معرفی و دانلود کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران: راهنمای تمرین‌های مقاومتی، قلبی عروقی، بدنسازی و خوراکی برای دختران نوجوان

عکس جلد کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران: راهنمای تمرین‌های مقاومتی، قلبی عروقی، بدنسازی و خوراکی برای دختران نوجوان
قیمت:
۸۹۵۰۰ ۶۲,۶۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران: راهنمای تمرین‌های مقاومتی، قلبی عروقی، بدنسازی و خوراکی برای دختران نوجوان

کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران، اثری جامع برای یادگیری تمرین‌های ورزشیِ ویژه‌ی دختران نوجوان به‌حساب می‌آید. کاترینا گود، آلن لاچینا و داج ورنر، نویسنده‌های کتاب، راهنمایی‌هایی درباره‌ی تمرین‌های مقاومتی، قلبی عروقی و بدنسازیِ مخصوصِ این جامعه‌ی آماری را در این اثر مطرح کرده‌اند. دختران علاقه‌مند به ورزش و تندرستی، پس از مطالعه‌ی کتاب پیش رو، نکته‌‌های انجام تمرینات ورزشی مناسب و تغذیه‌ی سالم را فرامی‌گیرند.

درباره‌ی کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران

کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران (Fitness Training for Girls :A Teen Girl's Guide to Resistance Training, Cardiovascular Conditioning and Nutrition)، اطلاعاتی کامل درباره‌ی تمامی تمرین‌های لازمِ بدنسازیِ دختران نوجوان و تغذیه‌ی آن‌ها را دربرگرفته است. کاترینا گود (Katrina Gaede)، آلن لاچینا (Alan Lachica) و داج ورنر (Doug Werner)، نویسنده‌های کتاب، برنامه‌های تمرینی متنوعی را باتوجه‌به نیازهای جسمی دختران نوجوان، در این اثر مطرح کرده‌اند. انجام این تمرین‌‌ها تقویت عضله‌ها، افزایش استقامت و بهبود سلامت روانِ دختران نوجوان را به‌دنبال دارد. با مطالعه‌ی کتاب حاضر، تمرین‌های مقاومتی، قلبی عروقی و بدنسازی را فرامی‌گیرید و با نکته‌های تغذیه‌‌ی سالم برای حفظ سلامتِ دختران نوجوان آشنا می‌شوید.

مطالب این اثر با طرحِ این نکته‌ی مهم آغاز می‌شود که مخاطبان باید در نظر داشته باشند که هر دختری، یک بدن ویژه‌ برای خودش دارد. دختران نوجوان باید از مقایسه کردنِ خودشان با مدل‌ها و بازیگرانی که در مجله‌‌ها و روزنامه‌ها می‌بینند، دست بکشند. در عوض، دختران نوجوان باید آمادگی جسمانی را به‌عنوان سبکی سالم برای ادامه‌ی زندگی در پیش بگیرند. پس از طرحِ نکته‌‌هایی برای آشنایی دختران نوجوان با اهداف آمادگی جسمانی و بدنسازی، مطالب کتاب با اثربخشی طرز تفکر مثبت در زندگی ادامه پیدا می‌کند.

مطالب کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران با توضیحاتی درباره‌ی تمرین‌های کششی ادامه پیدا می‌کند. تمرینات کششی، نقش چشمگیری در تناسب اندام و سلامت بدن دختران نوجوان دارد. انجام این تمرین‌ها باعث افزایش انعطاف‌پذیری، جلوگیری از آسیب دیدگی، بهبود عملکرد ورزشی و همچنین حفظ تعادل عضلانی می‌شود. پس از یادگیری روش‌های صحیح انجام تمرین‌های کششی، نکته‌‌های تمرین‌های قلبی تنفسی، مقاومتی، قدرتی و بدنسازی را می‌خوانید.

کاترینا گود، آلن لاچینا و داج ورنر در کنار اینکه توضیحاتی درباره‌ی تمرین‌های پایه‌ای بدنسازی و آمادگی جسمانی برای دختران در این اثر مطرح کرده‌اند، به توضیحِ تمرین‌های اضافه‌تر با وزنه‌های آزاد برای ماهیچه‌سازی پرداخته‌اند. مطالب کتاب حاضر با نمایه‌ی تمرین‌های با دستگاه، نمایه‌ی تمرین‌های مدیسین بال و توضیحاتی در باب رژیم خوراکی خاتمه پیدا می‌کند. تغذیه‌ی سالم و متعادل در کنار ورزش، باعث حفظ وزن ایدئال و تقویت دستگاه ایمنی بدن می‌شود و جلوی کمبودهای تغذیه‌ای در دوران رشد دختران نوجوان را می‌گیرد. در انتهای این اثر، چکیده‌ای از تمامی مطالب ذکرشده در کتاب، قرار دارد تا اطلاعات این اثر برای مطالعه‌های بعدی، سریع و راحت پیش روی خواننده قرار بگیرد.

کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران را انتشارات حتمی، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است. شهناز ایزدمهر، وظیفه‌ی برگرداندن این کتاب را به فارسی، بر عهده داشته است.

کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دختران نوجوان که به فکر سلامت خود هستند و می‌خواهند با انجام تمرین‌های ورزشی، سلامت جسم و روح خود را تضمین کنند، مخاطب‌‌های اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی کتاب همچنین برای مربیانی که با دختران نوجوان و جوان سروکار دارند نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران: راهنمای تمرین‌های مقاومتی، قلبی عروقی، بدنسازی و خوراکی برای دختران نوجوان می‌خوانیم

در سال 1972 در کنگره‌ی آمریکا یک قانون پیوست تحت عنوان IX پذیرفته شد که درخواست می‌کند دانشگاه‌ها و دانشکده‌هایی که می‌خواهند پولی را که دولت به آن‌ها می‌دهد نگه دارند، باید برای دانشجویان یک فرصت یکسانی را در تمام بخش‌های دانشکده که ورزش نیز یکی از آن‌هاست فراهم کنند.

نیاز به تیم‌های بیشتر ورزشی زنان مایه گسترش ورزش‌های تفریحی و دبیرستانی دختران شد. تیم‌های دختران دبیرستانی از 15000 به 70000 در سال 1980 و شرکت زنان در ورزش روی‌هم‌رفته 700 درصد افزایش پیدا کرد.

شرکت دختران ورزشکار بدون هیچ دشواری مایه دلگرمی هر چه بیشتر رشد توجه جامعه ما به آمادگی جسمانی در دو دهه‌ی گذشته شده است. از این روی یک بدن آرمانی زنانه که در برگیرنده ماهیچه‌های نرم و پیچ‌در‌پیچ است، زمینه قدرتمندی را برای گزینه‌های تازه و پرانرژی گونه‌ی بدنی با ماهیچه‌های شکل گرفته و به گونه‌ی ورزشکارانه‌ای آماده فراهم نمود. هنگامی که دختران به انگیزه داشتن ماهیچه‌های آماده و آشکار، غیرزنانه خوانده و مورد سرزنش قرار گرفته، دختران ورزشکار بزرگسال به انگیزه داشتن بدن‌هایی سالم مورد ستایش و پاسداشت قرار می‌گرفتند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
دیباچه
بخش 1: آمادگی جسمانی راه کار است
بخش 2: مثبت باشید
بخش 3: هدف‌ها
بخش 4: باشگاه تمرینی
بخش 5: تمرین‌های کششی
بخش 6: تمرین‌های قلبی تنفسی
بخش 7: تمرین‌های مقاومتی
بخش 1-7: تمرین قدرتی ماهیچه‌های بنیادی
بخش 2-7: گزینه‌های تمرین برای ماهیچه‌های بنیادی
بخش 3-7: برنامه‌های بدنسازی پیشنهادی
بخش 8: تمرین‌های قدرتی ویژه ورزش
بخش 9: نمایه تمرین‌های با وزن بدن
بخش 1-9: نمایه تمرین‌های با وزنه‌های آزاد
بخش 1-1-9: تمرین‌های اضافه‌تر با وزنه‌های آزاد برای افزایش ماهیچه‌های ویژه ورزش
بخش 2-9: نمایه تمرین‌های با دستگاه
بخش 3-9: نمایه تمرین‌های مدیسین بال
بخش 10: رژیم خوراکی
بخش 11: چکیده
بن‌مایه
کتاب‌شناسی
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران: راهنمای تمرین‌های مقاومتی، قلبی عروقی، بدنسازی و خوراکی برای دختران نوجوان
نویسنده، ،
مترجمشهناز ایزدمهر
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات148
زبانفارسی
شابک978-600-6904-04-7
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۹۵۰۰ ۶۲,۶۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران

برای دریافت کتاب آمادگی جسمانی و بدنسازی برای دختران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.