معرفی و دانلود کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده)

عکس جلد کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده)
قیمت:
۴۸۰۰۰ ۲۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده)

رقابت در زندگی یکی از عناصر مهم پیشرفت است و برای مدیران مشاغل و افراد موفق پیشی گرفتن از شرکای خود مثل جنگیدن در میدان نبرد است. کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده) نوشته‌ی رابرت گرین راه‌کارهای مدیریت شخصی و مبارزه را به شکلی خلاقانه آموزش می‌دهد. این کتاب از جمله کتاب‌های پرفروش آمازون است.

درباره‌ی کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده)

زندگی پر از جنگ‌های کوچک و بزرگ است. ما در تمامی مراحل زندگی با دشمن‌هایی که گاه می‌شناسیم و گاهی خودشان را به ما نشان نمی‌دهند در حال مبارزه هستیم و به این فکر می‌کنیم که چطور به یک پیروزی شکوهمند دست پیدا کنیم. البته غالبا ما به شکلی ناخواسته وارد مبارزه با حریفان خود می‌شویم. در واقع این هدف‌های ما هستند که باعث ایجاد نوعی رقابت هیجان‌انگیز می‌شوند. کتاب 33 استراتژی جنگ (The 33 Strategies of War) نوشته‌ی رابرت گرین (Robert Greene) این تصویر پنهان را به صورتی آشکار و قابل فهم بازنمایی کرده و به بررسی ابعاد مختلف جنگی تمام عیار می‌پردازد. این کتاب به مخاطب کمک می‌کند تا در جهت رسیدن به اهداف خود به بررسی دقیقی از توانایی‌های خود رسیده و در جنگ با موانع به پیروزی دست پیدا کند.

در طول سال‌های گذشته کتاب‌های مختلفی برای کسب موفقیت و رشد آگاهی افراد در انتخاب بهترین راه‌های توسعه‌ی فردی، تالیف شده است. تعدد موضوعات و منابع توسعه‌ی فردی به خوبی نشان می‌دهد که تمامی افراد جامعه در تمامی مشاغل، به دنبال کشف بهترین و مفیدترین روش‌های پیشرفت هستند. کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده) با در نظر گرفتن این نیاز عمومی، روش‌های پیشنهادی خود را مبتنی به ظرفیت متفاوت گروه‌های انسانی در پذیرش مهارت‌های خودشناسی و خودباوری ارائه کرده است. ایده‌های رابرت گرین در این کتاب تنها مربوط به مسائل روان‌شناسی نیست و استراتژی‌های کاربردی او می‌تواند برای تمامی فعالیت‌های انسانی که هدفی را دنبال ‌می‌کنند، مورد استفاده قرار بگیرد.

معرفی و دانلود کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده)

با توجه به آنچه در کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده) به عنوان الگوی پیشرفت در نظر گرفته شده است، این استراتژی‌ها بیش از هر چیز می‌توانند مورد استفاده‌ی کسب و کارهای نوپا قرار بگیرند. موفقیت در بازارهای جهانی و هم‌گام‌سازی توانایی‌های شرکت‌ها با استانداردهای بین‌المللی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران موفق است. در تجارت نوین امروز که فناوری و تکنولوژی با سرعت هر چه تمام‌تر پیش می‌رود، تمامی کسب و کارها به دنبال روش‌های نوینی هستند تا نتیجه‌ی کار خود را متناسب با خواسته‌ی بازار و مشتری عرضه کنند. این کتاب با الهام از روش‌های فرماندهی جنگ‌ها و با نگاهی جامع به چگونگی کنترل اهداف بلندمدت در رهبری گروه‌های انسانی، منبع خوبی برای آشنایی مدیران در تمامی فعالیت‌های جمعی است.

کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده) شامل پنج بخش است و رابرت گرین در این پنج بخش تلاش می‌کند مسیر رشد افراد و کسب آگاهی از توانایی‌های فردی را به صحنه‌ی جنگ تبدیل کند. او موارد متعددی را برای معرفی ایده‌های خود در نظر گرفته است که برخی از این موارد به مفاهیم کلیدی استراتژی جنگ مربوط است و برخی از آن‌ها روش‌های اجرایی مفیدی هستند که مخاطب موظف است با تمرین مداوم در جهت فراگیری این تاکتیک‌ها اقدام کند. این کتاب سرشار از توصیه‌های مفید است و استراتژی‌های موثر رهبران جنگی دنیا را بررسی می‌کند. پژوهش رابرت گرین در این کتاب برای افرادی که زندگی را همچون صحنه‌ی جنگ در نظر می‌گیرند و در راه مبارزه برای موفقیت از تجربه‌های تازه هراسی ندارند، بسیار مفید است.

کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده) نوشته‌ی رابرت گرین با ترجمه‌ی صدیقه اوشنی توسط انتشارات یوشیتا منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده)

  • راهبردهای حیاتی برای آگاهی اجتماعی و برنده شدن در میدان بازی زندگی. (Business Insider)
  • رابرت گرین تخصص ویژه‌ای در تجزیه و تحلیل نظریات شخصیت‌های تاریخی مثل سان تزو و ناپلئون دارد. او نکاتی کلیدی در جهت ارزیابی افراد و شناسایی موقعیت‌ها را استخراج می‌کند. (نیویورک تایمز)

کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقمندان به مدیریت گروه‌های انسانی و فعالیت‌های شغلی مناسب است. همچنین خوانندگانی که به دنبال ایده‌های جذاب برای شناسایی تاکتیک‌های منحصربه‌فرد در جهت کنترل مسائل هستند از مطالب این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

در بخشی از کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده) می‌خوانیم

ما انسان‌ها دوست داریم خودمان را موجوداتی منطقی ببینیم. ما تصور می‌کنیم آنچه ما را از حیوانات متمایز می‌کند، توانایی تفکر و استدلال است؛ اما این فقط تا حدودی درست است. چیزی که ما را از حیوانات متمایز می‌کند، توانایی ما برای خندیدن، گریه‌کردن و تجربۀ طیف وسیعی از احساسات است. درواقع، ما موجوداتی عاطفی و منطقی هستیم و اگرچه دوست داریم فکر کنیم اقدامات خود را از طریق فکر و اندیشه، مدیریت می‌کنیم، آنچه اغلب اوقات رفتار ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، هیجاناتی است که در لحظه احساس می‌کنیم.

ما با این توهم زندگی می‌کنیم که در انجام کارهای روزمره منطقی هستیم و این به ما کمک می‌کند که اوضاع را آرام و تحت کنترل نگه داریم. وقتی هر روز همان برنامه‌های مشابه را دنبال می‌کنیم، ذهن ما نسبتاً قوی به نظر می‌رسد؛ اما اگر هریک از ما در موقعیت‌های ناخوشایند قرار بگیریم، عقلانیت و منطق‌مان از بین می‌رود و با ترس، بی‌حوصلگی و سردرگمی، به مشکلات واکنش نشان می‌دهیم. در چنین لحظاتی است که بُعد عاطفی ما نمایان می‌شود؛ اگر از سوی یک دشمن شناخته‌شده یا توسط یک همکار، به‌طور غیرمنتظره موردحمله قرار بگیریم، واکنش ما آکنده از احساس خشم، اندوه و خیانت خواهد بود. در چنین موقعیت‌هایی، تنها با تلاش زیاد می‌توانیم تفکر منطقی داشته باشیم و واکنش عقلانی نشان دهیم. عقلانیت ما به‌ندرت تا حملۀ بعدی دوام خواهد آورد.

به‌ خاطر داشته باشید ذهن شما ضعیف‌تر از احساسات شماست؛ اما فقط در لحظات سختی، درست زمانی که به قدرت نیاز دارید، از این ضعف آگاه می‌شوید. چیزی که شما را برای کنار آمدن با شرایط دشوار در بحبوحۀ نبرد آماده می‌کند، نه دانش بیشتر است و نه هوش بیشتر. آنچه ذهن شما را قوی‌تر و توانایی کنترل احساسات‌تان را بیشتر می‌کند، نظم درونی و سرسختی است.

فهرست مطالب کتاب

گزیده‏‌هایی از هر فصل
مقدمۀ مترجم
پیشگفتار
بخش اول: جنگ آگاهانه
بخش دوم: جنگ سازمانی (گروهی)
بخش سوم: جنگ دفاعی
بخش چهارم: جنگ تهاجمی
بخش پنجم: جنگ غیرمتعارف (کثیف)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده)
نویسنده
مترجمصدیقه اوشنی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-622-4852-02-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۸۰۰۰ ۲۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده)

برای دریافت کتاب 33 استراتژی جنگ (نسخه فشرده) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.