معرفی و دانلود کتاب صوتی من آرامش هستم

عکس جلد کتاب صوتی من آرامش هستم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من آرامش هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من آرامش هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من آرامش هستم

نگرانی‌ها سایه‌هایی سیاه و بزرگند و کودکان هرچه سریع‌تر بخواهند از دست آن فرار کنند، فایده‌ای نخواهد داشت. کتاب صوتی من آرامش هستم به کودکان یاد می‌دهد که به جای فرار از نگرانی‌ها نفس عمیقی بکشند و به صداهایی گوش کنند که دوست‌شان دارند. داستان صوتی من آرامش هستم اثر سوزان ورده یکی از آن روایت‌های دلنشین و آرامش‌بخشی است که با ارائه‌ی راهکارهایی کوتاه به کودکان یادآوری می‌کند که آرام باشند و نگذارند تا افکار منفی آن‌ها را دنبال کند.

درباره‌ی کتاب صوتی من آرامش هستم

کودکان بخش مهمی از شگفتی طبیعت هستند اما گاهی میان کوچولوهای شیرین و دوست‌داشتنی ما و طبیعت فاصله‌ی بزرگی ایجاد می‌شود و این فاصله می‌تواند آرامش ذهن آنان را در معرض خطر قرار دهد. دنیای نگرانی‌ها و آشفتگی‌ها، دنیای تیره و ترسناکی است که تمام پدر و مادرها تلاش می‌کنند تا کودکان‌شان را از آن دور نگه دارند. کتاب صوتی من آرامش هستم (I Am Peace: A Book of Mindfulness) نوشته‌ی سوزان ورده (Susan Verde) دفترچه‌ی راهنمایی است تا کودکان با استفاده از آن بیاموزند که چطور آرام باشند.

دنیای شلوغ و آلوده‌ی این روزها به کودکان اجازه نمی‌دهد که آرام باقی بمانند. مشکلات خانوادگی، امتحان، درس و دعوا با دوستان می‌تواند ذهن کوچک آنان را مضطرب کند. توصیه‌ی افراد بسیاری در این مواقع این است که برای حفظ آرامش از دنیای اطراف جدا شویم و خودمان را وارد غار تنهایی کنیم. اما توصیه‌ی سوزان ورده در این قصه‌ی کوتاه صوتی درست برخلاف آن است. ارتباط با طبیعت راهی است که او از طریق آن به کودکان یاد می‌دهد چطور از دنیای اطراف‍شان آرامش بگیرند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی من آرامش هستم

ارتباط با حواس پنج‌گانه از جمله جریان تنفس و حس چشایی از جمله راه‌های وصل کردن ما به محیط اطراف‌مان است. بودن در طبیعت و توجه به حیوانات و صدای پدیده‌های طبیعی مانند خروش آب و وزش باد و توجه به طعم و بوی غذاهای موردعلاقه‌یمان از جمله راهکارهایی است که برای ارتباط با خودمان و ذهن آگاهی می‌توان از آن بهره جست. هدف سوزان ورده در داستان صوتی من آرامش هستم، آموزش ابراز احساسات به کودکان از طریق گفتار است. کتاب صوتی من آرامش هستم توسط انتشارات مهرسا تولید شده است و گویندگی این داستان شنیدنی را نیز فردوس سلیمانی برعهده داشته است.

در نکوداشت کتاب من آرامش هستم

  • تصویرنگاری‌های این کتاب کودکی را در حالت حفظ تعادل فیزیکی‌، دانه دادن به پرندگان و مدیتیشن کردن در زیر درخت نشان می‌دهد (درختی که به طرزی جادویی از غذای پرنده‌هایی که روی زمین افتاده‌اند جوانه زده است). در طی این داستان همان‌طور که نگرانی‌های ما ذره‌ذره آب می‌شود و از بین می‌رود، مهربانی، دلسوزی و ذهن‌آگاهی به ما آموخته خواهد شد. این کتاب یک ابزار ملایم و کاربردی برای پرورش ذهن آگاهی در کودکان است. (مجله‌ی Kirkus)

درباره‌ی مجموعه کتاب من هستم

داستان صوتی من آرامش هستم بخشی است از هشت مجموعه داستان که هرکدام به مساله‌ی جداگانه‌ای می‌پردازد: تمرکز، شجاعت و عشق از جمله موضوعاتی هستند که سوزان ورده، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در سری کتاب‌های خود به آن اشاره می‌کند. جملات روان و کوتاه این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی با قلم نویسنده ارتباط بگیرند. این مجموعه کتاب‌ها در عین کوتاهی و سادگی می‌توانند مطالبی را به کودکان آموزش بدهند که سلامت روان آنان را در سال‌های مهم پیش‌ روی‌شان حفظ کند.

کتاب صوتی من آرامش هستم مناسب چه کسانی است؟

کودکان زیادی هستند که درگیر اضطراب هستند، کتاب پیش‌رو قرار است تا به کودکان در سن 3 تا 8 سالگی بیاموزد که چطور از طریق آگاهی به جریان ذهن و طبیعت اطراف‌شان همیشه آرام باقی بمانند. هم‌چنین والدین و معلمان نیز می‌توانند با بهره گرفتن از مطالب مفید این کتاب به کودکان کمک کنند تا نگرانی‌های خود را به‌خوبی کنترل کنند.

در بخشی از کتاب صوتی من آرامش هستم می‌شنویم

یه لحظه ذهنم رو آروم می‌کنم. نفس عمیقی می‌کشم و بعد به خودم می‌گم: «همه‌چیز رو‌به‌راه میشه.» کم‌کم زمین رو زیر پاهام حس می‌کنم و سعی می‌کنم محکم سر جام بایستم. ذهن و فکرم رو متمرکز می‌کنم در همین‌جا و همین لحظه. کم‌کم ذهنم آروم و متمرکز میشه. «من آرامش هستم.» این‌طوری کم‌کم نگرانی‌هام کمرنگ می‌شن و بعد هم از بین می‌رن. من دیگه نگران نیستم. من می‌تونم احساساتی رو که در درونم جریان داره با صدای بلند به زبون بیارم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
من آرامش هستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من آرامش هستم
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفردوس سلیمانی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کودکان، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من آرامش هستم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من آرامش هستم

برای دریافت کتاب صوتی من آرامش هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.