معرفی و دانلود کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری

عکس جلد کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری

کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری علل واقعی تنبلی و عقب انداختن کارها را بررسی می‌کند و ابزارهای کاربردی برای برطرف کردن این علت‌ها ارائه می‌دهد. این کتاب که توسط نیلز سالزگبر نوشته شده است، یک راهنمای ساده برای ایجاد انضباط شخصی در اختیار شما قرار می‌دهد تا اراده‌تان را تقویت کنید و برای همیشه از شر تنبلی خلاص شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری

آیا برای عملی کردن تصمیم‌ها همیشه می‌خواهید از شنبه شروع کنید و در واقعیت هرگز این شروع اتفاق نمی‌افتد؟ تا به حال خودتان را به خاطر پشت گوش انداختن کارهایتان مورد سرزنش قرار داده‌اید و از این بابت مضطرب شده‌اید؟ چند بار پیش آمده که یک برنامه‌ی پر و پیمان بنویسید، ‌اما نتوانید به آن عمل کنید؟ عذاب وجدان عقب انداختن کارها بار سنگینی است که روحیه‌ی شما را تضعیف می‌کند و خود دوباره به اهمال‌کاری می‌انجامد و این چرخه‌ی اشتباه تا همیشه ادامه می‌یابد. شاید هم در حالت عادی کارهایتان را عقب نمی‌اندازید، اما وقتی حالتان نامساعد باشد، دست از کار می‌کشید و خودتان را به حال بد واگذار می‌کنید. اگر انضباط شخصی داشته باشید، تحت هر شرایطی به کارهایتان می‌رسید. اما چطور به این انضباط دست پیدا کنید؟

کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری (Stop Procrastinating: A Simple Guide to Hacking Laziness, Building Self Discipline, and Overcoming Procrastination) ‌به قلم نیلز سالزگبر (Nils Salzgeber) یک راهنمای ساده برای کنترل تنبلی، ایجاد انضباط شخصی و غلبه بر اهمال‌کاری ارائه می‌دهد. این کتاب 20 استراتژی علمی برای غلبه بر تنبلی معرفی می‌کند. همچنین یک استراتژی برای برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه و یک تکنیک سی‌ثانیه‌ای برای ساختن عادت‌های فوری در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب تمامی رازهای غلبه بر تنبلی را با شما در میان می‌گذارد و از آن اسرار مگویی حرف می‌زند که اساتید بهره‌وری پنهانشان می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری

نویسنده در کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری دلایل مختلفی را برای اهمال کاری برمی‌شمارد. از سستی اراده تا زندگی در میان امواج حواس‌پرتی جهان مدرن و تکنولوژی‌هایی مثل شبکه‌های اجتماعی که نظم را از انسان‌ها دزدیده‌اند. همچنین گذر نکردن از شکست‌های گذشته و عدم توقف احساسات سرزنش‌بار نیز روحیه‌ی شما را تضعیف می‌کند و انگیزه‌تان را پایین می‌آورد که این مسئله خود به تنبلی می‌انجامد. با گوش دادن به کتاب حاضر و عمل کردن به توصیه‌های آن تنبلی را کنار می‌گذارید. نویسنده بر اقدام و عمل کردن تاکید بسزایی می‌گذارد و از شما می‌خواهد تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی را که برای یاد گرفتنشان در این کتاب وقت گذاشته‌اید، به اجرا بگذارید.

ساختار کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری در ده فصل تهیه و تدوین شده است. در فصل اول، اهمال‌کاری را از جنبه‌های مختلف می‌شناسید. فصل دوم اولین قدم لازم برای غلبه بر اهمال‌کاری، یعنی آگاهی، را به شما نشان می‌دهد. فصل سوم شما را به شروع فرامی‌خواند. فصل چهارم رازهای بهره‌وری را در میان می‌گذارد و از تکنیک‌هایی می‌گوید که شما را از سطح مدیریت زمان فراتر می‌برد. فصل پنجم نشان می‌دهد که چطور یک برنامه‌ریزی ساده و عملی داشته باشید.

فصل ششم کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری قرار است نظر شما را درباره‌ی سیستم تنبیه و پاداش عوض کند. فصل هفتم از رمز و رازهای منظم بودن مادربزرگ‌ها می‌گوید و ارتباط میان حواس‌پرتی ناشی از تکنولوژی و اهمال‌کاری را مورد بررسی قرار می‌دهد. فصل هشتم از شما می‌خواهد سرزنش را متوقف کنید و به جای آن، کارهای سازنده انجام بدهید. هنر مدیریت احساسات و کار کردن در شرایط بحرانی را در فصل نهم می‌آموزید. در نهایت، فصل دهم کتاب نیز علم ارادی را برای شما تشریح می‌کند و اراده را راز رسیدن به زندگی شاد و موفق می‌داند.

لیلی پسندیده کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری را به فارسی ترجمه کرده و نشر صوتی شادن پژواک آن را در اختیار شما قرار داده است. شما این کتاب را با صدای محسن زرآبادی پور می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب غلبه بر اهمال کاری

  • کتاب غلبه بر اهمال کاری به هزاران نفر برای غلبه بر تنبلی یاری رسانده است. نیلز سالزگبر الگوی من در این حوزه است. (پروفسور دتلف بیکر، پژوهشگر و کارشناس مقابله با استرس)
  • من عاشق رویکرد نیلز نسبت به اهمال‌کاری، نظم و اراده هستم. دیدگاه او شفاف، صریح و کاملا عملی است. اگر با تنبلی دست و پنجه نرم می‌کنید، کتاب او را از دست ندهید. (نیک وینگل، روانشناس)
  • نویسنده‌ی اثر حاضر الگوی شما در زمینه‌ی غلبه بر تنبلی می‌شود. او مدت‌ها با تنبلی درگیر بود و فقط در عرض چند سال توانست بر آن غلبه کند. او این تجربه‌اش را در کتاب‌ها و وبلاگش نوشت تا زندگی هزاران نفر را زیرورو کند. (تیبو موریس، نویسنده‌ی کتاب تسلط بر احساسات)
  • نیلز سالزگبر بیشتر از هر کس دیگری درباره‌ی اهمالکاری و بهره‌وری می‌داند. (زویی مک کی، نویسنده‌ی پرفروش آمازون)

کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری برای چه کسانی مناسب است؟

هر کس با هر شغل و هر سنی، چه دانش‌‌آموز باشد، چه یک کارمند، مدیر و یا حتی زن خانه‌دار، می‌تواند با گوش دادن به کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری به یک نظم شخصی برسد و بر تنبلی‌های کوچک و بزرگ خود غلبه کند.

در بخشی از کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری می‌شنویم

بعضیا به شما می‌گن اهمال‌کاری به خاطر مدیریت نکردن زمانت به وجود میاد. به حرف اینا گوش نکنید. این افراد اصلا نمی‌دونن در مورد چی صحبت می‌کنن. در واقعیت منشا اهمال‌کاری کنترل احساساته و ربطی به مدیریت زمان نداره. بذارید یه مثال براتون بزنم تا بگم چرا این گفته حقیقت داره. چند وقت پیش برنامه‌های روزانه‌ی خیلی خوبی برای خودم تنظیم کرده بودم. کارای صبحگاهیمو انجا می‌دادم. بخشی از کارامو جلو می‌بردم. بعدشم یکمی پیاده‌روی می‌کردم. بعد کار بیشتری رو انجام می‌دادم. ناهار می‌خوردم و این روند همینطور‌ی ادامه پیدا می‌کرد. همه چیزو با جزییات برنامه‌ریزی کردم و هر استاد مدیریت زمانی به من افتخار می‌کرد. چیزی که با وجود تمام اینها اتفاق افتاده بود، این بود که بیشتر وقت‌ها نمی‌تونستم خودمو به انجام برنامه‌ی دقیقی که داشتم وادار کنم. هدفم این بود که اول کارهای صبحگاهیمو جلو ببرم. بعد سخت‌ترین کار روزانمو کامل انجام بدم. همون «قورباغه‌ات رو قورت بده»، مگه نه؟ می‌خواستم بعد از کار پیاده‌روی کنم ولی نمی‌تونستم خودمو به این کار مجاب کنم. نمی‌تونستم مقاومت و حس منفی نسبت به انجام این کارو کنترل کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
13 دقیقه
فصل اول: دشمنت را بشناس
14 دقیقه
فصل دوم: آگاهی، اولین قدم برای تغییر
25 دقیقه
فصل سوم: تناقض شروع کردن
14 دقیقه
فصل چهارم: چیزی که اساتید بهره‌وری درباره‌ی اهمال‌کاری به شما نمی‌گویند
14 دقیقه
فصل پنجم: جادوی یک برنامه‌ریزی ساده
14 دقیقه
فصل ششم: تنبیه و پاداش
16 دقیقه
فصل هفتم: چرا مادربزرگ‌ها کارهایشان را عقب نمی‌اندازند
23 دقیقه
فصل هشتم: قدرت خوب بودن
23 دقیقه
فصل نهم: هنر مدیریت احساسات
45 دقیقه
فصل دهم: علم ارادی
6 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری
نویسنده
مترجملیلی پسندیده
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری

برای دریافت کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.