معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری: عادات خود را بشناسید، انگیزه پیدا کنید و کارها را سامان دهید

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری: عادات خود را بشناسید، انگیزه پیدا کنید و کارها را سامان دهید
قیمت:
۸۰۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری: عادات خود را بشناسید، انگیزه پیدا کنید و کارها را سامان دهید

هیدن فینچ در کتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری در ابعاد مختلف پشت گوش انداختن کارها و وظایف دقیق می‌شود تا به مخاطب نشان دهد که ماهیت اهمال‌کاری چیست و چگونه می‌تواند خود را از دام آن دور نگه دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی روان‌شناسی اهمال‌کاری

شلوغی و سرعتی که زندگی مدرن امروزی دارد با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست. مردم دائم در تلاش‌اند تا بتوانند خود را با این سرعت هماهنگ کنند و لیست طولانی کارهای روزانه و ماهانه و سالانه‌یشان را به اتمام برسانند. این دوندگی‌ها با اینکه انرژی زیادی از ما می‌گیرد، بخشی ضروری از زندگی است و نمی‌توانیم از آن فرار کنیم، اما بسیار پیش می‌آید که در مواجهه با چنین شرایطی، تصمیم می‌گیریم تا این کارهای ضروری را به زمانی دیگر موکول کنیم و اصطلاحاً در دام اهمال‌کاری می‌افتیم.

شاید اگر درمورد ماهیت اهمال‌کاری از مردم بپرسید، همه آن را محصول تنبلی بدانند. اما هیدن فینچ (Hayden Finch) در کتاب صوتی روان‌شناسی اهمال‌کاری (The Psychology of Procrastination) به شما توضیح می‌دهد که اهمال‌کاری می‌تواند معلول بیش‌از یک علت باشد و کسی که اهمال‌کاری می‌کند نیز لزوماً تنبل و یا بی‌نظم نیست. موارد بسیاری وجود دارند که بروز اهمال‌کاری در افراد را تحریک می‌کنند. خبر خوب این است که شما می‌توانید این عوامل را شناسایی کنید و زمانی که برایتان اتفاق می‌افتند، با آگاهی درموردشان تصمیم بگیرید. این کار به شما کمک می‌کند که از شر عادات رخوت‌انگیزی که به اهمال‌کاری منتهی می‌شوند خلاص شوید و با غلبه بر این موارد تحریک‌کننده، به بهره‌وری بالا برسید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری

کتاب صوتی روان‌شناسی اهمال‌کاری به شما کمک می‌کند که سیر فکری مشخص و تکرارشونده‌یتان در رابطه با انجام کارها را به صورت واضح ببینید و موانع احساسی‌ای که بر سر راهتان قرار دارد را نیز شناسایی کنید. سپس با استفاده از تکنیک‌های روان‌شناسی منحصربه‌فردی که کتاب در اختیارتان قرار داده، آگاهی خود را از موارد تحریک‌کننده‌ی اهمال‌کاری بالا ببرید تا از بروز وقفه و پشت گوش انداختن کارها جلوگیری کنید. این کتاب صوتی شما را راهنمایی می‌کند که مشکلات مربوط به مدیریت زمان را نیز حل کنید و با هماهنگ شدن با ذهنتان، کاری کنید که تغییرات مثبت و سازنده در عادات و سبک زندگیتان اتفاق بیفتند.

هیدن فینچ در کتاب صوتی روان‌شناسی اهمال‌کاری اول به سراغ بررسی ماهیت اهمال‌کاری می‌رود و از مشکلات روحی و روانی‌ای صحبت می‌کند که هریک می‌توانند ریشه‌ی مشکل اهمال‌کاری باشند؛ پایین بودن اعتمادبه‌نفس، ای‌دی‌اچ‌دی، افسردگی، اضطراب و بسیاری دیگر از این دست مشکلات می‌توانند باعث بروز اهمال‌کاری شوند. مورد بعدی‌ای که در این اثر به آن پرداخته می‌شود این است که حل مشکل اهمال‌کاری یک‌شبه ممکن نیست و نیاز به زمان و تلاش دارد. شما نیاز دارید قدم‌به‌قدم پیش بروید و ابتدا اولویت‌بندی کنید، برای خود انگیزه ایجاد کنید، بر میل به اجتناب از کارها غلبه کنید، به هر ترتیبی که هست کار را شروع کنید، متمرکز باقی بمانید، ادامه دهید و در نهایت کار را به نتیجه برسانید. از دیگر مواردی که بسیار کمک‌کننده خواهد بود، به اشتراک گذاشتن تجربه‌هایی از افرادی است که خود نیز درگیر این معضل بوده‌اند و کم‌کم موفق به شکست آن شده‌اند. با شنیدن این تجارب، می‌توانید نقاط مشترک اهمال‌کاری خودتان با دیگران را پیدا کنید که در شناسایی ریشه‌ی اصلی این مشکل در شما، بسیار مفید و موثر خواهد بود.

کتاب صوتی روان‌شناسی اهمال‌کاری با تلاش بیتا قوچانی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی مرجان عابدینی بوده است. نشر صوتی آوانامه و انتشارات گویا، ناشرین این کتاب هستند.

نکوداشت‌های کتاب روان‌شناسی اهمال‌کاری

  • از دکتر فینچ برای این کتاب لذت‌بخش و کاربردی که پر از داستان‌ها، نکات، آزمون‌ها و اطلاعات برای هر کسی است که قصد دارد برای همیشه با تعلل خداحافظی کند، متشکرم. (Dr. Zoe Shaw)
  • تصور کنید با یک روان‌شناس متخصص صحبت می‌کنید که می‌تواند به شما کمک کند تا تعلل را کنار بگذارید. کتاب جذاب دکتر هیدن فینچ، روان‌شناسی اهمال‌کاری، مملو از نکات و راهکارهای مفید و مبتنی بر علم است که به شما امکان می‌دهد یک بار برای همیشه اهمال‌کاری را کنار بگذارید. (David Susman)
  • این کتاب برای کسانی است که به دنبال بهبود برنامه‌ریزی، انگیزه و بهره‌وری خود هستند. تخصص دکتر فینچ در تغییر رفتار از طریق مثال‌های واقعی و استراتژی‌های عملی درخشان است. او درک و کاربرد علوم رفتاری را در زندگی روزمره‌ی ما آسان می‌کند. یک منبع مفید برای دانش‌آموزان، متخصصان، والدین و پزشکان. (Kathryn Esquer)

کتاب صوتی روان‌شناسی اهمال‌کاری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن دلایل اهمال‌کاریتان و درمان این موارد هستید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری: عادات خود را بشناسید، انگیزه پیدا کنید و کارها را سامان دهید می‌شنویم

اهمال‌کاری، تنها دلیل مربوط به مشکلات سلامت روان نیست، بلکه در نتیجه‌ی این مشکلات نیز به وجود می‌آید. اگر در سلامت روان خود مشکل دارید، یادتان باشد که کتاب‌ها، صرف‌نظر از اینکه تا چه حد پایه‌ی علمی دارند، جایگزینی برای درمان فردی نیستند. همیشه با یک مشاور سلامت روان در مورد نیازهای خاص خود مشورت کنید. هدف از این بخش این نیست که درمانی را که از یک درمان‌گر دریافت می‌کنید، جایگزین کنید. بلکه این است که درک خود را از چگونگی ارتباط اهمال‌کاری با تجربه‌ی عاطفی و رفتاری خود تقویت نمایید.

اختلال نقص توجه / بیش‌فعالی:

آن نوع وضعیت سلامت روان که معمولاً با اهمال‌کاری همراه است، اختلال نقص توجه بیش‌فعالی است. منظور آن‌گونه وضعیت سلامت روان است که مصداق آن مشکل تمرکز، رفتار تکانشی یا هر دو است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه و شیوه‌ی استفاده
27 دقیقه
بخش اول ـ فصل اول: درک مفهوم اهمال‌کاری
42 دقیقه
فصل دوم: چرخه‌ی اهمال‌کاری
40 دقیقه
فصل سوم: زمانی که مسائل دیگر درهم می‌آمیزند
42 دقیقه
بخش دوم ـ فصل چهارم: غلبه بر اهمال‌کاری
24 دقیقه
فصل پنجم: اولویت‌بندی کنید
22 دقیقه
فصل ششم: انگیزه پیدا کنید
22 دقیقه
فصل هفتم: شروع کنید
25 دقیقه
فصل هشتم: تمرکز کنید
25 دقیقه
فصل نهم: بر اجتناب غلبه کنید
22 دقیقه
فصل دهم: پیگیر باشید
30 دقیقه
فصل یازدهم: کاری را که آغاز کرده‌اید، تمام کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری: عادات خود را بشناسید، انگیزه پیدا کنید و کارها را سامان دهید
نویسنده
مترجمبیتا قوچانی
راویمرجان عابدینی
ناشر چاپینشر گویا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۰۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری

حمیده محمدی
۱۴۰۳/۳/۷
بسیار مفید و کاربردی بود ان شاالله بتونیم ان را عملی کنیم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی اهمال کاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.