معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر رها کردن

عکس جلد کتاب صوتی هنر رها کردن
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر رها کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر رها کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر رها کردن

کتاب صوتی هنر رها کردن نوشته‌ی نیک ترنتون کتاب راهنمایی است که به شما کمک می‌کند از شر خوره‌های ذهنیتان خلاص شوید. بسیاری از ما رنج اتفاقات گذشته را در قلب و ذهنمان نگه داشته‌ایم و مرور آن‌ها کاممان را تلخ می‌کند، اما این اثر به شما کمک می‌کند تا ذهنتان را بازسازی کنید و شروعی دوباره داشته باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر رها کردن

شاید تنها چیزی که انسان بعد از قرن‌ها زندگی بر روی کره‌ی خاکی، می‌تواند با اطمینان در موردش صحبت کند همین حقیقت باشد که هیچکس بدون تجربه‌ی رنج این زندگی را ترک نمی‌کند. همه‌ی ما در مقاطعی از زندگی، دچار شکست، فقدان، رنج و آسیب می‌شویم و ممکن است تا مدت‌ها نیز راه خلاصی از آن‌ها را پیدا نکنیم. ماهیت زندگی همین رنج کشیدن است و از آن گریزی نیست، اما می‌توان ذهن را به نحوی تربیت کرد که خود را با هم‌زیستی با رنج عادت دهد، به نحوی که ادامه‌ی زندگی برایش غیرممکن نشود.

نیک ترنتون (Nick Trenton) در کتاب صوتی هنر رها کردن (The Art of Letting Go) به همین مسئله پرداخته است؛ گرچه ماهیت زندگی هیچ‌وقت خالی از رنج نخواهد بود، اما به دوش کشیدن بار رنج‌های گذشته کاری عبث است که بالأخره در جایی تمام انرژی ذهن را تلف می‌کند و فرد را به سمت تباهی می‌برد. گرچه همه در حرف منطقی بودن این صحبت را تأیید می‌کنند، اما زمانی که پای عمل در میان باشد، کار به همین سادگی پیش نخواهد رفت. بسیاری از کسانی که در دام نشخوارهای فکر و مرور هزارباره‌ی گذشته گیر افتاده‌اند، کنترلی بر روی افکارشان ندارند و نمی‌توانند به این آسانی خود را از شر افکار منفی نجات دهند. برای اینکه این کار به صورت عملی و درست محقق شود، افراد نیاز به آموزش و کمک گرفتن از متخصصان دارند. یکی از منابع آموزشی که می‌تواند در جریان این کار کمکتان کند، کتاب صوتی هنر رها کردن است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر رها کردن

نیک ترنتون در این کتاب صوتی به شما آموزش می‌دهد که چطور سلول‌های مغزی، بر اساس الگوهای فکری مسیر افکار را می‌سازند و طبق همان مسیر شما را وادار می‌کنند تا یک الگوی فکری را دوباره و دوباره تکرار کنید. اما خبر خوب این است که این مسیرها قابل تغییرند و شما به معنای واقعی کلمه می‌توانید سیم‌کشی و اتصالات نورون‌های مغزتان را از نو شکل بدهید. برای این کار لازم است به این باور برسید که ذهن شما و افکارتان تنها به لحظه‌ی حال، یعنی جایی که در آن عاملیت دارید تعلق دارد و کندوکاو اتفاقات گذشته و یا احتمالات آینده، هیچ یک کمکی به شما نخواهند کرد.

شما باید یاد بگیرید که برای پس گرفتن دوباره‌ی خودتان و آنچه که از خود می‌شناختید، باید توانایی این را پیدا کنید که بار کینه را زمین بگذارید و از تمام افکار دردناکتان عبور کنید. بخشیدن کسانی که روزگاری باعث رنج شما شدند، ابداً دخلی به مسائل اخلاقی ندارد. گذشتن از فکر از دست دادن چیزهایی که زمانی برایتان بسیار ارزشمند بوده‌اند نیز ارتباطی با فراموشی و یا دست کشیدن از آن‌ها ندارد. این کارها تماماً سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که شما باید برای نجات خودتان انجام دهید تا افسار ذهنتان را در دست خودتان و در لحظه‌ی حال نگه دارید. این‌ها بخشی از آموزه‌های نیک ترنتون در کتاب صوتی هنر رها کردن هستند که به شما ذهنی جدید و خالی از هرگونه نشخوار فکری هدیه می‌دهند.

کتاب صوتی هنر رها کردن کاری از انتشارات زمان تغییر است که با تلاش ساسان جعفرنیا و مهدی صفایی خرم به فارسی ترجمه شده. این کتاب را با صدای سهراب صفا می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب هنر رها کردن

  • گنجینه‌ای از اطلاعات مفید برای کمک به افراد در رها کردن و تعیین حد و مرز. مفاهیم ارائه‌شده آنقدر ارزشمند بود که از روی مطالب کتاب یادداشت‌برداری کردم. به شخصه تمایل زیادی به نشخوار فکری و تمرکز بر روی تجربیات منفی دارم. این کتاب نکات و تکنیک‌های کاربردی‌ای دارد که به شما کمک می‌کند از بند افکار منفی رها شوید. (وسلی توماس، نویسنده)

کتاب صوتی هنر رها کردن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز به دنبال نقطه‌ی امنی هستید که از شر آشوب‌های ذهنیتان خلاص شوید، این کتاب صوتی می‌تواند شما را در پیدا کردن آن نقطه‌ی امن یاری کند.

در بخشی از کتاب صوتی هنر رها کردن می‌شنویم

افراد زیادی به خوبی می‌دانند که همیشه یک صدای منتقد درونی در سرشان افکار منفی تولید می‌کند و آنها را مورد سرزنش قرار می‌دهد. این صدا می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد به این شکل که در بعضی صرفاً اشتباهات را مرور می‌کند و در بعضی دیگر مشکلات احتمالی موجود در سر راه را تکرار می‌کند. فارغ از نوع پیامی‌که ایجاد می‌شود وجود همین صدا می‌تواند منبع ترس و اضطراب باشد. هرچند که همه افراد این صدا را تجربه می‌کنند اما مهم است متوجه باشیم که وجود این صدا کاملاً نرمال و طبیعی است. با درک بهتر و کنترل دقیق‌تر منتقد درونی افراد می‌توانند مهربانی بیشتری با خود داشته باشند، افکار منفی را رها کنند و با ذهنیت سالمتری با جهان پیرامون خود ارتباط داشته باشند.

واژه منتقد درونی یک واژه کاملاً شناخته شده در دنیای روانشناسی است و به صدایی منفی گفته می‌شود که در ذهن بسیاری از ما وجود داشته و معمولاً قضاوت کرده و ما را به خاطر مشکلات و کاستی‌ها سرزنش می‌کند. این صدای درونی معمولاً در زمانهایی که ما با مشکلی مواجه می‌شویم به شدت افزایش یافته و می‌تواند مانعی بزرگ بر سر راه توسعه شخصی باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
78 دقیقه
فصل اول: هنر رها کردن
95 دقیقه
فصل دوم: قطع زنجیره‌های منفی
40 دقیقه
فصل سوم: ذهنیت رشد
42 دقیقه
فصل چهارم: استراتژی‌های روانشناسی برای رها کردن
89 دقیقه
فصل پنجم: عبور از آسیب
10 دقیقه
راهنمای خلاصه‌ی کتاب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر رها کردن
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مهدی صفایی خرم
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر رها کردن

یوسف نوری
۱۴۰۳/۴/۵
کتاب خیلی خوبیه گوینده فوق العاده است عالیه حتما بگیرید
پوریا زارعی
۱۴۰۳/۴/۶
خیلی کتاب مفیدی هستش حتما مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر رها کردن

برای دریافت کتاب صوتی هنر رها کردن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.