معرفی و دانلود کتاب فیزیک برتر: علم نوین ساختن فیزیک بهتر

برای دانلود قانونی کتاب فیزیک برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فیزیک برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فیزیک برتر: علم نوین ساختن فیزیک بهتر

کتاب فیزیک برتر، اطلاعاتی برای آگاهی از علمِ نوین ساختن فیزیک برترِ بدنی پیش روی ورزشکاران قرار می‌دهد. چاد واتربری، نویسنده‌ی کتاب، این اثر را بر مبنای اصول علم تمرین نگاشته است. با مطالعه‌ی این کتاب، روش‌های اصولیِ تمرین‌های ورزشی را برای ایجاد عضله‌هایی نیرومند و خوش‌فرم، فرا می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب فیزیک برتر

کتاب فیزیک برتر (Elite Physique: The New Science of Building a Better Body)، اثری سودمند برای افرادی است که دنبال منبعی برای بهبودِ کیفیت تمرین‌های ورزشی خود هستند و می‌خواهند سلامت بدن خود را افزایش دهند. چاد واتربری (Chad Waterbury)، نویسنده‌ی کتاب، 4 موضوع اصلی را برای نگارش مطالب این کتاب در نظر گرفته است. پس از مطالعه‌ی کتاب فیزیک برتر، روش برنامه‌ریزیِ تمرینی برای تقویت عضله‌های مختلف بدن را فرا می‌گیرید. نویسنده در این اثر به عضله‌سازی، چربی‌سوزی، تمرین‌های پایین‌تنه، تمرینات کوُر و تمرین‌های بالاتنه پرداخته است. در ابتدای کتاب فیزیک برتر، با نکته‌های مهمِ عضله‌سازی و برنامه‌ی تمرینیِ رشد عضلات آشنا خواهید شد. نویسنده در ادامه‌ی کتاب حاضر به معرفی تمرین‌هایی برای تقویت عضله‌های قسمت‌های مختلف بدن پرداخته است.

معرفی و دانلود کتاب فیزیک برتر

اگر احساس می‌کنید عضلات‌ شما اصلاً رشد نمی‌کنند و وقت ندارید هر روز ساعت‌ها را در باشگاه بگذرانید، کتاب فیزیک برتر را مطالعه کنید. نویسنده‌ی کتاب شیوه‌ای نوآورانه برای فرم‌دهی بدن در این اثر مطرح کرده است. این کتاب بر اساس راهکارهای علمیِ اثبات‌شده برای افزایش کارآمدی تمرینات، نگاشته شده است. چاد واتربری، تمرین‌های بی‌شماری را در این اثر گنجانده تا با انجام طیف گسترده‌ای از تمرین‌های مختلف، تمامی عضله‌های ورزشکاران در سرتاسر بدن تقویت شود. با انجام این تمرین‌ها می‌توانید عضله‌های قسمت‌هایی از بدن که دیرتر به تمرین‌های ورزشی پاسخ می‌دهند و قوی می‌شوند را تقویت کنید.

دکتر چاد واتربری، نویسنده‌ی کتاب، فیزیوتراپیستی است که چگونگی تغییر بدن با افزایش سن را درک می‌کند. این نویسنده در کتاب فیزیک برتر، به خواننده نشان می‌دهد که چگونه با تنظیم سِت‌ها، تکرارها، دفعات تمرین و تصمیم‌گیری درباره‌ی زمان و نحوه‌ی استفاده از روش‌های تمرینی پیشرفته، تغییرات جسمانی چشمگیری ایجاد کند. در این کتاب روش‌های ارزیابی فیزیکی صادقانه برای تعیین نقطه شروع و سنجش دقیق‌تر پیشرفت ورزشکاران مطرح شده است.

با ادامه‌ی مطالعه‌ی کتاب فیزیک برتر، پیشروی در تمرین‌های پایین‌تنه و بالاتنه و نکته‌هایی درباره‌ی اصلاح تمرین‌ها برای کاهش فشار روی مفاصل اصلی مانند شانه‌ها، آرنج‌ها، مچ‌ها، پایین کمر، لگن و زانو را فرا می‌گیرید. نحوه‌ی اجرای بسیاری از تمرین‌های کتاب با تأکید بر اشتباه‌های رایج مطرح شده تا ورزشکاران پس از مطالعه‌ی کتاب فیزیک برتر، تمرین‌هایی حساب‌شده و دقیق انجام دهند و از اشتباه‌ در حین تمرین برحذر باشند. با خواندن این کتاب ریزه‌کاری‌های فرم‌دهی میان‌تنه را یاد خواهید گرفت و می‌توانید برنامه‌هایی برای تقویت یک بخش ضعیف‌تر از بدن طراحی کنید. آموزش‌های این کتاب در کنار اینکه به عنوان تمرینی اضافی برای تقویت عضله‌های کل بدن کاربرد دارد، به عنوان یک برنامه تمرینی مستقل برای تقویت عضله‌های مشخصی در بدن نیز سودمند است.

واتربری، نویسنده‌ی کتاب، همچنین توصیه‌هایی درباره‌ی چگونگی سازگاری با حرکات اصلی مانند اسکوات، ددلیفت و پرس سینه برای افراد مسن‌تر و آسیب‌دیده‌ در این اثر مطرح کرده است. در این زمینه می‌توان به ارائه‌ی برنامه‌های تمرینی متفاوت برای افراد 20 ساله و 50 ساله در این کتاب اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب فیزیک برتر

  • دکتر چاد واتربری در این کتاب چیزی واقعاً قابل توجه خلق کرده است. کتاب فیزیک برتر، راهنمای کاملِ عضله‌سازی و کاهش چربی است. این کتاب همانند یک مربی قابل اعتماد، تناسب اندام را به ورزشکاران آموزش می‌دهد. اطلاعات کتاب فیزیک برتر برای تقویت عضله‌ها و تناسب اندام در تمام سنین و سطوح قابل دسترسی است. اگر در فکر بهبود قدرت، فیزیک و عملکرد بدنی خود هستید، این کتاب برای شماست. (لو شولر، نویسنده‌ی کتاب قوانین جدید افزایش روحیه).

کتاب فیزیک برتر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب فیزیک برتر، اثری سودمند برای افرادی است که به دنبال مؤثرترین روش برای تحول فیزیک بدنی خود هستند. مطالعه‌ی این کتاب برای ورزشکاران و علاقه‌مندان تناسب اندام که در فکر کاهش چربی یا عضله‌سازی قسمت‌های خاصی از بدن هستند نیز خالی از لطف نخواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: برنامه برای عضله
فصل 1: ارزیابی میزان تأثیر
فصل 2: مردی با برنامه
فصل 3: نقش عضلات
بخش 2: ساختار عضلانی
فصل 4: عضله سازی در برابر چربی سوزی
فصل 5: تمرینات پایین تنه
فصل 6: تمرین اصلی
فصل 7: تمرین بالاتنه
بخش 3: برنامه‌نویسی عضلات
فصل 8: برنامه عضله‌سازی‌
فصل 9: برنامه‌های چربی‌سوز
فصل 10: برنامه‌های خاص عضلات بدن
بخش 4: عضلات
فصل 11: تغذیه برای رشد عضلات یا کاهش چربی
فصل 12: قوی و لاغر برای زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فیزیک برتر: علم نوین ساختن فیزیک بهتر
نویسنده
مترجمحافظ بهزادی نژاد، محمدمهدی محبیان، مهسا مصلحی، فاطمه حاجیان فرهادی، مرجان منصوری دارا، محسن بهبودی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات305
زبانفارسی
شابک978-600-355-634-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فیزیک برتر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فیزیک برتر

برای دریافت کتاب فیزیک برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.