معرفی و دانلود کتاب بازاریابی با هک رشد

عکس جلد کتاب بازاریابی با هک رشد
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی با هک رشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی با هک رشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی با هک رشد

کتاب بازاریابی با هک رشد، کتابی در زمینه‌ی مارکتینگ و معرفی شیوه‌ی جدید بازاریابی است که توسط رایان هالیدی نوشته شده. نویسنده‌ی این کتاب از کارآفرینان، بازاریاب‌ها و نویسندگان معروف آمریکایی است که در کتاب حاضر، به بررسی شیوه‌ی هک رشد، مقایسه‌ی آن با روش‌های سنتی بازاریابی و بررسی تاثیر این شگرد در شرکت‌های بزرگی هم‌چون توئیتر و فیس‌بوک، پرداخته است.

درباره‌ی کتاب بازاریابی با هک رشد

در دنیای کسب‌وکارهای امروزی، استفاده از شیوه‌های جدید و تاثیرگذار بازاریابی و جذب مشتری امری ضروری است. فناوری به‌ویژه در مقوله‌ی فروش کالا و ارائه‌ی خدمات، حرف اول را می‌زند. با سرعتی که در رشد و توسعه یا حتی افول و ازهم‌گسیختگی کسب‌وکارها شاهد هستیم، گذر از شیوه‌های سنتی، تکراری و قدیمی، به روش‌های نو برای ساخت زنجیره‌ی مشتریان و وفادار ساختن آن‌ها به کالا و خدماتی که ارائه می‌دهیم، مهم خواهد بود. رایان هالیدی (Ryan Holiday) در کتاب بازاریابی با هک رشد (Growth hacker marketing)، با بیان تجارب شخصی خود در دنیای بازاریابی، چرخه‌ی جدیدی را معرفی می‌کند که در بطن محصول نفوذ کرده و با تکرار مداوم، به رشد سریع، عرضه‌ی بیشتر، به‌اشتراک‌گذاری و بهینه‌سازی می‌رسد.

معرفی و دانلود کتاب بازاریابی با هک رشد

وی در کتاب پیش‌رو، ضمن مرور روش‌های بازاریابی سنتی و شیوه‌های قدیمی، مرز میان دنیای قدیم مارکتینگ و دنیای جدید بازاریابی را ترسیم می‌کند. او بیان می‌کند که هکر رشد، روشی است که به‌دنبال رشد سریع شرکت‌هاست و قصد دارد کسب‌وکارها را از هیچ به نقطه‌ی بزرگی برساند.

کتاب بازاریابی به شیوه‌ی هکر رشد، راهبردهای نوین این حوزه را بررسی می‌کند و اذعان می‌دارد که هکر رشد فرایندی سیال است که نظریه‌ی مستقل بودن بازاریابی را رد می‌کند و به‌دنبال کم‌ترین هزینه‌ها برای رسیدن به هدف است. رایان هالیدی در ادامه مباحث زیر را با جزئیات، نمونه‌های عینی و تجارب شرکت‌های بزرگ بررسی می‌کند:

  • تناسب محصول با بازار و چگونگی رسیدن به آن
  • بررسی آن‌که آیا محصول ارزش بازاریابی دارد یا خیر
  • چگونگی همه‌گیر ساختن کالا و خدماتی که داریم
  • حفظ مشتریان و بهینه‌سازی

او هم‌چنین برای بالا بردن میزان فروش این کتاب از روش هک رشد استفاده کرده و گفته است که از بی‌استرس‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای بازاریابی محصول، همین شیوه است.

کتاب بازاریابی با هک رشد توسط امیر انصاری ترجمه شده و انتشارات آموخته آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب بازاریابی با هک رشد

  • این کتاب یک ابزار ارزشمند به‌طور یکسان برای مدیران تبلیغات و بازاریابی، مهندسان و کارآفرینان است. (نیر ایال، نویسنده‌ی Hooked)
  • این کتاب تبلور شفاف و توضیح آسان راهبردها و شیوه‌ی واقعی و کاربردی روش هک رشد است. (الکس کورچینسکی، هکر رشد در Scribd)
  • هکرهای رشد، معاونان جدید بازاریابی هستند و این کتاب به شما می‌گوید که چگونه تغییر ایجاد کنید. (اندرو چن، کارآفرین، مقاله‌نویس و مشاور استارت‌آپ سیلیکون ولی)
  • هر چیزی را که فکر می‌کردید در مورد بازاریابی می‌دانید فراموش کنید و این کتاب را بخوانید و سپس همه‌ی کسانی را که با آن‌ها کار می‌کنید، مجبور کنید آن را بخوانند. (جیسون هریس، مدیر عامل شرکت Mekanism)

کتاب بازاریابی با هک رشد برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که کارشان به‌نوعی به بازار گره خورده مناسب است. چه مدیر یک شرکت بزرگ استارت‌آپی باشید یا کسب‌وکار کوچک و نوپایی داشته باشید، می‌توانید از مطالب این کتاب بهره‌مند شوید.

در بخشی از کتاب بازاریابی با هک رشد می‌خوانیم

تیم فریس به‌جای این‌که کتابی پرحجم و کلی بنویسد که برای هیچ‌کس جذاب نیست، مدل جدیدی از تناسب محصول با بازار را تعریف کرد؛ یعنی هر فصل را طوری طراحی کرده بود که مستقل از دیگر فصل‌ها بتوان از آن بهره برد و هر فصل را برای جامعه و گروه مشخصی از خوانندگان نوشته بود. حتی می‌خواست کوچک‌ترین بخش‌های محتوای هر فصل بلافاصله برای خواننده مفید باشد: می‌خواست اگر کتاب را برمی‌دارید و اتفاقی صفحه‌ای را باز می‌کنید، از خواندنش نکته‌ای نصیبتان شود.

ویراستاری‌اش هم داده‌محور بود. کتاب نهایی نزدیک به ششصد صفحه داشت؛ اما پیش‌نویس‌های اولیه نزدیک به هشتصد صفحه بود. این حذفیات نه از روی احساس درونی، بلکه به‌شکلی روشمند انجام شد. تیم با استفاده از ابزارهایی مانند سروی‌مانکی و ووفو، از دوستان و همکارانش خواست درباره‌ی بخش‌هایی که بیشتر خوششان آمده بود، نظر بدهند. پشت جلد و عنوان فرعی را بارها تغییر دادیم و چیزهای جدید را آزمایش کردیم. پیش از آن‌که بخشی حذف یا اضافه شود، خوانندگان مختلف دست‌نوشته‌ها باید با این کار موافقت می‌کردند.

نتیجه کتابی بود که به بهترین شکل متناسب خوانندگان احتمالی تهیه شده بود؛ کتابی که می‌دانستیم همه‌گیر می‌شود و واکنش‌هایی برمی‌انگیزد؛ زیرا همه‌گیرشدن را در خود نوشتن کتاب اعمال کرده بودیم. محصول و بازار با هم هماهنگ بود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
مقدمه‌ای بر هک رشد
هک رشد چیست؟
گام اول: با تناسب محصول با بازار شروع می شود
گام دوم: کشف هک رشدتان
گام سوم: تبدیل 1 به 2 و 2 به 4
ویروسی شدن
گام چهارم: حلقه را ببندید
حفظ مشتریان و بهینه سازی
داستان من
استفاده‌ی عملی از مطالب گفته شده
آینده‌ی بازاریابی
پاداش ویژه
گام های بعدی هکر رشد شدن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی با هک رشد
نویسنده
مترجمامیر انصاری
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-5987-19-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی با هک رشد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی با هک رشد

برای دریافت کتاب بازاریابی با هک رشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.