معرفی و دانلود کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است: کودکان و شناخت احساسات

عکس جلد کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است: کودکان و شناخت احساسات
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است: کودکان و شناخت احساسات

شونا آینز در کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است که یکی از عناوین مجموعه‌ی «چی شبیه چیه؟» به‌شمار می‌رود، احساسات مختلفی را که در طول روز با آن‌ها مواجه می‌شویم، از زبان یک پاندای کوچک، توضیح می‌دهد و همچنین از مفهوم «نگرانی و تشویش» برای بچه‌ها حرف می‌زند.

درباره‌ی کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است

ما انسان‌ها در روزهای مختلف زندگیمان، احساسات مختلفی را تجربه می‌کنیم. گاهی خوشحال و پرانرژی هستیم، گاهی هم خسته و بی‌حوصله. گاهی غمگینیم، گاهی عصبانی و گاهی هم ترس به سراغمان می‌آید. یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که هرکس باید در زندگی یاد بگیرد، شناخت احساسات و نحوه‌ی برخورد با آن‌هاست. شما از احساسات مختلف خود باخبرید؟ وقتی خوشحال، غمگین یا عصبانی می‌شوید، چه می‌کنید؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است

شونا آینز (Shona Innes) در کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است (Worries Are Like Clouds) به سراغ توضیح مفهوم احساسات رفته و به‌طور خاص، درباره‌ی حس «نگرانی» صحبت کرده است. گاهی ما بابت اتفاقات ناخوشایندی که ممکن است پیش بیایند، احساس بدی را تجربه می‌کنیم که به آن نگرانی می‌گویند. نگرانی کمی شبیه ترس است، با این تفاوت که ترس، شما را از خطری که از وجودش مطمئنید محافظت می‌کند؛ ولی نگرانی احساس ترسی است که از بابت اتفاقاتی که نیفتاده‌اند به وجود می‌آید!

گرچه فکر کردن به آینده و آماده بودن برای اتفاقاتی که پیش رو هستند کار خوبی است، ولی نگرانی می‌تواند شما را بی‌آنکه در خطر باشید، درگیر یک حس ترس مداوم کند. نگرانی مثل یک ابر تیره و تار، دورتادورتان را فرا می‌گیرد و نمی‌گذارد اطرافتان را به درستی ببینید، برای همین هم مدام احساس ترس و در خطر بودن می‌کنید. نگرانی درست مثل یک بیماری، می‌تواند شما را ضعیف و ناتوان کند و هر چه بیشتر به آن‌ فکر کنید، بیشتر و غیرقابل‌کنترل‌تر می‌شود.

کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است به بچه‌ها یاد می‌دهد که در مواقع نگرانی، چطور خودشان را آرام کنند. این کتاب اثری از نشر صوتی مهرساست و شما آن را با ترجمه‌ی احمد تصویری و گویندگی راحله قاسمی‌جو می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب چی شبیه چیه

مجموعه‌ی چی شبیه چیه (The Big Hug Collection) مجموعه‌ای ده جلدی از کتاب‌های داستانی آموزنده است که به قلم شونا آینز برای کودکان نوشته شده است. کتاب‌های این مجموعه، داستان حیوانات دوست داشتنی مختلف را می‌گوید و با زبانی لطیف، به مشکلات و مسائل عاطفی کودکان می‌پردازد و بستری می‌سازد برای اینکه والدین و مربیان بتوانند به راحتی مفاهیم عمیق را با بچه‌ها به بحث بگذارند. شونا آینز سال‌ها به‌عنوان روانشناس بالینی با تخصص کودکان به خردسالانی که در شرایط سخت زندگی می‌کنند یاری می‌رساند. بنابراین به خوبی با مشکلات بچه‌های مختلف آشنایی دارد و تا اعماق احساسات آن‌ها را می‌شناسد. مجموعه‌ی حاضر را احمد تصویری به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است برای چه کسانی مناسب است؟

کوچولوهای 5 تا 8 ساله با شنیدن این قصه، نکته‌های مفیدی را درباره‌ی احساسات یاد خواهند گرفت.

در بخشی از کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است: کودکان و شناخت احساسات می‌شنویم

اما بعضی روزها چنگی به دل نمی‌زنن. روزهایی که کار کمی سخت می‌شه. بعضی روزها دلگیر و خسته و بی‌حوصله‌ایم، روزهایی که حتی دوست نداریم از رخت‌خواب بلند بشیم یا با کسی حرف بزنیم.

بعضی روزها تصمیمات اشتباهی می‌گیریم و از پس مشکلاتمون برنمی‌آیم. روزهایی که انگار اصلاً شانس نداریم. بعضی روزها نگران می‌شیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
نگرانی شبیه ابر است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است: کودکان و شناخت احساسات
نویسنده
مترجماحمد تصویری
راویراحله قاسمی جو
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است

برای دریافت کتاب صوتی نگرانی شبیه ابر است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.