معرفی و دانلود کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)

عکس جلد کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)
قیمت:
۵۴۵۰۰ ۳۸,۱۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)

موفقیت در بدنسازی نیازمند به یک سیستم تمرینی مناسب و پیوسته است. کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) نوشته‌ی صادق اسلامی و علی پاکدل به‌صورت تخصصی به موضوع پرورش اندام با استفاده از سیستم تمرینی محدودیت جریان خون یا همان BFR (Blood Flow Restriction) پرداخته است.

درباره‌ی کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)

بدنسازی و پرورش اندام از جمله ورزش‌هایی هستند که فرد در آن‌ها تمرین‌های مختلف قدرتی و استقامتی را بر روی عضلات خود انجام می‌دهد. علاوه‌براین داشتن تغذیه‌ی مناسب در کنار استراحت کافی، به ساختن یک بدن حجیم، خوش‌فرم و متناسب کمک شایانی می‌کند. این قبیل از ورزش‌ها را می‌توان به‌عنوان یک روش سبک زندگی هم به حساب آورد. در کل در پرورش اندام، سیستم‌های تمرینی گوناگونی وجود دارند که هر کدامشان به‌شکل‌های مخصوص و مشخصی برای افزایش قدرت، حجم‌آوری و تقویت عضلات طراحی شده‌اند.

کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) نوشته‌ی صادق اسلامی و علی پاکدل به موضوع محدودیت جریان خون در پرورش اندام می‌پردازد. این سیستم یک روش تمرینیِ پیشرفته است که با استفاده از بندهای فشاری در اطراف عضلات، جریان خون را محدود می‌کند. این روش می‌تواند به بهبود قدرت، حجم عضلات و ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده کمک کند.

معرفی و دانلود کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)

در کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام ابتدا با اصول و مبانی علمی و فیزیولوژیکی پشت سیستم محدودیت جریان خون آشنا می‌شویم. سپس توضیحاتی را درباره‌ی روش‌های اجرایی و نحوه‌ی استفاده از بندهای فشاری و تنظیم مناسب‌آن‌ها می‌خوانیم.

صادق اسلامی و علی پاکدل معتقدند که با استفاده از این سیستم می‌توان ساده‌ترین تمرین‌ها را انجام داد و شاهد رشد عضلات خود بود. همچنین می‌توان با این سیستم، بافت‌هایی که آسیب دیده‌اند، مثل زانوی زخمی را در سریع‌ترین زمان ممکن بهبود بخشید. چیزی که در سیستم تمرینی محدودیت جریان خون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، این نکته است که می‌توان با فشار کمتری تمرین کرد و با همین فشار کم باز هم عضله‌سازی کرد. درواقع تحقیقات اخیر نشان از این امر دارند که حتی افرادی که در این سیستم تمرینی با شدت کمتری راه می‌روند هم قادر هستند تا حجم عضلات خود را افزایش دهند. برای همین آن دسته از افراد که به آرنج یا زانوهایشان آسیب رسیده هم، می‌توانند به‌راحتی با این تکنیک تمرین کنند و مشکلی هم برایشان پیش نیاید.

در کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) می‌آموزیم که سیستم تمرینی BFR سیستم خیلی پیچیده‌ای نیست، می‌توانیم برنامه‌ی عادی خودمان را با این سیستم پیش ببریم و از مزایای آن بهره‌مند شویم. صادق اسلامی و علی پاکدل باور دارند که از مهم‌ترین مزایای این سیستم تمرینی می‌توان به پایین بودن خارق‌العاده‌ی تناژ وزنه در برنامه‌های تمرینی اشاره کرد که میزان و خطر بروز مصدومیت‌های ورزشی را به‌نحو چشمگیری کاهش می‌دهد. هدف کلی این سیستم انقلابی افزایش اندازه‌ی عضلات، افزایش قدرت عضلانی و افزایش ظرفیت قلبی و عروقی است.

کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) به ما نشان می‌دهد که امروزه در بسیاری از کشورها از این سیستم در فیزیوتراپی ورزشکارانی که دچار مصدومیت شده‌اند استفاده می‌شود و نتیجه‌ی خوبی هم حاصل شده است؛ ورزشکار در مدت زمانی بسیار کوتاهی بهبود پیدا می‌کرد. این کتاب برای معرفی سیستم تمرینی BFR نوشته شده است و افراد با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانند به‌خوبی این سیستم را در تمرینات خود استفاده کنند و از مزایای این سیستم تمرینی که به‌عقیده‌ی نویسندگانش یکی از تازه‌ترین و انقلابی‌ترین سیستم‌های تمرینی حال حاضر دنیا است، نهایت بهره را ببرند.

کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) اثر مشترک صادق اسلامی و علی پاکدل توسط انتشارات حتمی به چاپ رسیده است.

کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمامی ورزشکاران و علاقه‌مندان به پرورش اندام مناسب است. همچنین برای افرادی که نمی‌توانند با وزنه تمرین کنند، مانند افراد مبتلا به پوکی استخوان یا کسانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند، مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) می‌خوانیم

در دانش پزشکی و فیزیولوژی هیپرتروفی به افزایش حجم توده‌های عضلانی در اثر حجیم‌تر شدن یاخته‌های موجود در این توده‌ها اطلاق می‌شود و در این پدیده، سلول‌های عضلانی با تمرین و غیره تحریک شده و آب و مواد مغذی افزون‌تری جذب کرده و حجیم‌تر می‌گردند و افزایش حجم هر یک از این یاخته‌ها نیز در نهایت به حجیم‌تر شدن توده‌های عضلانی منجر می‌گردد. لازم به ذکر است که انسان در زمینه‌ی هیپرتروفی عضلات خود محدودیت‌های ذاتی دارد و حجم عضلات در بدن آدمی که به طور طبیعی و به دور از دارو و شیوه‌های سنتتیک و به دور از دستکاری‌های شیمیایی و ژنتیکی و غیره تمرین می‌کند تا حد مشخصی و مرز معینی ازدیاد می‌یابد و این حد و مرز نیز مستقیماً در انحصار عوامل مختلفی نظیر ژنتیک و غیره بوده و از فردی به فرد دیگر نیز می‌تواند متفاوت باشد و با این مقدمه لابد هر بار صحبت از هیپرتروفی می‌کنیم می‌توانید در ذهن مجسم سازید که دقیقاً در مورد چه مفهومی سخن می‌رانیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: چرا BFR؟
تحقیقات درباره BFR
هیپرتروفی
هیپرپلازی
نئوپلازی
فصل 2: BFR در آزمایش‌های بالینی
محل بستن کاف در سیستم BFR
گرم کردن و سرد کردن در سیستم BFR
تعداد تکرارها در سیستم BFR
BFR و سلامت سیستم گردش خون
فصل 3: نمونه برنامه‌ی تمرینی کامل در سیستم BFR
برنامه‌ی تمرینی شماره 1 در سیستم BFR برای بالا تنه
برنامه‌ی تمرینی شماره 2 در سیستم BFR برای بالا تنه
برنامه‌ی تمرینی شماره 3 در سیستم BFR برای بالا تنه
برنامه‌ی تمرینی شماره 4 در سیستم BFR برای بالا تنه
برنامه‌ی تمرینی شماره 1 در سیستم BFR برای پایین تنه
برنامه‌ی تمرینی شماره 2 در سیستم BFR برای پایین تنه
برنامه‌ی تمرینی شماره 3 در سیستم BFR برای پایین تنه
برنامه‌ی تمرینی شماره 4 در سیستم BFR برای پایین تنه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات77
زبانفارسی
شابک978-600-355-327-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۴۵۰۰ ۳۸,۱۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)

برای دریافت کتاب سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.