معرفی و دانلود کتاب صوتی رویارویی با تغییر: چگونه شبیه سر الکس فرگوسن فکر کنیم؟

عکس جلد کتاب صوتی رویارویی با تغییر: چگونه شبیه سر الکس فرگوسن فکر کنیم؟
قیمت:
۱۶۰۰۰۰ ۸۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رویارویی با تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رویارویی با تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رویارویی با تغییر: چگونه شبیه سر الکس فرگوسن فکر کنیم؟

در پس ذهن الکس فرگوسن، این پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال، چه می‌گذرد؟ کتاب صوتی رویارویی با تغییر توسط دیمیان هیوز به رشته‌ی تحریر درآمده و رازهای فرگوسن را افشا می‌کند. او با بررسی تکنیک‌ها و مهارت‌های فرگوسن، ده راهکار کاربردی برای ایجاد تغییر و گام برداشتن در مسیر پیشرفت در اختیار شما قرار می‌دهد که از شما یک رهبر قدرتمند می‌سازد.

درباره‌ی کتاب صوتی رویارویی با تغییر

سر الکس فرگوسن یکی از بزرگ‌ترین و پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال جهان است. او بارها در نظرسنجی‌ها و نشریات گوناگون به‌عنوان بهترین مربی فوتبال انتخاب شده است. البته که این محبوبیت او دلایل واقعی هم دارد. تیم فوتبال شیاطین سرخ یا همان منچستر یونایتد، با مربیگری فرگوسن به اوج خود رسید و دوره‌ای طلایی پر از جام‌ها و افتخارات پی‌درپی را تجربه کرد. فرگوسن بود که پای اریک کانتونا، دیوید بکهام، اوله گونر سولسشر و ستارگان نام‌آشنای دیگر را به منچستر یونایتد باز کرد. راز او چه بود؟ با چه جادویی یک تیم فوتبال متوسط را از فرش به عرش رساند و چنان جایگاهی به آن بخشید؟ کتاب صوتی رویارویی با تغییر (How to Think Like Sir Alex Ferguson: The Business of Winning and Managing Success) به قلم دیمیان هیوز (Damian Hughes) به واکاوی رمز موفقیت فرگوسن می‌پردازد و ذهنیت او را مورد مطالعه قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رویارویی با تغییر

کتاب صوتی رویارویی با تغییر علاوه بر تحلیل و مطالعه‌ی روش‌های مربیگری فرگوسن، روایت‌هایی از بازیکن‌ها، همکارها و زیردستان او را مطرح می‌کند و با ترکیب روایت‌های شخصی و مطالعات تحلیلی، اصول کلیدی کار او را در اختیار شما می‌گذارد. نویسنده باتکیه‌بر این اصول، توصیه‌هایی برای به‌کارگیری آن‌ها در دیگر حوزه‌های زندگی نیز ارائه می‌دهد که می‌توانند بسیار عملی و کاربردی باشند و در جهت پیشرفت و تحت کنترل گرفتن تغییرات مختلف مفید واقع شوند. این توصیه‌ها برای هر مدیر یا رهبری آموزنده است و به همراه تمرینات نویسنده عمق بیشتری نیز می‌یابد.

گرداندن یک تیم فوتبال کار آسانی نیست. فوتبال از جمله رقابتی‌ترین حوزه‌های فعالیت در جهان به‌حساب می‌آید. در شرایط پر از اضطراب و فوریت مسابقات، حفظ روحیه و سروسامان دادن به آن‌همه شخصیت گوناگون که هر کدام به نحوی متفاوت با اضطراب‌ها و ترس‌ها مواجه می‌شوند، به‌ دقت و تسلط بالایی نیاز دارد. به عقیده‌ی فرگوسن موفقیت مقصد نیست، یک مسیر است. اگر نتوان موفقیت را حفظ کرد یا با مشکلات آن دست‌وپنجه نرم کرد، از دست می‌رود و دیگر معنایی ندارد. از طرفی، او همه را به انعطاف در برابر تغییر وامی‌داشت و می‌گفت باید نسبت به ناملایمات گشوده بود و برای تعامل با آدم‌های گوناگون اشتیاق داشت.

هر کدام از فصل‌های کتاب صوتی رویارویی با تغییر، به یکی از فن‌های مدیریتی الکس فرگوسن و نحوه‌ی رویارویی او با مشکلات اختصاص دارد. حفظ تمرکز، مدیریت استرس، اشتیاق برای بازخورد و کنترل میزان فشار تغییر از جمله مواردی است که در اثر حاضر مطرح و بررسی می‌شوند. تاریخ تیم منچستر یونایتد و ذکر تجربیاتی که این مربی درخشان در مسابقات مختلف پشت سر گذاشت، با قلمی سلیس و گیرا به روایت درآمده و بر جذابیت هرچه بیشتر کتاب افزوده است.

کتاب صوتی رویارویی با تغییر را وحید نمازی به فارسی برگردانده و نشر دیوار ذیل مجموعه دریچه کار روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نشر صوتی رادیو گوشه نیز نسخه‌ی صوتی آن را با گویندگی حمید محمدی در اختیار شما قرار داده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رویارویی با تغییر

نکوداشت‌های کتاب رویارویی با تغییر

  • کتابی پرمایه و جذاب و سرشار از ایده‌های مناسب برای رهبری و مثال‌هایی از زندگی واقعی. این کتاب خصوصیات الهام‌بخش یکی از بهترین مربی‌های فوتبال را ارائه می‌دهد و آن را به همه، به‌ویژه آن‌هایی که در موقعیت رهبری قرار دارند یا می‌خواهند در آینده رهبر باشند، توصیه می‌کنم. (استوات لنکستر، سرمربی سابق تیم ملی راگبی انگلستان)
  • دیمیان هیوز با روش همیشگی و درستش، نبوغ الکس فرگوسن را مورد مطالعه قرار می‌دهد. توانایی خارق‌العاده و بی‌بدیل فرگوسن برای پیشرفت و تغییر در این کتاب به منصه‌ی ظهور گذاشته شده است. با شناختی که از دیمیان و الکس دارم، این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش پیشنهاد می‌کنم. (بیل سویتنهام، مدیر اجرایی تیم ملی شنای بریتانیا)
  • این کتاب روش‌های سنتی مربیگری را به چالش می‌کشد و از مربی‌ها می‌خواهد باتکیه‌بر خودآگاهی و انعطاف‌پذیری، اصول محکمی را به کار ببندند. نویسنده رویکرد یکی از بزرگ‌ترین مربی‌های تاریخ ورزش را به تحلیل می‌گذارد و با ذکر مثال‌هایی از تجربیات سر الکس فرگوسن اصول کلیدی را مطرح می‌کند که در هر زمینه‌ای کاربرد دارند. (ترنت رابینسون، سرمربی تیم راگبی سیدنی روسترز و مربی برتر سال 2014)
  • فرگوسن استاد تکنیک و روان‌شناسی است. اثر حاضر تکنیک‌های روان‌شناختی او را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب مثل یک فوتبال خوب، مثل تیم منچستر یونایتد در دوران بهترین مربی‌اش، روان و جذاب است. (جف بیتی، روان‌شناس دانشگاه اج هیل)

کتاب صوتی رویارویی با تغییر برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و خودسازی و تمام آن‌هایی که به فوتبال علاقه دارند، به‌خصوص طرف‌داران تیم منچستر یونایتد و الکس فرگوسن از گوش دادن به این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی رویارویی با تغییر: چگونه شبیه سر الکس فرگوسن فکر کنیم؟ می‌شنویم

آیا تابه‌حال توجه کرده‌اید که خردسالان چقدر دوست دارند با خودشان حرف بزنند؟ این کار عامل اصلی رشد مغز است. روان‌شناسان دریافته‌اند که بین بیست تا شصت درصد کلمات اداشده‌ی هرروزه‌ی کودکان زیر ده سال صرف گفتار خصوصی می‌شود. شاید این‌طور به نظر نیاید، اما در واقع کودکان از این پچ‌پچ برای تسلط بر مهارت‌های جدید و یادگیری شیوه‌ی کنترل رفتار خود استفاده می‌کنند. اهمیت گفتار خصوصی را نخستین بار لف وایگوتسکی، روان‌شناس مشهور روسی، در روسیه و در دهه‌ی 1930 به ثبت رساند. به گفته‌ی او وقتی کودکی در حال یادگیری یک مهارت است، مثلاً قرار دادن دی‌وی‌دی در دستگاه پخش، ممکن است از مادرش کمک بخواهد. هم‌زمان با اینکه مادر دی‌وی‌دی را در دستگاه پخش می‌گذارد و توضیح می‌دهد که چه‌کار می‌کند: «اول دکمه‌ی باز کردن در دستگاه رو فشار می‌دهیم. بعد دی‌وی‌دی رو سر جاش می‌گذاریم. بعدم در دستگاه رو می‌بندیم.»، کودک هم دستورات مادر را در بخش گفتار خصوصی خودش ثبت می‌کند و معمولاً هم آن دستورات را با صدای بلند تکرار می‌کند تا خودش را هدایت کند. کودکان بزرگ‌تر می‌شوند و تجربه‌های بیشتری از این نوع کسب می‌کنند؛ اما این گفتار خصوصی از بین نمی‌رود، بلکه درونی می‌شود. به‌عبارت‌دیگر به خودگویی تبدیل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
8 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
قسمت اول
26 دقیقه
قسمت دوم
25 دقیقه
قسمت سوم
24 دقیقه
قسمت چهارم
21 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
29 دقیقه
قسمت هفتم
30 دقیقه
قسمت هشتم
32 دقیقه
قسمت نهم
28 دقیقه
قسمت دهم
20 دقیقه
قسمت یازدهم
20 دقیقه
قسمت دوازدهم
22 دقیقه
قسمت سیزدهم
25 دقیقه
قسمت چهاردهم
27 دقیقه
قسمت پانزدهم
4 دقیقه
قسمت شانزدهم
6 دقیقه
قسمت هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رویارویی با تغییر: چگونه شبیه سر الکس فرگوسن فکر کنیم؟
نویسنده
مترجموحید نمازی
راویحمید محمدی
ناشر چاپیانتشارات دیوار
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۶۰۰۰۰ ۸۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رویارویی با تغییر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رویارویی با تغییر

برای دریافت کتاب صوتی رویارویی با تغییر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.