معرفی و دانلود کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان

عکس جلد کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان

کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان را تونی بردمن نویسنده سرشناس حوزه‌ی کودک و نوجوان نوشته است. او در این شماره از مجموعه‌قصه‌های پرماجرای جهان سراغ اساطیر یونانی رفته و داستان جیسون، پسر یکی از پادشاهان یونانی به نام آیسون، را روایت می‌کند که عمویش تخت پادشاهی را به ناحق از پدرش گرفته! حالا جیسون برای دیدن دوباره‌ی پدرش در تخت پادشاهی راهی یک ماجراجویی خطرناک شده و باید پشم زرین را پیدا کند!

درباره‌ی کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان

انتخاب تونی بردمن برای خلق یک شخصیت شجاع و آزاده پسری بنام جیسون است که سفری پرخطر و مملو از اتفاقات و موجودات عجیب‌وغریب را برای بازگرداندن پدرش به تخت شاهی، آغاز می‌کند. داستان کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان (Jason and the voyage to the edge of the world) یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین داستان‌های افسانه‌ای یونان باستان است. جیسون، پسر پادشاه آیسون است و داستان از این قرار است که عموی جیسون با حیله و نیرنگ، پادشاه آیسون را از تخت سلطنت پایین می‌کشد و او را زندانی می‌کند. در آن زمان جیسون فقط یک نوزاد بوده و پلیاس، عموی بدجنس او قصد کشتن او را می‌کند که البته پشیمان می‌شود! حالا جیسون بزرگ شده، یک پسر بالع است و برای پس گرفتن تخت پادشاهی پدرش وارد یک سفر پرخطر می‌شود.

تونی بردمن (tony bradman) با هنرمندی ویژه‌ی خودش در روایت داستان‌های ماجراجویانه با درونمایه‌ی اساطیری، داستان سفر جیسون را به رویارویی با انواع موجودات اهریمنی و انسان‌های خائن گره زده. همین ویژگی داستان کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان را برای مخاطبان نوجوانی که به‌دنبال شور و هیجان در کتاب‌ها می‌گردند، بسیار جذاب کرده است.

پلیاس عموی جیسون تمام تلاشش را به‌کار می‌گیرد تا او را از هدف اصلی‌اش دور نگه دارد و مانعِ دست یافتن او به پشم زرین شود. چراکه اگر جیسون به پشم زرین برسد، تخت پادشاهی نصیب پدرش می‌شود.

تونی بردمن خالق مجموعه‌ی قصه‌های پرماجرای جهان در راستای انتقال و آموزش ویژگی‌های مهم و اساسی مانند شجاعت،‌ راست‌گویی و کردار درست به نوجوانان، کتاب‌های سرگرم‌کننده‌ای را با درونمایه‌های آموزنده و جذاب نوشته است. او از فرهنگ‌های مختلف در جهان استفاده کرده است تا کودکان و نوجوانان را با قهرمان‌هایی مانند بیوولف، علی‌بابا، جیسون، رابین‌هود و... آشنا کند. استفاده از شخصیت‌های اسطوره‌ای در کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان مانند جیسون و مدئا می‌تواند هدف تونی بردمن را از نگارش داستان‌هایی با این مضمون نشان می‌دهد.

نشر دنیای اقتصاد این مجموعه را باهدف آشنایی کودکان و نوجوانان با آثار ادبی فاخر تحت عنوان مجموعه‌کتاب‌های دارکوب منتشر کرده و مسعود ملک‌یاری آن‌ها را به زبان فارسی برگردانده است.

کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان برای چه‌کسانی مناسب است

مطالعه‌ی این کتاب برای کودکان و نوجوانانی که به شخصیت‌های اساطیری و افسانه‌ای علاقه دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان می‌خوانیم

آیتس و محافظانش دم دروازه‌ی قصر چشم به راه جیسون بودند و آن‌ها را به محوطه‌ی بزرگی در همان نزدیکی‌ها بردند. جیسون، مدئا را در میان تماشاگران دید که برایش سر تکان داد.

آیتس درآمد: «خب بیایید شروع کنیم. گاوها را برای شخم زدن بیرون بیاورید.»

ناگهان در محوطه باز شد و گاو خشمگین و عظیم‌الجثه‌ای با نفس‌های آتشین وارد شد و سم‌کوبان به جیسون حمله کرد. ولی مرهم مدئا او را از آسیب نفس‌های آتشین گاو در امان نگه داشت. جیسون تسمه‌های زین گاو را گرفت و زمین را شخم زد. آرگونوت‌ها برای فرمانده‌شان هورا کشیدند، ولی سگرمه‌های آیتس در هم شد. آیتس با اخم و تخم گفت: «هنوز تمام نشده است. بیا این دانه‌ها را در زمین بکار.»

آیتس کلاهخودی را که پر از چیزهایی شبیه دندان‌های تیز بود، به دست جیسون داد. جیسون که از ماجرا سر در نیاورده بود، شانه بالا انداخت و در دو طرف کرت‌هایی که شخم زده بود، دانه‌ها را چپ و راست کاشت. ولی چند لحظه بعد متوجه شد که آن دانه‌ها، دندان‌های اژدها هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: پشم زرین
فصل دوم: نفرین پادشاه فینئوس
فصل سوم: حیله‌های پادشاه آیتس
فصل چهارم: ماموریت جیسون
پسری در برابر تمام جهان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان
نویسنده
مترجممسعود ملک یاری
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-8004-05-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان معمایی و ماجراجویانه نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان

برای دریافت کتاب قصه‌های پرماجرای جهان 9: جیسون و سفر به انتهای جهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.