معرفی و دانلود کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

عکس جلد کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند
قیمت:
۵۳۰۰۰ ۳۷,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

با کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند همان زنی باشید که همیشه آرزویش را داشتید! این کتاب را سارا اردو در ژانر روانشناسی خودسازی نوشته است و یک راهنمای کاربردی شامل دوازده اصل برای زنان ارائه می‌دهد. زنان با استفاده از این اصول می‌توانند اعتمادبه‌نفس ازدست‌رفته‌ی خود را بازیابی کنند و قدرت‌های درونی‌شان را بازپس‌گیرند.

درباره‌ی کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

خانم بودن بس است! وقت آن است که ترس‌هایتان را رها کنید و نگذارید هیچ مرد یا زن توجه‌طلبی در هیچ جمعی مرعوبتان کند یا میان صحبتتان بپرد و به جای شما حرف بزند‌! قدرت درونی‌تان را پیدا و زنده کنید و احساس حقارت را دور بیندازید. درست است که جامعه همیشه به زنان لزوم ساکت و خانم بودن را یادآوری می‌کند ولی نباید بگذارید که این سکوت مانعی بر سر راه خواسته‌های شما بشود. سارا اردو (Sarah Ordo) در کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند (12 Rules Of Being A Powerful Woman) دوازده اصل برای ایجاد تغییرات ذهنی را با شما مطرح می‌کند که ترس‌هایتان را زیر سوال می‌برد و کمکتان می‌کند در مسیر بازپس‌گیری قدرتتان قرار بگیرید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

دوره و زمانه عوض شده است. امروز دیگر زن‌ها راحت‌تر عقایدشان را ابراز می‌کنند، می‌نویسند، فیلم می‌سازند، کسب و کار خودشان را راه می‌اندازند، دست به ابداعات جدید می‌زنند و در یک کلام آماده‌اند تا رویاهایشان را به واقعیت تبدیل کنند. البته در این مسیر با موانع بسیار زیادی مواجه می‌شوند اما با تلاش و پشتکار بسیار یکی‌یکی آن‌ها را کنار می‌زنند. زن‌ها کم‌کم آموزش‌های مغرضانه‌ای را که به آن‌ها تحمیل شده است، فراموش می‌کنند و به سمت آینده‌ای روشن و تازه پیش می‌روند. کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند به منظور پیوستن تمام زن‌ها به این آینده نوشته شده است.

کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند در دوازده فصل نوشته شده است. نویسنده در هر فصل یک قانون قدرتمند بودن را تشریح می‌کند و در پایان نیز مانیفست زن قدرتمند را ارائه می‌دهد. فصل اول کتاب به یادآوری این مسئله می‌پردازد که باید سکوت را کنار گذاشت و از آزادی بیان استفاده کرد. فصل دوم می‌گوید با وجود تمام نقص‌ها و ایرادها خودتان را عمیقا و واقعا دوست داشته باشید. اصل سوم این است که نگذارید کسی به شما بی‌احترامی کند. اصل چهارم بر لزوم همزمانی عقل و احساس تاکید دارد و می‌گوید علاوه بر عاقل بودن به حرف دلتان هم گوش بدهید. فصل پنجم به این اصل اشاره می‌کند که باید نظرات و باورهای خودتان را داشته باشید، حتی اگر خلاف نظریات جمع باشد. اصل ششم به دوست داشتن بدن خود و اصل هفتم به اهداف و رویاهای بزرگ اختصاص دارد. اصل هشتم و نهم به ترس و پشیمانی می‌پردازند و می‌گویند باید همیشه این احساسات را مدیریت کنید تا در مسیر آرزوهایتان پیش بروید. الهام گرفتن از زنان قدرتمند دیگر، اصل دهم است و اصل یازدهم نترسیدن از قضاوت‌های دیگران را به شما آموزش می‌دهد. در نهایت، فصل دوازدهم نیز به اصل شکست‌ناپذیری اختصاص دارد که لازمه‌ی اساسی شخصیت هر زن قدرتمندی است.

کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند توسط فرانک سالاری به فارسی برگردانده شده و با همکاری انتشارات شبنا و نشر صوتی آوانامه در اختیار شما قرار گرفته است. این کتاب را با صدای فاطمه گنجی می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

  • سارا راه خودش را می‌رود. او صرفا نویسنده‌ی کتاب حاضر نیست، این کتاب را هر روز و با ذره‌ذره‌ی وجودش زندگی کرده است! با مطالعه‌ی این کتاب مسیر سارا را درک می‌کنید، اما به‌عنوان کسی که شاهد برخاستن او از خاکستر بوده می‌گویم که این مسیر را از زبان یک شخص حرفه‌ای می‌شنوید. (کارا الویل لیبا، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به تمام زنانی که به کتاب‌های خودسازی و موفقیت علاقه دارند و به آینده‌ی خود امیدوارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند می‌شنویم

به یک دلیل به ما حق بیان داده شده است. برای اینکه از آن استفاده کنیم.

جوان که بودم، یک دختر ساده و خجالتی بودم. به من یاد داده بودند باید خانم باشم، سرم توی کار خودم باشد، زیاد حرف نزنم و فقط انتظارات دیگران را برآورده کنم. همیشه. دوران کودکی در یک مدرسه‌ی خصوصی کاتولیک تحصیل کردم که در آن اجازه نداشتیم لاک بزنیم، اجازه نداشتیم بدون بالا بردن دست در کلاس حرف بزنیم و باید یونیفورم مخصوص می‌پوشیدیم. برای اینکه در راهروی مدرسه سکوت را رعایت کنیم، مجبور بودیم انگشت روی دهان بگذاریم و در صفی مستقیم به کلاس برویم.

شما زنان خود را ساکت کردید چون جزو قوانینی بود که به شما آموزش داده بودند. انگشت روی دهان گرفتید و مطمئن شدید ساکت می‌مانید. از همان کودکی به ما یاد دادند سکوت کنیم، خارج از نوبت حرف نزنیم و این رویه را تا آخر عمر دنبال کنیم.

من هم داخل صف ایستادم و ساکت ماندم. یک سکوت به‌تمام‌معنا. اما چند سال بعد در یک مدرسه‌ی دولتی ثبت‌نام کردم، انگار جزو بازیگرهای سریال شکستن قوانین آمیش شده بودم. می‌خواستم هر قانونی را بشکنم، هر چیزی را امتحان کنم یا بیشتر جلب‌توجه کنم. بیخود نمی‌گویند از آن نترس که های‌وهوی دارد، از آن بترس که سر به زیر دارد. بعد از آن هم که ماجرای پسرها شروع شد، بله، درست حدس زدید! از قالب کلیشه‌ای خارج شده بودم. اولین‌بار بود که مزه‌ی رهایی را می‌چشیدم، قرار نبودانگشت روی دهان بگذارم واز راهرو رد شوم. آزاد بودم آنچه که می‌خواهم انجام دهم، همانی باشم که می‌خواهم، و نظرم را با صدای بلند بیان کنم.

چندنفر از ما طوری بزرگ شده که به او گفته شده،انگشت روی دهان بگذارد و در خط مستقیم عبور کند؟ چند نفر از ما با وجودی که خانمی بالغ شده‌ هنوز به او می‌گویند چطور رفتار کند؟

چندنفر از شما وقتی این مطلب را می‌خوانید یادتان می‌افتد، بارها در زندگی مجبور شده‌اید زبان به دهان بگیرید درحالی که می‌خواستید فریاد بزنید؟

چندنفر از ما وقتی حرفی برای گفتن داشتیم مجبور شده‌ایم ساکت بمانیم؟ درست در زمانی که موضوعی مهم برایمان وجود داشته،در دلمان غوغا ایجاد کرده یا نیروی عمیق داشته‌ایم.شاید قرار بوده با آن حس دنیای خود را تغییر دهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
49 دقیقه
قسمت اول
44 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند
نویسنده
مترجمفرانک سالاری
راویفاطمه گنجی
ناشر چاپیانتشارات شبنا
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۳۰۰۰ ۳۷,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند

برای دریافت کتاب صوتی دوازده قانون برای تبدیل شدن به یک زن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.