معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

عکس جلد کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

کارا الویل لیبا در کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده به زن‌ها نشان می‌دهد که برای کسب موفقیت شغلی، تسلط ذهنی‌شان را تقویت کنند. او در این کتاب یک راهنمای عملی متشکل از هفت ماژول کاربردی، تمرینات و ابزارهایی را در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد تا به‌صورت قدم‌به‌قدم در زندگی شخصی و کاری هشیارتر و مسلط‌تر باشند.

درباره‌ی کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

کسب تسلط ذهنی یا کنترل افکار مسیر طول و درازی دارد که موانع و ناامیدی‌های زیادی را سر راه شما قرار می‌دهد. شرکت در سمینارها، دیدن ویدئوهای انگیزشی و دنبال کردن شخصیت‌های الهام‌بخش راه‌حل‌هایی درازمدت نیستند. به‌علاوه، یک الگوی واحد موفقیت برای همه وجود ندارد. باید به فهم جامعی از خودتان و نیازهایتان برسید تا بتوانید تصمیم‌های سختی اتخاذ کنید و مشکلات را تاب بیاورید. خبر خوب این است که رسیدن به خودآگاهی با تمرین و ممارست ممکن است. کارا الویل لیبا (Cara Alwill Leyba)، نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های موفقیت، حاصل سال‌ها تجربه‌ی شخصی و کاری خود را در همین زمینه در کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده (Style Your Mind For Success: A Workbook for Women Entrepreneurs Who Want to Gain More Confidence and Clarity in Their Business) گردآوری کرده و در قالب یک راهنمای عملی روزانه در اختیار زنان قرار داده است.

کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده برای تمام زنانی نوشته شده است که قصد دارند استانداردهای ذهنی‌شان را ارتقا بدهند، به خودآگاهی و هماهنگی درمورد شخصیت خود دست پیدا کنند و در مسیر شغلی یا حرفه‌ای به موفقیت برسند. با گوش دادن به راهکارهای این کتاب ارزش واقعی خودتان را می‌دانید، بر اساس شرایط فعلی به تعریف مجددی از موفقیت می‌رسید و از شر تمام افکار منفی و مزاحم خلاص می‌شوید. این کتاب در هفت بخش یک سفر عملی برای شما تدارک دیده است و شامل هفت ماژول، تمرین‌های کاربردی و پرسش‌ها و ابزارهای جامعی است که ذهن شما را تقویت می‌کنند. پرسش‌هایی که مطرح می‌شود برای کسب شناخت بیشتر از خودتان بسیار اهمیت دارد، پس بهتر است جواب آن‌ها را به‌صورت مکتوب بنویسید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

در قدم ابتدایی باید اهدافتان را تعیین کنید و چرایی مراجعه به کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده را مشخص نمایید. قدم دوم این است که به سراغ ماژول یک بروید تا ببینید تغییر انرژی چه تاثیری بر زندگی شما دارد. سپس به پرسش‌های این ماژول پاسخ بدهید و از راهکارهای عملی برای تدوین یک روتین روزانه‌ی افزایش انرژی بهره ببرید. ماژول دوم به خودسازی اختصاص دارد و کمکتان می‌کند دریابید چگونه زنی می‌خواهید باشید. ماژول سوم خیال‌پردازی در رابطه با چشم‌انداز روشن آینده‌تان است. با گوش دادن به این ماژول شرایطی که دوست دارید را تصور می‌کنید و برای رسیدن به آن آماده می‌شود. ماژول چهارم از تشکیل گروه اطرافیان مخصوص خودتان می‌گوید. در ماژول پنج یاد می‌گیرید با مخمصه‌ها و مشکلات چطور برخورد کنید. پرسش‌های مطرح شده در این ماژول چرایی احساس گرفتاری و استرس را در این شرایط می‌کاود و برای مثبت‌اندیش بودن در چنین موقعیت‌هایی یاری‌تان می‌دهد. ماژول ششم عادات زنان موفق را در اختیار شما قرار می‌دهد و روتین‌های روزانه و شبانه‌ای در این زمینه پیشنهاد می‌کند. در نهایت ماژول هفتم به راهکارهای حفظ قدرت و رها شدن از شر حواس‌پرتی‌ها می‌پردازد و از لزوم رها کردن شکست‌های گذشته می‌گوید. این ماژول پیشنهاد می‌کند یک فهرست از روزهایی که قدرتمند عمل کرده‌اید، بنویسید و به‌وضوح روش‌های حفظ قدرت را پیش چشمتان بگذارید.

کارا الویل لیبا، نویسنده و مربی ارشد زندگی، سال‌ها در زمینه‌ی موفقیت و خودسازی فعالیت داشته و دوره‌های آموزشی و برنامه‌های خصوصی بسیاری را با زنان مختلف کار کرده است و در کلاس‌هایش راه‌های ارتقای فکر و تقویت اعتماد به نفس را به آن‌ها آموزش داده است. او یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان حوزه‌ی روانشناسی موفقیت است و یک پادکست محبوب نیز دارد که در آن سخنرانی‌های انگیزشی خود را برای مخاطبین علاقه‌مند ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده را فرانک سالاری به فارسی برگردانده و انتشارات شبنا با همکاری نشر صوتی آوانامه در اختیار شما قرار داده است. این کتاب را با صدای فاطمه گنجی می‌شنوید.

کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبین علاقه‌مند به کتاب‌های روانشناسی موفقیت و خودسازی، همچنین زنان کارآفرین و تمامی آن‌هایی که به دنبال راه‌های کسب موفقیت شغلی و حرفه‌ای در زندگی هستند و می‌خواهند در مسیر موردنظرشان به موفقیت برسند، این کتاب را گوش بدهند.

در بخشی از کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده می‌شنویم

کوک عنوان کرد: «آنچه را که دوست دارد ببیند، بشنود، یا احساس کند در ذهنش مانند یک سناریو بازخوانی می‌کند، سپس با چشمان بسته فیلم ضبط‌شده را در حالتی آرام دوباره مرور می‌کند.» او به معنای واقعی کلمه، برای خود یک مراقبه‌ی ذهنی ساخته و به آن عادت کرده است.

افراد مشهور دیگری نیز به کمک تجسم‌سازی، فیتیله‌ی موفقیت را برای خود روشن کرده‌اند: جیم کَری، اُپرا وینفری، ویل اسمیت و اسکی‌باز حرفه‌ای و دارنده‌ی مدال طلا، لیندزی ون از آن‌ جمله هستند. جیم کَری، در نمایش اُپرا وینفری، درمورد اینکه چگونه تجسم‌سازی روی حرفه‌ی او تأثیر گذاشته است، تجربیات خود را به اشتراک گذاشت. او به اُپرا گفت:«هر شب ماشینم را در جاده‌ی مالهالند لس‌آنجلس پارک می‌کردم و تصور می‌کردم کارگردان‌ها به فعالیت هنری من علاقه‌مندند و مردم با احترام می‌گویند کارهایم را دوست دارند. تصور می‌کردم همه به‌سراغم می‌آیند. در آن زمان هیچ‌چیز نداشتم، اما این فکر حالم را بهتر می‌کرد. بعد تا خانه رانندگی می کردم و تصور می‌کردم تمامی این اتفاقات رخ داده است. همیشه یک چک 10 میلیون دلاری بابت خدمات بازیگری برای خودم می‌نوشتم و در کیف پولم نگه می‌داشتم. به خودم سه‌ سال فرصت دادم تا این رؤیا را به حقیقت تبدیل کنم. تاریخ چک را برای روز شکرگزاری سال 1995 نوشته بودم.در کمال تعجب،درست روز قبل از شکرگزاری سال 1994، متوجه شدم قرار است برای بازی در فیلم «احمق و احمق‌تر» ده میلیون دلار دریافت کنم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
معرفی کتاب و پیشگفتار
14 دقیقه
ماژول یک: تغییر انرژی چه اثری دارد؟
15 دقیقه
ماژول دو: زنی که می‌خواهید باشید
14 دقیقه
ماژول سه: خیال‌پرداز باشید
8 دقیقه
ماژول چهار: گروه خود را تشکیل بدهید
7 دقیقه
ماژول پنج: وقتی احساس می‌کنید گرفتار شده‌اید، چه‌کار می‌کنید؟
8 دقیقه
ماژول شش: عادت زنان بسیار موفق
9 دقیقه
ماژول هفت: یک جایگاه قدرتی برای خود بسازید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده
نویسنده
مترجمفرانک سالاری
راویفاطمه گنجی
ناشر چاپیانتشارات شبنا
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های موفقیت شغلی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

برای دریافت کتاب صوتی ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.