتی، بتواند توانایییمان برای کنترل تکانه‌هایمان، مقاومت در برابر وسوسه‌ها و ادامه دادن در زمانی که شرایط سخت می‌شود را بهبود بخشد، چه؟ واقعیت این است که ناراحتی در همه‌جا وجود دارد و هرگز از بین نمی‌رود و ما هرگز خودمان را به‌طور کامل از شر آن خلاص نخواهیم دید؛ اما می‌توانیم یاد بگیریم که ناراحتی را (حداقل به میزان‌های کم) در آغوش بکشیم. اگر موفق به انجام این کار شدیم می‌توانیم از آن استفاده کنیم تا بدون توجه به شرایطمان نسبت به اهدافمان متعهد بمانیم و صرف نظر از انگیزه‌ها و وسوسه‌هایمان به برنامه‌هایمان ادامه دهیم و با وجود بلاتکلیفی و تنبلی، همچنان در نیت خودمان ثابت‌قدم باشیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
مقدمه
133 دقیقه
بخش اول: اصول انضباط شخصی
88 دقیقه
بخش دوم: ده گام برای پرورش انضباط شخصی
97 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت دوم
47 دقیقه
بخش سوم: چگونه برای یک عمر منضبط بمانیم
5 دقیقه
حرف‌ آخر درمورد چگونگی داشتن یک زندگی منضبط

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم
نویسنده
مترجمسمیرا آزادپیما
راویپیمان شیخی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم

pouya hosseini
۱۴۰۳/۴/۸
زندگی من مشابه زندگی نویسنده بود و بعد از خواندن این کتاب کاملا تغییر رو توی زندگی خودم به خوبی احساس میکنم
قبل خواندن کتاب مطمئن بشید که واقعا با تمام وجود اماده تغییر هستید اگر نه کتاب رو موکول کنید به زمانی که به تهش رسیدید
سعیده رجایی
۱۴۰۳/۴/۳
کتاب فوق العاده ایه، از بین نمونه‌های مشابهی که تا به الان در این زمینه مطالعه کردم این کتاب هم نثر روان تری داره، هم دارای نظم بهتری در بیان مطالبشه، من چند بار نسخه صوتی این کتاب و گوش دادم
ستاره خ
۱۴۰۳/۴/۳
متنی این کتاب بسیار عالی بود و الان هم که صوتی‌اش با صدای بسیار خوب آقای شیخی شنیدنی و لذت بخش هست.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه یک زندگی منضبط داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.