معرفی و دانلود کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک

عکس جلد کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک
قیمت:
۱۱۰۰۰۰ ۵۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک

کیم اسلیتر در کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک داستانی از اعتماد کردن به آدم اشتباه و قرار گرفتن در لبه‌ی پرتگاه را روایت می‌کند. جنی مارکهام، شخصیت اصلی این رمان، هنوز از رنج مرگ مادر و راز وحشتناکی که در آخرین لحظه‌های زندگی مادر از او شنیده آرام و قرار نگرفته که تصادفاً در صحنه‌ی ارتکاب یک جنایت حاضر و شاهد یک قتل مخوف می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک

کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک (Little Whispers) یکی از جذاب‌ترین کتاب‌های کیم اسلیتر (K.L. Slater) است که مورد تحسین فراوان مخاطبان نیز واقع شده. این اثر که یک تریلر روان‌شناختی با فراز و فرودهای بسیار در خط داستان است، مخاطب را به لحظات نفس‌گیری می‌برد که هیچ راه آسانی برای خروج از آن‌ها وجود ندارد. به عبارت درست‌تر، کیم اسلیتر مخاطب را وارد بحران‌های اخلاقی متعددی می‌کند که هیچ تصمیم درست و انتخاب برد-بردی در آن وجود ندارد. همین موضوع باعث می‌شود که قضاوت کارکتر اصلی این داستان تبدیل به کاری غیرممکن شود و مخاطب دقیقاً از این که اگر جای شخصیت اصلی بود چه می‌کرد، اطلاعی نداشته باشد. شرایط آن‌چنان برای جنی مارکهام، شخصیت اصلی این کتاب، بغرنج و درهم‌پیچیده می‌شود که هیچ‌کس نمی‌داند راه نجات از این وضعیت چه خواهد بود.

جنی مارکهام، زنی میان‌سال و اهل انگلستان است که خانواده برایش از اهمیت بالایی برخوردار است. او مادری دلسوز و همسری مهربان است، اما این اواخر شرایط در خانه چنان برایش سخت شده که کنترل همه‌چیز را از دست داده است. او پیش از این، در مدرسه‌ی ابتدایی دستیار معلم بود و کارش را هم دوست داشت. با همسرش رابطه‌ی گرمی داشت و پسر کوچکش نیز، در کنار مادربزرگش که مادر خود او بود، بزرگ می‌شد. آن‌ها خانواده‌ی شادی داشتند تا آنکه مادر جنی مریض شد و حالش رو به وخامت گذاشت. او برای مراقبت از مادر شغلش را رها کرد و این باعث شد که اوضاع مالی خانواده به شدت خراب شود. به همین علت همسرش بیشتر کار می‌کرد و زمان کمتری در خانه بود. خود این موضوع باعث شده بود تا صمیمیت میان آن‌ها کمرنگ شود و خانواده آن گرمای پیشین را نداشته باشد. به نظر می‌رسید که تمام این مصیبت‌های دومینووار با مرگ مادر جنی به اوج خود برسند، اما این تازه شروع داستان بود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک

مادر جنی درست لحظاتی پیش از مرگش، رازی را برای جنی فاش کرد که برایش تبدیل به یک کابوس تمام‌عیار شد. این راز و البته مرگ مادر، او را به شدت بهم ریخت، اما چون خانواده همیشه برایش در اولویت بود، تصمیم گرفت تا این راز را در تاریک‌ترین گوشه‌ی ذهنش پنهان کند و تمام انرژی‌اش را برای مراقبت از پسر کوچکش بگذارد.

جنی و همسرش آیزاک، بعد از فوت مادر جنی و در پی پیشنهاد کاری خوبی که به آیزاک شد، به محله‌‌ی دیگری نقل مکان کردند. همه‌چیز این محله خوب به نظر می‌رسید و ساکنانش نیز، با اینکه کمی از دماغ فیل افتاده بودند، اما انسان‌هایی با سطح اجتماعی خوب و زندگی‌هایی لوکس به نظر می‌رسیدند. جنی نیز در این محله‌ی جدید با چند نفر از ساکنان آشنا شد و با یک نفر هم دوستی نزدیکی برقرار کرد. تانیا، نام زنی بود که هم‌سن‌وسال جنی بود و این باعث شد که آن‌ها ارتباط نزدیکی با هم برقرار کنند. همه‌چیز خوب بود تا روزی که نوشیدن در جمع دوستانه و دونفره‌ی آن‌ها کمی از کنترل خارج شد و جنی در زمان مستی، راز مخوف مادرش را به تانیا گفت. این اشتباه کودکانه، به جنی نشان داد که چطور یک غریبه که در قامت یک دوست صمیمی به زندگی‌اش وارد شده، می‌تواند تبدیل به خطرناک‌ترین دشمن او شود...

کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک با تلاش ناهید شیرزاد به فارسی ترجمه شده و شما آن را با صدای فاطمه صداقتی می‌شنوید. نشر صوتی موج کتاب و انتشارات کوله‌پشتی، ناشرین این اثر هستند.

نکوداشت‌های کتاب وسوسه‌های کوچک

  • این یک تریلر حماسی است که تمام خوبی‌هایی که از کی‌ال اسلیتر انتظار داشتید را دارد... پایان داستان فوق‌العاده و تکان‌دهنده نوشته شده! (The Secret Book Sleuth)
  • یک تریلر هیجان‌انگیز خانوادگی که مرا به معنای واقعی کلمه مجذوب کرد. (Goodreads Reviewer)

کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به تریلرهای روان‌شناختی علاقه دارید، از شنیدن این داستان دلهره‌آور لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک می‌شنویم

کل هفته سرگرم کارهای معمول اسباب‌کشی بودیم و به‌ندرت فرصتی برای استراحت داشتیم.

غرق باز‌کردن جعبه‌ها و چیدن محتوایشان در کابینتم و در این میان، لیوان و ظرف‌ها را می‌شویم. آیزاک خودش را مشغول نصب‌کردن پرده و کرکره‌های طبقه‌ی بالا و پایین می‌کند.

روآن بی‌چون‌وچرا یک قهرمان است. بدون اینکه کسی از او بخواهد، اسباب‌بازی‌هایش را از جعبه بیرون می‌آورد و اتاقش را مرتب می‌کند. اتاقِ رو به خیابان را انتخاب کرده است.

می‌گوید: «حالا می‌تونم وقتی دوست‌های جدیدم دارن از کنار دیوارمون رد می‌شن ببینمشون.»

یکی از دوستان جدیدش پسری است تقریباً هم‌سن‌وسال خودش. وقتی روآن بالا و پایین خیابان را زیرنظر گرفته بود، آن پسر را سوار اسکوتر دید. روآن برایم توضیح داد اسکوتر پسر یکی از بهترین برندهاست. دوست دیگرش دختری است که از قرار معلوم وقتی همراه مادرش از کنار خانه‌ی ما می‌گذرد و روآن را دم پنجره می‌بیند، برایش دست تکان می‌دهد.‌

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
معرفی / سخن اول
10 دقیقه
فصل اول
11 دقیقه
فصل دوم
9 دقیقه
فصل سوم
17 دقیقه
فصل چهارم و پنجم
15 دقیقه
فصل ششم
10 دقیقه
فصل هفتم
13 دقیقه
فصل هشتم
20 دقیقه
فصل نهم و دهم
10 دقیقه
فصل یازدهم
19 دقیقه
فصل دوازدهم و سیزدهم
17 دقیقه
فصل چهاردهم
19 دقیقه
فصل پانزدهم و شانزدهم
17 دقیقه
فصل هفدهم
20 دقیقه
فصل هجدهم و نوزدهم
15 دقیقه
فصل بیستم
18 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
13 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
18 دقیقه
فصل بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم
18 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم و بیست‌وششم
18 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم
20 دقیقه
فصل بیست‌ونهم و سی‌ام
15 دقیقه
فصل سی‌ویکم و سی‌ودوم
24 دقیقه
فصل سی‌وسوم و سی‌وچهارم
14 دقیقه
فصل سی‌وپنجم
18 دقیقه
فصل سی‌وششم و سی‌وهفتم
16 دقیقه
فصل سی‌وهشتم
17 دقیقه
فصل سی‌ونهم و چهلم
17 دقیقه
فصل چهل‌ویکم و چهل‌ودوم
14 دقیقه
فصل چهل‌وسوم
17 دقیقه
فصل چهل‌وچهارم
24 دقیقه
فصل چهل‌وپنجم و چهل‌وششم
14 دقیقه
فصل چهل‌وهفتم
15 دقیقه
فصل چهل‌وهشتم
17 دقیقه
فصل چهل‌ونهم و پنجاهم
10 دقیقه
فصل پنجاه‌ویکم
21 دقیقه
فصل پنجاه‌ودوم و پنجاه‌وسوم
14 دقیقه
فصل پنجاه‌وچهارم
15 دقیقه
فصل پنجاه‌وپنجم و پنجاه‌وششم
10 دقیقه
فصل پنجاه‌وهفتم و پنجاه‌وهشتم
23 دقیقه
فصل پنجاه‌ونهم و شصتم
14 دقیقه
فصل شصت‌ویکم و شصت‌ودوم
19 دقیقه
فصل شصت‌وسوم و شصت‌وچهارم
14 دقیقه
فصل شصت‌وپنجم
17 دقیقه
فصل شصت‌وششم و شصت‌وهفتم
12 دقیقه
فصل شصت‌وهشتم و شصت‌ونهم
25 دقیقه
فصل هفتادم
12 دقیقه
فصل هفتادویکم
17 دقیقه
فصل هفتادودوم
19 دقیقه
فصل هفتادودوم - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل هفتادوسوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وسوسه‌های کوچک
نویسنده
مترجمناهید شیرزاد
راویفاطمه صداقتی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۰۰۰۰ ۵۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک

Hiva Firouzifard
۱۴۰۳/۲/۲۹
گوینده فوق العاده بود و همین باعث شده احساس و درک عمیقی از متن به خواننده منتقل شود. موسیقی متن عالی و مناسب بخش‌های مختلف داستان بود. میشد گفت فصل‌های اول کمی کسل کننده بودند و خواننده مدام در انتظار اتفاقی است که داستان را جذاب کند. پیش بردن راز تا قسمت پایانی داستان مدام این حس رو به من الغا که میکرد شاید بخشی از داستان را خواب بودم و نفهمیدم اون راز چی هست. شخصیت کاراکتر اصلی داستان، شخصیتی فوق العاده خوشبین و بی ذکاوت بود و نویسنده از همین امر استفاده کرده بود تا تعلیق زیبایی ایجاد کند تا انتهای داستان. توصیفات زیبا به همراه گویندگی فوق العاده باعث میشد که مثل یک فیلم در ذهن تصویر سازی کرد. از لحاظ روانشناختی کاراکترهای متنوعی در داستان بود ولی تمرکز کتاب روی ذهن و فکر کاراکتر اصلی بود که از دید من با توجه به رازی که در گذشته‌ی او وجود داشت این چنین شخصیت ساده و سالمی کمی عجیب بود.
رویا +
۱۴۰۳/۲/۲۷
روایت داستان خیلی خوب بود، قبلا کارهای خانم صداقتی را گوش نداده بودم، کیفیت روایت در حد کارهای خانم بیرانوند و خانم مالمیر است. خود داستان تا فصل ۵۲ زندگی روزمره چند زن خانه دار پولداره و با جزئیات به مدرسه بردن بچه‌ها، دوست پیدا کردن قهر و آشتی، لاک زدن، آرایشگاه رفتن، تغییر تیپ و قیافه دادن و.... پرداخته و بعد از فصل ۵۲ تازه کمی رنگ و بوی ژانر جنایی به خودش می‌گیرد. داستان ابهام خاص خودش را دارد شبیه اکثر داستانهای جنایی نیست. پایانش هم بدک نبود. اگر روایت خوب خانم صداقتی نبود من اصلا حوصله خاله زنک بازیای اول داستان را نداشتم و شاید بی خیالش می‌شدم و به بخش جناییش نمی‌رسیدم.
Fariba
۱۴۰۳/۲/۳۰
با کمال احترام برای دست اندرکاران تهیه این کتاب صوتی و عزیزانی که کتاب مطابق سلیقه شون بوده، من چندان نپسندیدم روایت داستان رو. خیلی پیش و پا افتاده‌ و کسل کننده بود تمام داستان فقط یک یا دو نکته معماگونه داشت بقیه اون فقط روزمرگی‌های حوصله سر بر چندتا خانم بود اونهم خیلی کش دار و کسل کننده.
در و
کل مطابق سلیقه من نبود داستان خیلی ضعیفی داشت کتابراه، کتاب‌های معمایی جنایی خیلی قوی تری داره من چون تقریبا بیشتر کتابهای این ژانر کتابراه رو گرفتم این کتاب رو تهیه کردم و گرنه شما انتخاب‌های بسیار بسیار عالی تری در کتابراه دارید.
کاوه همتیان
۱۴۰۳/۴/۷
به این علت که در توضیحات گفته شده بود جنابی و معمایی، کتاب را تهیه کردم، جنایی و معمایی بود، ولى! ولى در دو فصل آخر، اگر با دید نگرش به سبک زندگى انسان هاى مرفه و انسان هاى طبقه متوسط که قصد دارند مرفه بشوند و همچنین بسیار شبیه شرایط حال حاضر اقتصادى ما که براى مرفه شدن باید تن به چه کارهای داد به علاقمندید، حتما مطالعه کنید، بدون ورود مبحث جنسیت، کتاب به شرح جزئیاته که بیشتر مورد توجه و شاید علاقه بانوان باشد مى پردازد
تانی حیدری
۱۴۰۳/۴/۳
کتاب ساده ای بود که از نظر من بیشتر جنبه نصیحت رو داشت. نصیحت از این نظر که بدونیم دوستامون کی هستن و دشمنامون چه جور افرادی و یا اینکه به راحتی و تحت تاثیر یکسری شرایط زودگذر به هرکسی اعتماد نکنیم. جنبه جنایی و معمایی خاصی نداشت
زهرا عسگری
۱۴۰۳/۲/۲۹
با تشکر و احترام به خاطر تمام عزیزانی که برای رسیدن این اثر به کتاب صوتی و قرار گرفتن در دسترس شنوندگان زحمت کشیدن، با ارفاق ۲ امتیاز دادم. اصلا تو سلیقه من نبود، خیلی کلیشه و پیش پا افتاده بود، نه ارزش جنایی داشت، نه معمایی نه هیجانی.
حدیث محمودی
۱۴۰۳/۳/۲۰
باسلام وتشکر من این مدل کتاب ها را دوست دارم کتابهای معمایی ولی این کتاب جوری مطالب را به هم پیچیده ومرتبط کرده بود که در پایان فکر کردم بیشتر سر کار بوده ام تا منتظر رمز گشایی من نپسندیدم با تشکر از راوی کتاب
m salimi
۱۴۰۳/۳/۳۰
یکی از بهترینها بود این کتاب. واقعا رمانی جذاب و پر فراز و نشیب که ادم رو در خودش محو می‌کنه. به همه علاقه مندان به کتابهای پر هیجان و رمز الود توصیه می‌کنم حتما وقت بگذارند
شیرین احمدی
۱۴۰۳/۳/۱۲
این داستان میتونه دید انسانهارو نسبت به خوب و بد معاشرت با دیگر انسانهارو بخوبی نشون بده و مقوله اعتماد به اطرافیانت رو واضحتر از همیشه بهت ثابت کنه
پریسا پریسا
۱۴۰۳/۳/۳۱
اوایل کتاب جالب نیست و ممکن جذب نشید ولی از اواسط کتاب واقعه جذاب بود و دوست داشتی آخرش بدونی و نمیشد حدس زد آخرش چی میشه خیلی خوب بود
m h
۱۴۰۳/۳/۵
کتاب واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت چون جزئیات و مسائل آموزشی خوبی رو انتقال میده گوینده هم که خیلی خوب بود و حس کتاب رو منتقل می‌کرد
ستاره
۱۴۰۳/۳/۲۰
من که خیلی دوستش داشتم همه جوره از اول داستان و روابط و اتفاق ها و حتی راوی اینکه ندونی بعدش چی میشه عالی بود
Sanaz Darbandi
۱۴۰۳/۳/۸
اول داستان روند کند و معمولی داشت ولی تقریبا از اواسط ماجرا بسیار مهیج و معماگونه شد گویندگی هم‌بسیار عالی بود
نسرین مالکی
۱۴۰۳/۳/۳۱
روند داستان خیلی کنده... تقریبا ۹ فصل طول میکشد که داستان برگردد به نامه‌های مادر...
Mh
۱۴۰۳/۴/۵
صدای راوی خیلی خوب بود، داستان خیلی سطحی بود و معماگونه نبود
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک

برای دریافت کتاب صوتی وسوسه‌های کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.