معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط

عکس جلد کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط
قیمت:
۵۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط

کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط به رابطه‌ی سالم و پیشرفته بین خانواده و دوستان می‌پردازد. تا حالا فکر کرده‌اید که کلمات شما می‌تواند روز همسرتان را بسازد و باعث شود محبت بیشتری به شما پیدا کند؟ بسیاری هستند که اهمیت کلمات را متوجه نمی‌شوند؛ اما ناراحت نباشید به‌راحتی می‌توان بهترین کلمات برای ساختن لحظه‌هایی گرم در زندگی را آموخت. اگر این کتاب را گوش کنید اطلاعات زیادی درباره‌ی چگونگی برقراری رابطه‌ی سالم خواهید آموخت.

درباره‌ی کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط

بیایید رفتاری را که قاطعیت شما را نشان می‌دهد بشناسیم. فصل دوم کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط دقیقاً درباره‌ی زبان بدن است. فکر کنید روی کاناپه دراز کشیده‌ و فنجانی قهوه در دست گرفته‌اید تا استراحت کنید؛ اما صدای موسیقی گوشخراش همسایه‌ی طبقه‌ی بالایی آرامش شما را برهم می‌زند. حالا باید چه کار کنید؟ قطعاً مجبور هستید به سراغ آن‌ها بروید و درخواست کنید که صدای موسیقی را کم کنند. شما می‌گویید صدای موسیقی آن‌ها خیلی گوشخراش است و آرامش شما را برهم زده است؛ اما این پیام را با زبان بدن‌تان نیز بیان می‌کنید. شما باید زبان بدن قدرتمندی را از خود نشان دهید. در این جامعه نمی‌توانید بدون ظاهری با اعتمادبه‌نفس حق خودتان را بگیرید. اگر یک بار مکث کنید و از خجالت شرمنده شوید و یک خنده‌ی عصبی روی صورت شما نقش ببندد، در برابر همسایه باخته‌اید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط

تا حالا فکر کرده‌اید که حفظ رابطه‌ی سالم با دیگران چگونه میسر می‌شود؟ شما در همه‌جا باید مراقب فرهنگ ارتباطات باشید. مثلاً در جایی که کار می‌کنید آیا شایعه‌سازی و سخن‌چینی زیاد است؟ آیا کنایه نسبت به احساسات دیگران زیاد است؟ پس باید با احترام بیشتری با دیگران صحبت کنید. تلاش کنید نظر دیگران را در این محیط بپرسید. اگر از قبل تصمیم خود را گرفته‌اید حتماً دیگران را در تصمیم‌گیری خود سهیم کنید. آن‌ها این‌گونه فکر می‌کنند که اهمیتی ندارند و ناراحت می‌شوند. ارتباط شما با دیگران هنگامی مطلوب خواهد شد که در موضعی برابر باشد. هیچ‌وقت دیگران را در موضعی بالاتر نبینید. اصلاً مظلوم‌نمایی نکنید و حرف‌های خود را از زاویه یک انسان مسئول بگویید. به هیچ عنوان اعتماد دیگران را از دست ندهید. کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط دقیقاً چنین مسائل مهمی را به شما آموزش خواهد داد.

گویندگی کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط را فریبا فصیحی، شهره روحی و دادبه دادمهر انجام داد‌ه‌اند. این کتاب توسط آسمان نیلگون منتشر شده و از سوی انتشارات جیحون تبدیل به کتاب صوتی شده است.

کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید روابط مناسبی با دیگران برقرار کنید بهتر است این کتاب را مطالعه کنید. شما با خواندن این کتاب می‌توانید به‌راحتی دل همسرتان را به دست بیاورید یا دوستان بهتری برای خود پیدا کنید. یادمان نرود که انسان‌های اطراف‌مان هویت اصلی ما را می‌سازند. رسیدن به موفقیت و آرامش، امری آگاهانه است که با مطالعه و دانش کسب می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط می‌شنویم

گروهی از کارشناسان از کودکان رده‌ی سنی چهار تا هشت سال پرسیده‌اند به‌ نظر شما دوست داشتن یعنی چه؟ پاسخ‌هایی که دریافت کردند وسیع‌تر و عمیق‌تر از آن چیزی بود که تصور می‌کردند. نظر شما چیست؟ وقتی مادربزرگم آرتروز گرفت دیگر نمی‌توانست خم شود و ناخن‌های پایش را لاک بزند بعد از آن همیشه پدربزرگم این کار را برایش می‌کرد حتی وقتی که انگشت‌های خودش آرتروز گرفت. این دوست داشتن است. (ربکا - هشت ساله)

وقتی کسی آدم را دوست داشته باشد اسم آدم را جور دیگری صدا می‌کند آدم می‌داند که جای اسمش در دهان او امن است. (بیلی - چهار ساله).

دوست داشتن یعنی اینکه دختر عطر بزند و پسر هم ادکلن بزند و با هم بیرون بروند و همدیگر را بو کنند. (کارل - پنج ساله)

دوست داشتن یعنی اینکه برای شام خوردن بیرون بروی. بیشتر سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده‌های خودت را به کسی بدهی بدون اینکه او را مجبور کنی که سیب‌زمینی‌های خودش را به تو بدهد. (کریسی - شش ساله)

دوست داشتن یعنی کسی تو را اذیت کند و تو عصبانی بشوی اما سرش داد نزنی که مبادا دلش بشکند. (سامانتا - شش ساله)

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
کلماتی که زندگی را تغییر می‌دهند
25 دقیقه
زبان بدن
24 دقیقه
آیا برای دوستی وقت دارید؟
3 دقیقه
ابزاری مؤثر بنام نوازش
5 دقیقه
حفظ رابطه سالم با دیگران
12 دقیقه
همدلی
7 دقیقه
دوست داشتن یعنی چی؟
5 دقیقه
چگونه شنونده خوبی باشیم؟
9 دقیقه
چه کاری را زنان بهتر بلدند؟
20 دقیقه
نیروی جادویی دوستی
8 دقیقه
حفظ تعادل در زندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفریبا فصیحی، شهره روحی، دادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط

برای دریافت کتاب صوتی لحظه‌های گرم روابط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.