معرفی و دانلود کتاب صوتی افسانه کاریزما: علم و هنر جذب دیگران

عکس جلد کتاب صوتی افسانه کاریزما: علم و هنر جذب دیگران
قیمت:
۱۹۸۰۰۰ ۱۳۸,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افسانه کاریزما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افسانه کاریزما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی افسانه کاریزما: علم و هنر جذب دیگران

کتاب صوتی افسانه کاریزما پرده از تصور غلط رایج پیرامون کاریزما برمی‌دارد و رازهای نفوذ به قلب دیگران را به شما نشان می‌دهد. این کتاب که توسط اولیویا فاکس کابان به نگارش درآمده و در فهرست پرفروش‌ترین آثار سایت آمازون قرار دارد، روش‌های غلبه بر موانع کاریزما را برمی‌شمارد و تمرینات و تکنیک‌های لازم برای ساختن یک شخصیت کاریزماتیک را به شما ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی افسانه کاریزما

چطور می‌شود در یک جمع درخشید یا یک سخنرانی میخکوب‌کننده ارائه داد؟ آیا این از یک جذابیت ذاتی در وجود آدم‌ها می‌آید که چنین توانایی‌ای به آن‌ها می‌دهد یا عنصری اکتسابی است؟ باید بگوییم که همه‌اش زیر سر کاریزماست! اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی افسانه کاریزما (The Charisma Myth) به قلم اولیویا فاکس کابان (Olivia Fox Cabane) تصوراتی که درباره‌ی کاریزما وجود دارد را کنار می‌زند و هنر جذب دیگران را به شما آموزش می‌دهد. با گوش دادن به کتاب حاضر قدم به قدم مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک شخصیت کاریزماتیک را یاد می‌گیرید و تغییرات ملموسی در خودتان به وجود می‌آورید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی افسانه کاریزما

کتاب صوتی افسانه کاریزما می‌گوید کاریزما یک عنصر ذاتی در وجود آدم‌ها نیست. بلکه حاصل مجموعه‌ای از رفتارهای کلامی و غیرکلامی گیرا و پر از کشش است. کاریزما یعنی اثرگذاری بر دیگران. افرادی که شخصیت کاریزماتیک دارند، کسانی هستند که از جذابیت بالایی برخوردارند و با حرف‌ها، نگاه‌ها و رفتارهایشان بر دیگران اثر می‌گذارند. مدیریت ذهن و کسب شناخت هر چه بیشتر از عادات و رفتارها در این زمینه اهمیت به سزایی دارد. زبان بدن، سبک زندگی، طریقه‌ی صحبت کردن و حتی طرز نگاه شما می‌تواند از شما یک شخص کاریزماتیک بسازد. بنابراین با تمرین و تلاش می‌توانید کاریزماتیک باشید. نویسنده کاریزما را به سه جز حضور، قدرت و صمیمیت تجزیه می‌کند و راه‌های تقویت هر کدام را نشانتان می‌دهد.

اولیویا فاکس کابان کتاب صوتی افسانه کاریزما را در سیزده فصل تنظیم کرده است. او مفهوم کاریزما را مرور و تعریف می‌کند و تمامی سازوکارهای مرتبط با آن را مورد تحلیل قرار می‌دهد. سپس ابزارهای ضروری و عملی برای تقویت کاریزمای شخصی را به شما می‌شناساند و موانع جسمی و ذهنی موجود بر سر راهتان را طی چند مرحله کنار می‌زند. همچنین شما را با سبک‌های مختلف کاریزما آشنا می‌کند که عبارتند از: کاریزمای تمرکزی، کاریزمای بلندپروازی، کاریزمای مهربانی و کاریزمای مقتدرانه. در نهایت نیز مشکلاتی که در اثر زندگی کاریزماتیک پیش رو خواهید داشت را برایتان ذکر می‌کند تا آمادگی ذهنی لازم را در شما به وجود بیاورد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی افسانه کاریزما

گفتنی است که کتاب صوتی افسانه کاریزما در فهرست پرفروش‌ترین آثار سایت آمازون ذیل عناوین خودیاری قرار دارد. ترجمه‌ی فارسی این کتاب را سعید یاراحمدی به انجام رسانده و نشر آموخته آن را در اختیار شما قرار داده است. نشر صوتی نوین کتاب گویا نیز آن را با صدای متین بختی به صورت صوتی درآورده است که می‌توانید از طریق سایت کتابراه به آن گوش بسپارید.

نکوداشت‌های کتاب افسانه کاریزما

  • راهنمایی‌های کتاب حاضر برای رهبران آینده بسیار کاربردی خواهد بود. با مطالعه‌ی آن تفاوت را در خودتان احساس می‌کنید. (لارا لانگ، مدیر عامل شرکت تایم)
  • اگر به دنبال این هستید که در کار و زندگی‌تان شخصیتی کاریزماتیک باشید، این کتاب مهارت‌های مورد نظر را به شما آموزش می‌دهد. (Psychology Today)
  • کتاب افسانه کاریزما اثری خواندنی است که داستان‌های افراد مختلف، پژوهش‌ها، استراتژی‌ها و روش‌ها را با هم دیگر تلفیق می‌کند. (New York Journal of Books)
  • مطالعه‌ای درخشان که به شما آموزش می‌هد چطور مهارت‌ها و فلسفه‌ی رهبری را در خودتان تقویت کنید. (ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو)

کتاب صوتی افسانه کاریزما برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که به کتاب‌های موفقیت و خودسازی علاقه دارند و عموم کسانی که به دنبال تقویت مهارت‌های شخصیتی‌شان هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی افسانه کاریزما: علم و هنر جذب دیگران می‌شنویم

خب چطور بود؟ آیا با وجود اینکه تمام تلاشتان را برای حفظ حضور به‌کار بستید، باز هم تمرکزتان را از دست دادید؟ همان‌طور که احتمالاً متوجه شدید، حفظ حضور کامل همیشه کار آسانی نیست. دو دلیل اصلی برای این موضوع وجود دارد:

نخست اینکه مغز ما طوری طراحی شده که به محرک‌های جدید، اعم از سمعی، بصری یا بوها توجه کند. ماهیت ما انسان‌ها به گونه‌ای است که خیلی زود حواسمان پرت می‌شود و هر محرک جدیدی توجهمان را جلب می‌کند؛ این ویژگی در برخی شرایط مهم و در برخی دیگر ممکن است تهدیدکننده باشد. این گرایش، کلید بقای اجدادمان بوده است. تصور کنید مردان دو قبیله در پی شکار در دشت، به دنبال نشانه‌هایی از بز کوهی در افق هستند که‌ می‌تواند غذای خانوادۀ آنها را تأمین کند. چیزی از دور سوسو می‌زند. در نهایت، پیروز میدان کسی است که توجهش به‌سرعت به شکار معطوف می‌شود.

دلیل دوم این است که جامعۀ ما مشوق حواس‌پرتی است. حواس‌پرتی ما ناشی از‌ تأثیر مداوم محرک‌هایی است که دریافت می‌کنیم. در چنین شرایطی مجبور هستیم واکنش نشان دهیم و نمی‌توانیم حضور ذهن کامل داشته باشیم. این فرایند همواره ما را از حضور ذهن کامل بازمی‌دارد و نمی‌گذارد توجه کاملمان را به امر موردنظر معطوف ‌کنیم؛ درحقیقت، ما همواره تا حدی حواس‌پرت هستیم؛ بنابراین، اگر بیشتر اوقات نمی‌توانید حضور ذهن کاملی داشته باشید، خودتان را شماتت نکنید؛ زیرا این موضوع کاملاً طبیعی است. حفظ حضور ذهن تقریباً برای همۀ ما سخت و دشوار است. تحقیقی که روی 2250 نفر توسط دانیل گیلبرت ‌روان‌شناس دانشگاه هاروارد، انجام شد، نشان داد که تقریباً نیمی از زمان این افراد به «سرگردانی ذهن» می‌گذرد؛ ​​حتی اساتید مدیتیشن نیز ممکن است در حین تمرین، دچار سرگردانی ذهن شوند؛ در واقع، این موضوع دستمایۀ طنز قرار گرفته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
معرفی کتاب و یادداشت مترجم
12 دقیقه
یک: ابهام‌زدایی از کاریزما
43 دقیقه
دو: رفتارهای کاریزماتیک: حضور، قدرت و صمیمیت
48 دقیقه
سه: موانع موجود بر سر راه حضور، قدرت و صمیمیت
71 دقیقه
چهار: غلبه بر موانع
39 دقیقه
پنج: آمادگی ذهنی کاریزماتیک - قسمت اول
55 دقیقه
پنج: آمادگی ذهنی کاریزماتیک - قسمت دوم
51 دقیقه
شش: سبک‌های گوناگون کاریزما
36 دقیقه
هفت: تأثیرگذاری اولیه‌ی کاریزماتیک
44 دقیقه
هشت: گفت‌وشنود کاریزماتیک
62 دقیقه
نه: زبان بدن کاریزماتیک
62 دقیقه
ده: موقعیت‌های دشوار
39 دقیقه
یازده: سخنرانی کاریزماتیک
13 دقیقه
دوازده: کاریزما در زمان بحران
53 دقیقه
سیزده: زندگی کاریزماتیک: از عهده‌ی آن برآمدن
40 دقیقه
خلاصه‌ی فصل‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی افسانه کاریزما: علم و هنر جذب دیگران
نویسنده
مترجمسعید یاراحمدی
راویمتین بختی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۱۹۸۰۰۰ ۱۳۸,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افسانه کاریزما

طوباحسینزاده
۱۴۰۳/۶/۱۶
اگر میخواهید به فردی قدرتمند تو هر زمینه ایی، شغلی، اجتماعی و حتی خانوادگی بدل بشید خوندنش رو از دست ندید. این کتاب قطعا میتونه شمارو از چیزی که هستید ۱۰۰ ها قدم به جلو بندازه... بشدت تاثیر گذاره، ولی اگر فرد عمل گرایی نیستید، نخونیدش، چون شمارو هم وادار به تکاپو جهت تغیرر شخصی تون میکنه. جذابیت به ظاهر نیست. تو هر سن و هر صنفی میتونید بهترین بشید.
امید محمد گردویی
۱۴۰۳/۶/۱۲
کاش این کتاب ۱۰سال پیش گوش داده بودم الان ده برابر توی زندگیم موفق تر بودم اولش شک داشتم که این کتاب ارزش این پول داره...
اما الان بهتون میگم اگر بجای دویست تومن دو ملیون تومن هم باشه بازم ارزشش داره خوب گوش بدید ده بار گوش بدید به تمرین هاش عمل کنید بعد خودتون تاثیر شگفت انگیزش داخل زندگیتون خواهید دید
اسحق آورسعادت
۱۴۰۳/۴/۳۰
واقعا کاریزما ویژگی خوبی هستش ک در جذب دیگران و نفوذ داشتن باید این قدرت رو بدست آورد
ک این کتاب دستورات لازمه رو داده ک در آخر کتاب شما ب جایی می‌رسید ک در گروه بیست نفره جز پنج نفر اول کاریزماتیک قرار می‌گیرید
واقعا کتاب خواندنی هستش و توصیه می‌کنم
AMIRHUSSEIN
۱۴۰۳/۵/۱۱
یه کتاب بی نظیر حتما باید بخونید من ناخواسته بعضی از این رفتار هوایی که تو کتاب اومده رو انجام می‌دادم ولی الان دونستم اصولش چیه
Saharporjafar
۱۴۰۳/۶/۶
صدای گوینده عااااالیه دلنشینه مطالب آموزنده ای میگه و به نظر من کاریزما با رعایت همین نکات کوچیک ظریف بوجود میاد
آزاده تجلی
۱۴۰۳/۵/۱۳
بسیار مفید چه کاربردی همه باید این کتاب مفید رو بخونن بمن که خیلی کمک کرد
ساحل عباسی
۱۴۰۳/۵/۹
سپاسگزارم از کتابراه که چنین کتاب خوبی رو برای ما ارائه دادن.
رسول جلیایان
۱۴۰۳/۶/۲۱
لطفا از کتابهایی با محتوای قویتر استفاد شود
Amirmohammadyousesfi
۱۴۰۳/۵/۴
موقع ورزش و صبحانه گوش میدم خیلی لذت بخشه
مریم ایازی
۱۴۰۳/۵/۲۲
کتابی پر از مباحث جذاب و آموزش عالی
Ali
۱۴۰۳/۶/۲۶
کتاب بسیار عالی بود
عاطفه سهرابی
۱۴۰۳/۶/۴
فوق العاده بود...
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی افسانه کاریزما

برای دریافت کتاب صوتی افسانه کاریزما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.