معرفی و دانلود کتاب صوتی من تمرکز هستم

عکس جلد کتاب صوتی من تمرکز هستم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من تمرکز هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من تمرکز هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من تمرکز هستم

هیییس! به بدن مضطرب و نگران‌تان بگویید که شما متمرکز هستید. قرار است با شنیدن کتاب صوتی من تمرکز هستم با جریان آب سفر کنید و به جنگل‌های سبز آرامش بروید؛ تنها کافی است از سوزان ورده یاد بگیرید که چگونه احساسات‌تان را متمرکز کنید. نویسنده قرار است در این کتاب صوتی به کودکان ما بیاموزد که در لحظات مضطرب‌کننده‌ی زندگی کنترل احساسات‌شان را به‌دست بگیرند و بگویند: من آرام و شاد هستم!

درباره‌ی کتاب صوتی من تمرکز هستم

وقت‌هایی که احساس می‌کنیم زمان به سرعت می‌گذرد، قلب‌مان سریع می‌تپد و نفس‌هایمان کوتاه و بریده‌بریده است. در این مواقع باید مکث کنیم و به بدن مضطرب‌مان اجازه دهیم تا به آرامش برسد. در چنین لحظاتی تکرار کردن جملاتی که باعث راحتی خیال ما شوند می‌تواند ما را به وضعیت ثابت و آرامی برساند. سوزان ورده (Susan Verde)، نویسنده‌ی کتاب صوتی من تمرکز هستم (I Am Yoga)، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و یک مربی یوگای کودکان است. او قرار است تا در این داستان شنیدنی جذاب به کودکان بیاموزد تا چطور به تقویت قوای ذهنی خود بپردازند و با افزایش نیروی تمرکز، زندگی شاد و فعالانه‌تری داشته باشند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی من تمرکز هستم

وقتی که یاد بگیریم چطور از دوران کودکی بدن ناآرام‌مان را آماده‌ی حضور درجامعه کنیم، بزرگسالی بهتر و شیرین‌تری روبه‌روی‌مان قرار می‌گیرد. کتاب صوتی من تمرکز هستم توسط انتشارات مهرسا تولید شده است و وظیفه‌ی ترجمه‌ی آن نیز برعهده‌ی دپارتمان ترجمه‌‌ی مهرسا بوده است. این کتاب صوتی را می‌توانید با صدای دل‌نشین نسا جابر ابن انصاری بشنوید.

نکوداشت‌های کتاب من تمرکز هستم

  • نقاشی‌هایی آبرنگی که با وسواس بسیار کشیده‌ شده‌اند، یوگا را به‌عنوان ابزار موفقی برای شکوفایی و الهام‌بخشی نشان می‌دهند. سوزان ورده که خود معلم یوگای کودکان است، مفاهیم و کاربردهای یوگا برای کودکان و بزرگسالان را به ما نشان می‌دهد و اسامی، توضیحات و دستورالعمل‌هایی را برای 16 ژست یوگایی را در این کتاب نشان می‌دهد. (بوک‌لیست)
  • جملات انگیزه‌بخش و تصویرسازی‌های سرزنده‌ی این کتاب، هم کودکان و هم بزرگسالان را تشویق می‌کند تا گاهی در زندگی مکثی کنند و بدن‌شان را در وضعیت یک حرکت یوگایی قرار دهند. (Kirkus Reviews)

درباره‌ی مجموعه کتاب من هستم

داستان صوتی من تمرکز هستم بخشی است از هشت مجموعه داستان که هرکدام به مساله‌ی جداگانه‌ای می‌پردازد: آرامش، شجاعت و عشق از جمله موضوعاتی هستند که سوزان ورده، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در سری کتاب‌های خود به آن اشاره می‌کند. جملات روان و کوتاه این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی با قلم نویسنده ارتباط بگیرند. این مجموعه کتاب‌ها در عین کوتاهی و سادگی می‌توانند مطالبی را به کودکان آموزش بدهند که سلامت روان آنان را در سال‌های مهم پیش‌ روی‌شان حفظ کند. توجه به اهمیت مساله‌ی تمرکز ذهنی و مدیتیشن در کودکان یکی از عمده اهداف نویسنده در این کتاب و کل مجموعه‌ی پیش‌رو بوده است.

کتاب صوتی من تمرکز هستم برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان از 3 تا 8 سال می‌توانند با شنیدن این کتاب صوتی کوتاه به تکرار عبارت‌ها و جملات انگیزشی روحیه‌بخشی بپردازند که ذهن آشفته و مضطرب آنان را آرام کند.

در بخشی از کتاب صوتی من تمرکز هستم می‌شنویم

من می‌تونم قلبم رو پر از نور کنم. من گرمای عشق رو احساس می‌کنم. من می‌تونم تا اون دوردست‌ها رو ببینم. من همه‌ی حس‌هام رو متمرکز کردم. من می‌تونم همه‌چیز رو یه جور دیگه‌ای ببینم. من شاد و بازیگوشم. من می‌تونم برای دفاع از حق خودم محکم بایستم و همین‌طور برای دفاع از حق دیگران با قدرت ایستادگی کنم. من می‌تونم برای دفاع از صلح محکم بایستم. من خیلی نیرومند و شجاع هستم. من می‌تونم مثل یه غنچه شکوفا بشم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
من تمرکز هستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من تمرکز هستم
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راوینسا جابر ابن انصاری
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کودکان، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من تمرکز هستم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من تمرکز هستم

برای دریافت کتاب صوتی من تمرکز هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.