معرفی و دانلود کتاب اسرار ذهن ثروتمند

عکس جلد کتاب اسرار ذهن ثروتمند
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند

کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته‌ی تی هارو اکر، پرفروش‌ترین کتاب نیویرک تایمز و وال استریت ژورنال، به شما می‌آموزد چگونه، با تغییر در طرحواره‌های ذهنی خود، به فردی ثروتمند تبدیل شوید. این کتاب، نه تنها ابزارها و عادت‌های بیشتر ثروتمندان جهان را با تمرین‌های عملی به شما می‌آموزد، بلکه شما را از درون نیز، به فردی شایسته‌ی ثروت زیاد تبدیل می‌کند.

درباره‌ی کتاب اسرار ذهن ثروتمند

حتما تا به حال داستان کسانی را شنیده‌اید که به طریقی، ثروتی بسیار زیاد به دست می‌آورند اما به راحتی آن ثروت را از دست می‌دهند و پس از مدت کوتاهی، به روال سابق خود برمی‌گردند. بر عکس این افراد، وقتی داستان زندگی ثروتمندان خودساخته را می‌خوانیم، بسیاری از آن‌ها، در برهه‌هایی از زندگی، ثروت خود را از دست داده‌اند، اما چند سال بعد، دوباره آن را و حتی بیشتر از آن را به دست آورده‌اند. ما احساس می‌کنیم که بعضی افراد پول و موفقیت اقتصادی را جذب می‌کنند و برخی هیچوقت موفقیت اقتصادی چشمگیری نصیبشان نمی‌شود. چه سری در میان است؟ تی هارو اکر (T. Harv Eker) در کتاب اسرار ذهن ثروتمند (Secrets of the Millionaire Mind: Mastering the Inner Game of Wealth) اسرار و ذهنیت افراد ثروتمند را فاش می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب اسرار ذهن ثروتمند

نویسنده، تی هارو اکر، که میلیونری معروف و یکی از موفق‌ترین طراحان کسب و کار و موفقیت اقتصادی است، کتاب را به دو بخش تقسیم کرده است. بخش اول کتاب اسرار ذهن ثروتمند، شما را به فردی مناسب برای ثروتمند شدن تبدیل می کند و بخش دوم، ابزارهای کسب ثروت را به شما ارائه می‌دهد. بخش اول کتاب، مدعی می‌شود که هر فرد، طرحی ذهنی نسبت به پول دارد که آن را در دوران کودکی و نوجوانی، بر اساس تجارب خود و با الهام از خانواده، دوستان، فرهنگ جامعه و... شکل داده است. این طرح ذهنی شما نسبت به پول است که تعیین می‌کند، به صورت معمول چه مقدار پول در دسترستان داشته باشید. اگر مدام درگیر مشکلات مالی هستید و هر چه کار می‌کنید، چیزی تغییر نمی‌کند، این به خاطر طرح ذهنی شما از پول است. نویسنده به شما کمک می‌کند این طرح را اصلاح کنید تا زمینۀ مساعد رشد پول داشته باشید و ثروتمند شوید. این بخش، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های کتاب است که، اسرار ذهن ثروتمند را از بیشتر کتاب‌های مرتبط متفاوت می‌سازد.

بخش دوم کتاب اسرار ذهن ثروتمند، از هفده فایل ثروت تشکیل شده است. این فایل‌ها، در واقع، ابزارهایی برای پولدار شدن است که نویسنده، با مطالعه‌ی دقیق زندگی و عادات افراد موفق و ثروتمند کشف کرده است. در کنار توضیح این ابزارها، نویسنده تمرین‌هایی عملی برای یادگیری هر کدام از این ابزارها، و نهادینه کردن عادات مرتبط با آن، ارائه کرده است تا بتوانیم، از آن‌ها در راه کسب ثروت بیشتر استفاده کنیم.

کتاب اسرار ذهن ثروتمند یکی از برترین کتاب‌های موفقیت است و بارها به فارسی ترجمه شده. کتاب حاضر را گروه مترجمان انتشارات آپامهر به فارسی برگردانده و چاپ کرده‌اند.

جوایز و افتخارات کتاب اسرار ذهن ثروتمند

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین کتاب یو اس ای تودی

نکوداشت‌های کتاب اسرار ذهن ثروتمند

  • اگر می‌خواهید در مورد علت اصلی موفقیت بدانید، اسرار ذهن ثروتمند را بخونید. (رابرت جی آلن، نویسنده)
  • این کتاب را طوری مطالعه کنید که گویی زندگی شما به آن وابسته است... از نظر مالی احتمالش بالاست! (آنتونی رابینز، نویسنده)
  • این قوی‌ترین، متقاعدکننده‌ترین و کاربردی‌ترین کتابی است که در مورد ثروتمند شدن می‌خوانید. (برایان تریسی، نویسنده)
  • من سال‌هاست کار تی هارو اکر را تحسین می‌کنم و این کتاب را به همه‌ی کسانی که به دنبال افزایش ثروت خود هستند پیشنهاد می‌دهم. (جک کنفیلد، نویسنده)
  • اگر می‌خواهید به سرعت به سطح جدیدی از موفقیت برسید، همه‌ی کلمات این کتاب عمیق را از بر کنید. (لیندا فورسایت، بنیانگذار و مدیر عامل مجله مربیان)

کتاب اسرار ذهن ثروتمند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب اسرار ذهن ثروتمند برای همه‌ی کسانی که به کتاب‌های خودیاری و موفقیت مالی علاقه دارند توصیه می‌شود. همین‌طور می‌تواند هدیه‌ای خوب برای جوانان و نوجوانانی باشد که می‌خواهند بنیان‌های زندگی خود را بسازند.

در بخشی از کتاب اسرار ذهن ثروتمند می‌خوانیم

در کنفرانس‌هایم از راهکارهای یادگیری سریع استفاده می‌کنم که به شما اجازه می‌دهد تا سریع‌تر بیاموزید و بیشتر چیزهایی را که آموخته‌اید، به یاد بیاورید. نکته‌ی طلایی، درگیر شدن با موضوع است. استراتژی ما، پیروی از آن نقل قول قدیمی است که می‌گوید: «آنچه را می‌شنوید، فراموش می‌کنید؛ آنچه را که می‌بینید، به یاد می‌آورید؛ آنچه را انجام می‌دهید، می‌آموزید.» بنابراین می‌خواهم خواهش کنم، هروقت به آخر یکی از راهکارهای کتاب رسیدید، اول، دستتان را روی قلبتان بگذارید و بعد، یک «جمله الهام‌بخش» کلامی ادا کنید. بعد، با انگشت اشاره، سرتان را لمس کنید و جمله الهام‌بخش کلامی دیگری به زبان آورید. لابد می‌پرسید: جمله الهام‌بخش چیست؟ فقط یک جمله‌ی خبری مثبت است که با صدای بلند و با تاکید بیان می‌کنید.

چرا جملات الهام‌بخش‌ ابزارهای ارزشمندی هستند؟ چون تمام اشیا از یک چیز ساخته شده‌اند: انرژی. انرژی با فرکانس و انعکاس جریان پیدا می‌کند. بنابراین، هر جمله الهام‌بخشتان فرکانس ارتعاشی خاص خودش را حمل می‌کند. وقتی شما با صدای بلند جمله الهام‌بخش را ادا می‌کنید، انرژی‌اش کل سلول‌های بدنتان را به انعکاس درمی‌آورد و با لمس بدنتان در همان لحظه می‌توانید بازتاب منحصربه‌فردش را حس کنید. جملات الهام‌بخش نه تنها پیام خاصی را به دنیا می‌فرستند بلکه ارسال کننده‌ی پیام قدرتمندی به درون ناخودآگاهتان هستند.

فرق بین جمله الهام‌بخش و تأیید‌کردن، بسیار ناچیز، ولی از نظر من خیلی مشخص است. تأیید، یعنی «یک جمله‌ی خبری مثبت که قاطعانه بیان می‌کند هدفی که در پی رسیدن به آن بودید، قبلا رخ داده است.» ولی جمله الهام‌بخش، یعنی بیان یک قصد رسمی برای انجام یک برنامه و یکسری از اقدامات یا خلق یک وضعیت خاص. تأیید کردن، یعنی هدف قبلاً اتفاق افتاده است.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
تی هارو اکر کیست و چرا بایستی این کتاب را بخوانم؟
بخش اول: طرح پولی شما
چرا طرح پولی‌تان مهم است؟
ریشه‌ها میوه‌ها را می‌آفرینند
قانون ثروت
طرح پولی‌تان چیست و چگونه شکل می‌گیرد؟
عامل اول: برنامه‌ریزی کلامی
مراحل تغییر: برنامه‌ریزی کلامی
عامل دوم: مدل‌سازی
مراحل تغییر: مدل‌سازی
عامل سوم: رویدادهای خاص
مراحل تغییر: پدیده‌های خاص
پس طرح پولی شما حول چه چیزی تنظیم شده است؟
داستان کامیابی راندا و باب بینز
بخش دوم: فایل‌های ثروت
فایل‌ شماره‌ی یک ثروت
سرنخ شماره‌ی یک: سرزنش
سرنخ شماره دو: توجیه
سرنخ شماره‌ی سه: اعتراض نمودن
تمرین برای ذهن ثروتمند
فایل شماره‌ی دو ثروت
تمرین برای ذهن ثروتمند
فایل‌ شماره‌ی سه ثروت
فایل‌ شماره‌ی چهار ثروت
تمرین برای ذهن ثروتمند
فایل‌ شماره‌ی پنج ثروت
تمرین برای ذهن ثروتمند
فایل‌ شماره‌ی شش ثروت
فلسفه‌ی قوم هونا
تمرین برای ذهن ثروتمند
تمرین برای ذهن ثروتمند
فایل‌ شماره‌ی نه ثروت
تمرین برای ذهن ثروتمند
فایل‌ شماره‌ی ده ثروت
تمرین برای ذهن ثروتمند
فایل‌ شماره‌ی یازده ثروت
تمرین برای ذهن ثروتمند
داستان کامیابی‌شان نیتا
تمرین برای ذهن ثروتمند
فایل‌ شماره‌ی سیزده ثروت
تمرین برای ذهن ثروتمند
فایل‌ شماره‌ی چهارده ثروت
تمرین برای ذهن ثروتمند
فایل‌ شماره‌ی پانزده ثروت
تمرین برای ذهن ثروتمند
فایل‌ شماره‌ی شانزده ثروت
تمرین برای ذهن ثروتمند
داستان کامیابی اندرو ویلتون
فایل شماره‌ هفده ثروت
تمرین برای ذهن ثروتمند
پیشنهاد امتیاز ویژه
تقسیم ثروت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسرار ذهن ثروتمند
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپیانتشارات آپامهر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-9780-28-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسرار ذهن ثروتمند

Ghulam Sakhi Kazimi
۱۴۰۳/۵/۳
ذهن ثروتمند یعنی نماینگر خالق هستی می‌باشد، خداوند غنی است.
سید نیما موسوی
۱۴۰۳/۶/۱۶
فوق العاده جذاب و منطقی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب اسرار ذهن ثروتمند

برای دریافت کتاب اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.