معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری: نظم و خویشتن داری سرنوشت شما را تعیین می‌کند

عکس جلد کتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری: نظم و خویشتن داری سرنوشت شما را تعیین می‌کند
قیمت:
۱۷۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری: نظم و خویشتن داری سرنوشت شما را تعیین می‌کند

رایان هالیدی که خود یکی از طرفداران مکتب رواقی‌گری است، در کتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری از اصول پایه‌ای این مکتب نوشته و با معرفی شیوه‌های اخلاقی تسلط بر جسم و روح، راه رستگاری و پیشرفت را در زندگی مشخص کرده. این کتاب که از آثار پرفروش نیویورک تایمز بوده، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «فضائل رواقی‌گری» به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت خویشتن‌‌داری

بسیاری از بزرگان تاریخ همچون سپتیما کلارک، دین اچسون، هری بلافونته، جورج واشنگتن و وینستون چرچیل، راز موفقیت افسانه‌ای و ماندگاریشان در تاریخ را پایبندی به اصول رواقی‌گری معرفی می‌کنند. رواقیون پیروان یک مکتب اخلاقی در فلسفه بودند که آرامش، خوشبختی و سعادت انسان را مرهون چند اصل خاص می‌دانستند و زندگی در لحظه را هدف اصلی خود قرار می‌دادند. رواقیون می‌دانند برای اینکه شاد و آرام زندگی کرده و خود را درگیر آینده و گذشته نکنید، باید بر خود تسلط داشته باشید و در اصطلاح در خویشتن‌داری خبره شوید! کتاب صوتی قدرت خویشتن‌‌داری (Discipline Is Destiny) نوشته‌ی رایان هالیدی (Ryan Holiday) نیز بر همین اصل تأکید دارد و راه‌های تسلط بر خود را با توجه به آموزه‌های رواقی‌گری توضیح می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری

اولین مرحله از داشتن نظم و چارچوب در زندگی و تسلط بر خود، کنترل داشتن بر جسم است. باید جسمتان را تربیت کنید تا نحوه‌ی مسلط شدن بر آن را یاد بگیرید و بتوانید در مراحل سخت زندگی، آن‌طور که می‌خواهید عمل کنید. هدف از این مرحله منع جسم از لذات طبیعی زندگی نیست، بلکه هدف این است که یاد بگیریم صبور و شکیبا باشیم و خود را از وسوسه‌های مختلف و همچنین میل به سکون و تنبلی دور نگه داریم.

دومین مرحله، تسلط بر ذهن است. ذهن، حقیقتِ جهانِ را ما شکل می‌دهد. هر آنچه از دنیای پیرامون خود می‌دانیم، ابتدا راهش را از ذهن به جهان آگاهی ما باز کرده است. برای همین است که کنترل ذهن می‌تواند مترادف با کنترل زندگی باشد که در ظاهر کاری غیرممکن به نظر می‌رسد. اما رایان هالیدی توضیح می‌دهد که با تمرین اصول رواقی‌گری، می‌توان بر ذهن مسلط شد و به سلامت از چالش‌ها و مخاطرات زندگی عبور کرد. تمرین دادن ذهن خود به داشتن جسم سالم و تحت اختیار ما کمک می‌کند، زیرا می‌دانیم که افکار منفی، استرس و اضطراب، باعث انواع و اقسام بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمی می‌شوند که زندگی را برای ما دشوار می‌کنند.

مرحله‌ی سوم، مرحله‌ی سلطه‌گری است. این مرحله که آخرین سطح از تسلط بر خود و خویشتن‌داری محسوب می‌شود، شامل کنترل هم‌زمان ذهن و جسم است. پیروی از تمرینات این سه سطح از تسلط، شما را به درجه‌ای از خویشتن‌داری، دیسیپلین و کنترل بر خود می‌رساند که می‌توانید رسیدن به اهدافتان را تضمین و مسیر رسیدن به آن‌ها را نیز هموارتر کنید.

کتاب صوتی قدرت خویشتن‌‌داری کاری از نشر صوتی نوین کتاب گویا و انتشارات ذهن آویز است. این کتاب را با ترجمه‌ی عهدیه قاسمی و روایت ابوالفضل شاه بهرامی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های فضائل رواقی‌گری

مجموعه کتاب‌های فضائل رواقی‌گری (The Stoic Virtues) شامل چهار مجلد در ستایش چهار فضیلتِ اخلاقیِ فلسفه‌ی رواقی‌گری است. این مجموعه با نویسندگیِ رایان هالیدی در تلاش است تا شجاعت، اعتدال، عدالت و حکمت را بازتعریف و در دنیای امروزی پیاده‌سازی کند.

افتخارات کتاب قدرت خویشتن‌‌داری

  • اثر پرفروشِ نیویورک‌تایمز
  • از کتاب‌های پرفروش‌ وال‌استریت ژورنال
  • از پرفروش‌های یواِس‌اِی تودِی

نکوداشت‌های کتاب قدرت خویشتن‌‌داری

  • رایان هالیدی یک نابغه‌ی واقعی است. (کریس ایوانز)
  • نویسنده‌ی این کتاب اصول رواقی‌گری را با جملات و ترکیب‌های قابل فهم برای انسان‌های عصر حاضر ارائه داده است. (نیویورک‌تایمز)
  • من چارچوب‌های زیادی در زندگی ندارم، اما یکی از اصولم این است که رایان هالیدی هر کتابی که بنویسد، آن را می‌خوانم. (آنجلا داکورت، نویسنده)

کتاب صوتی قدرت خویشتن‌‌داری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال روش‌هایی برای خودانضباطی و یادگیری دیسیپلین شخصی هستید، این کتاب می‌تواند با اتکا به یکی از قدیمی‌ترین مکاتب فلسفه یعنی رواقی‌گری، راه دستیابی به این هدف را نشانتان دهد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری: نظم و خویشتن داری سرنوشت شما را تعیین می‌کند می‌شنویم

به‌هرحال آن‌طور که شما فکر می‌کنید نیست. همان‌طور که دو معلم بزرگ رواقی، آتنودوروس و آریوس دیدیموس، به او توصیه کرده بودند، ترفیع مقام او از مدعی تاج و تخت به جایگاه پادشاهی، کاملاً روشمند و صبورانه بود. او به مدت ده سال، قدرت خود را با مارک آنتونی به اشتراک گذاشت. حدود پنج سال در جایگاه ارشد سنا (رهبر سنا) نشست. سپس در سال 27 قبل از میلاد، خود را آگوستوس سزار معرفی کرد. ترفیع جایگاه او خلاف بسیاری از پیشینیان و جانشینانش چنان خیره‌کننده بود که مدت زیادی طول کشید؛ چرا که شعار مورد علاقه‌اش این بود: «به آرامی بشتاب»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
قسمت اول
53 دقیقه
قسمت دوم
50 دقیقه
قسمت سوم
46 دقیقه
قسمت چهارم
42 دقیقه
قسمت پنجم
46 دقیقه
قسمت ششم
46 دقیقه
قسمت هفتم
46 دقیقه
قسمت هشتم
43 دقیقه
قسمت نهم
48 دقیقه
قسمت دهم
25 دقیقه
قسمت یازدهم
46 دقیقه
قسمت دوازدهم
47 دقیقه
قسمت سیزدهم
52 دقیقه
قسمت چهاردهم
32 دقیقه
قسمت پانزدهم
29 دقیقه
قسمت شانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری: نظم و خویشتن داری سرنوشت شما را تعیین می‌کند
نویسنده
مترجمعهدیه قاسمی
راویابوالفضل شاه بهرامی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های راه و رسم زندگی، کتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری

برای دریافت کتاب صوتی قدرت خویشتن‌ داری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.