معرفی و دانلود کتاب صوتی به انجام رساندن کارها: 41 ابزار برای شروع، ادامه و پایان دادن به کارها

عکس جلد کتاب صوتی به انجام رساندن کارها: 41 ابزار برای شروع، ادامه و پایان دادن به کارها
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به انجام رساندن کارها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به انجام رساندن کارها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به انجام رساندن کارها: 41 ابزار برای شروع، ادامه و پایان دادن به کارها

مایکل کروگروس و رومن چپلر در کتاب صوتی به انجام رساندن کارها، مجموعه‌ای از راهکارها، توصیه‌ها و تکنیک‌های منحصربه‌فردی را ارائه کرده‌اند که به شما کمک می‌کنند از اهمال‌کاری دوری بمانید و توجه و انرژی و انگیزه‌ی لازم برای انجام کارهایتان را به دست بیاورید.

درباره‌ی کتاب صوتی به انجام رساندن کارها

در جایی به شلوغی جهانی که ما امروز در آن زندگی می‌کنیم، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. بخشی از این کارها از جمله وظایف فردی ما هستند؛ رسیدگی به امور کاری، تحصیلی، وظایف همسری و والدی، مراقبت از خود به‌عنوان یک بزرگسال و... بخشی دیگر نیز کارهای غیرضروری‌ای هستند که به هردلیل انجامشان را در برنامه‌هایمان قرار داده‌ایم، مثل انواع تفریحات مختلف. هر چه که هست، با وجود سرعت پیشروی زندگی در جهان امروز، رسیدگی به همه‌ی این کارها بس سخت و نشدنی به نظر می‌رسد. انرژی و زمان ما محدود است و در این میان وقتی تنبلی، خستگی و افسردگی هم چاشنی کار شود، پیدا کردن انگیزه و تمرکز برای انجام این کارها دشوار و غیرممکن می‌شود. اما چیزی که می‌توان با اطمینان بر آن تأکید کرد این است که راه حل، دست کشیدن از انجام کارها و بیخیال شدن نیست.

مایکل کروگروس (Mikael Krogerus) و رومن چپلر (Roman Tschäppeler) در کتاب صوتی به انجام رساندن کارها (The Get Things Done Book) این معضل را با نگاهی واقع‌بینانه مورد بررسی قرار داده‌اند. در این کتاب خبری از توصیه‌های زرد انگیزشی برای انرژی گرفتن و تنبل نبودن نیست، زیرا که این توصیه‌ها خیلی وقت است که منسوخ و نخ‌نما شده‌اند. به جای آن در کتابی که پیش رویتان است، راهکارها، ترفندها و تکنیک‌هایی را یاد می‌گیرد که برای سامان دادن به ذهن و جلو انداختن روند انجام کارها، به واقع موثر و امتحا‌ن‌شده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی به انجام رساندن کارها

یکی از مهم‌ترین توصیه‌هایی که به پایان رسیدن بخش زیادی از کارها را تضمین می‌کند، دسته‌بندی و تعیین اولویت برای کارهاست. ما در هنگام انجام لیست کارهایمان، به نسبت حس و حالمان و انرژی‌ای که در آن لحظه داریم، یکی از کارها را انتخاب و آن را شروع می‌کنیم. اما اگر انجام این کار برای ما در اولویت نباشد، بعد از گذشت مدتی اسیر فشارهای روانی‌ای می‌شویم که مدام به ما سیگنال می‌دهند «کارهای دیگری باید انجام شوند» و این علاوه‌بر تحمیل استرس زیاد،‌ انرژی و انگیزه‌ی ما برای اتمام کاری که شروع کرده‌ایم را از بین می‌برد. در نتیجه ما می‌مانیم و وقت و انرژی‌ای که تلف شده، یک کار مهم که انجام نشده، و البته یکی از موارد لیست کارها که به‌صورت نصفه‌ونیمه انجام شده. برای همین اول باید بر اساس پاسخ یک سری پرسش‌ها که مطرح می‌کنیم، نتیجه بگیریم که چه کاری باید در اولویت انجام قرار بگیرد.

از دیگر مواردی که کتاب صوتی به انجام رساندن کارها در رابطه با آن صحبت می‌کند، بحث حفظ تمرکز و انجام کار با بهره‌وری بالاست. صرفاً عجولانه و بی‌فکر به دنبال انجام اولویت‌ها رفتن کافی و کارآمد نیست؛ ما باید تلاش کنیم تا هنگام انجام هر کاری، تمرکز و دقتمان را تنها بر روی همان کار معطوف نگه داریم.

موانع زیادی بر سر راه انجام کارها وجود دارد که در نهایت به اهمال‌کاری می‌انجامد. از جمله‌ی این موانع، نداشتن اعتمادبه‌نفس است. نویسندگان در این اثر به ما کمک می‌کنند که نه‌تنها اعتمادبه‌نفس را در خودمان برای به پایان رساندن کارهای مختلف تقویت کنیم، بلکه یک قدم نیز فراتر برویم و برای خودمان رقیب تعیین کنیم. زمانی که حس رقابت در ما بیدار شود، خود محرکی برای انجام هرچه بهتر کارها می‌شود. کتاب صوتی به انجام رساندن کارها با ارائه‌ی تکنیک‌های مختلفی که شاید اسمشان تابه‌حال به گوشمان نخورده باشد، مهارت برقراری ارتباط با آدم‌های سخت را نیز بهمان یاد می‌دهد.

کتاب صوتی به انجام رساندن کارها اثری از نشر صوتی زمان تغییر است. ترجمه‌ی این کتاب به عهده‌ی ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی بوده و گویندگی آن نیز توسط محمدمهدی عربشاهی انجام شده.

کتاب صوتی به انجام رساندن کارها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم دچار اهمال‌کاری شده‌اید و مدام انجام کارهایتان را به تعویق می‌اندازید، این کتاب مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی به انجام رساندن کارها: 41 ابزار برای شروع، ادامه و پایان دادن به کارها می‌شنویم

«آیا همیشه باید فوراً به ایمیل‌ها پاسخ دهم؟» این سوالی همیشگی در زندگی اداری است. هجوم مداوم پیام‌ها از طریق ایمیل و متن و همچنین اسلک، واتس‌اپ، تیمز، تریما و برنامه‌های پیام‌رسان بی‌شمار دیگر، برای کاری که انجام می‌دهیم ضروری است. اما ما را از انجام آن کار بازمی‌دارد. در راستای این کتاب، این سوال مطرح می‌شود: «چگونه می‌توان ایمیل‌ها را متوقف و شروع به کار کرد؟» اول از همه، واقعیت این است که ما نزدیک یک‌سوم از روز کاری خود را صرف خواندن و پردازش پیام‌ها می‌کنیم. چندین سال از انتشار این مطالعه می‌گذرد و می‌توان با خیال راحت گفت امروزه این نسبت حتی بیشتر هم شده است. علاوه بر این،‌ مطالعه‌ی مایکروسافت نشان داده وقتی با فردی مواجه می‌شوید که در پاسخ به ایمیل‌ها کند است، مطمئن می‌شوید که او یک مدیر ناکارآمد است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
1 دقیقه
درباره‌ی نویسندگان
4 دقیقه
یک: به تعویق انداختن
2 دقیقه
دو: تکنیک پومودورو
6 دقیقه
سه: بخش‌بندی
7 دقیقه
چهار: نمونه‌سازی سریع
6 دقیقه
پنج: ارتباط انفجاری
4 دقیقه
شش: مدیریت صندوق ورودی
5 دقیقه
هفت: کانبان
2 دقیقه
هشت: روش پنج چرا
5 دقیقه
نه: قانون پنج ثانیه
5 دقیقه
ده: تریاژ
4 دقیقه
یازده: فلج تحلیلی
3 دقیقه
دوازده: کتاب کتاب‌ها
7 دقیقه
سیزده: تکمیل یک پروژه
2 دقیقه
چهارده: بودجه‌بندی
3 دقیقه
پانزده: بچینگ
5 دقیقه
شانزده: روش دلفی
6 دقیقه
هفده: لیست کارها
3 دقیقه
هجده: انگیزه
5 دقیقه
نوزده: کار عمیق
5 دقیقه
بیست: تاکتیک‌ها در مقابل استراتژی‌ها
6 دقیقه
بیست‌ویک: کار جدید
2 دقیقه
بیست‌ودو: روتین‌ها
4 دقیقه
بیست‌وسه: قدردانی
5 دقیقه
بیست‌وچهار: شفافیت رادیکال
4 دقیقه
بیست‌وپنج: ساندویچ بازخورد
5 دقیقه
بیست‌وشش: دوست‌داشتنی بودن
4 دقیقه
بیست‌وهفت: تئوری هدایای کوچک
6 دقیقه
بیست‌وهشت: طوفان فکری
5 دقیقه
بیست‌ونه: ارزیابی ساختاریافته
6 دقیقه
سی: دایره‌ی شایستگی
6 دقیقه
سی‌ویک: قانون پنج بیست‌وپنج
5 دقیقه
سی‌ودو: حلقه‌ی نفوذ
6 دقیقه
سی‌وسه: نوآوری تحول‌آفرین
5 دقیقه
سی‌وچهار: مدل هشت مرحله‌ای تغییر کاتر
6 دقیقه
سی‌وپنج: نقشه‌ی جدیدی از زندگی
5 دقیقه
سی‌وشش: ارزیابی پروژه
2 دقیقه
سی‌وهفت: اسطوره‌ی آزمون‌های موفقیت
2 دقیقه
سی‌وهشت: اثر متیو
6 دقیقه
سی‌ونه: مدل تراکنشی
2 دقیقه
چهل: ژورنال‌نویسی
4 دقیقه
چهل‌ویک: قانون تلاش معکوس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به انجام رساندن کارها: 41 ابزار برای شروع، ادامه و پایان دادن به کارها
نویسنده،
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
راویمحمدمهدی عربشاهی
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به انجام رساندن کارها

Ali Sadeghzadeh
۱۴۰۳/۳/۱۸
کتاب بسیار کاربردی مثل همیشه با ترجمه عالی جناب آقای ساسان جعفرنیا و خانم بهاره قاسمی که برای همه قابل استفاده است، موارد از اشکالات رفتاری در کتاب به ما یادآوری میشه که ممکنه برای خودمان هنوز پنهان مونده باشه، توصیه میکنم در هنگام شنیدن یادداشت برداری شود تا اثربخشی بیشتری داشته باشه.
فرهنگ حقانی
۱۴۰۳/۴/۱
درود کتاب خوب و قابل تاملی است. ولی نسخه صوتی مثل نسخه خواندنی نیست. خواندن تامل بیشتری بوجود می‌آورد.
نسرین مالکی
۱۴۰۳/۴/۵
کتاب خوبی که بهت انگیزه میده بشینی پای کارات و فک نکنی فقط خودت اینجوری
محسن باغبانی
۱۴۰۳/۴/۴
خوب بود راهکارهای خوبی رو ارائه میده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به انجام رساندن کارها

برای دریافت کتاب صوتی به انجام رساندن کارها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.