معرفی و دانلود کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است: کودکان و مفهوم تعادل در زندگی

عکس جلد کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است: کودکان و مفهوم تعادل در زندگی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است: کودکان و مفهوم تعادل در زندگی

کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است به قلم شونا آینز نوشته شده است. این کتاب آموزنده و تعلیمی برای کودکان، ‌به آن‌ها درباره‌ی مفهوم دوستی می‌گوید و مشکلات و مسائل مختلفی را که در یک دوستی پیش می‌آید، برایشان توضیح می‌دهد تا نگاهی واقعی‌تر به زندگی داشته باشند و قدر دوستانشان را بدانند.

درباره‌ی کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است

دوستی یعنی همدلی و مراقبت از یکدیگر. گاهی شاد هستیم و گاهی غمگین و گاهی از دوستمان ناراحت می‌شویم. گاهی پیش می‌آید که دوستمان با ما همراهی نکند یا با هم به مشکل بخوریم، اما دوستی باارزش تر از این حرف‌هاست که با چنین چیزهایی از هم بپاشد. وقتی عصبانی و ناراحت هستیم، می‌توانیم با دوستمان حرف بزنیم و مشکلاتمان را با هم حل کنیم. الاکلنگ دوستی نیاز به مراقبت و توجه دارد. اگر حواسمان به دوستمان باشد، الاکلنگ به تعادل می‌رسد و رابطه‌مان خوب پیش می‌رود. کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است (Friendship Is Like a Seesaw) به قلم شونا آینز (Shona Innes) روانشناس و نویسنده‌ی محبوب کودکان نوشته شده و با نگاهی واقع‌گرایانه و زبانی ساده سعی دارد مفهوم دوستی را به کودکان آموزش بدهد و از جنبه‌های گوناگون یک رابطه‌ی دوستانه برایشان بگوید. این کتاب دوستی را به یک الاکلنگ بازی تشبیه می‌کند که بالا و پایین دارد و نیازمند تلاشی دوطرفه است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است

می‌توانید به همراه کودک دلبندتان کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است را گوش بدهید و درباره‌ی مفاهیمی که درباره‌شان صحبت می‌کند یا توصیه‌هایی که ارائه می‌دهد، با او به گفت وگو بپردازید و از احساسات او درباره‌ی دوستانش بپرسید.

احمد تصویری کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است را به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا نسخه‌ی متنی و صوتی آن را ذیل مجموعه چی شبیه چیه روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. شما این کتاب را با صدای مریم باقری می‌شنوید.

مجموعه چی شبیه چیه

مجموعه چی شبیه چیه (The Big Hug Collection) مجموعه‌ای ده جلدی از کتاب‌های داستانی آموزنده است که به قلم شونا آینز و برای کودکان نوشته شده است. کتاب‌های این مجموعه داستان حیوانات دوست داشتنی مختلف را می‌گوید و با زبانی لطیف، به مشکلات و مسائل عاطفی کودکان می‌پردازد و بستری می‌سازد برای اینکه والدین و مربیان بتوانند به راحتی مفاهیم عمیق را با بچه‌ها به بحث بگذارند. شونا آینز سال‌ها به عنوان روانشناس بالینی با تخصص کودکان به کودکانی که در شرایط سخت زندگی می‌کنند یاری می‌رساند. بنابراین به خوبی با مشکلات بچه‌های مختلف آشنایی دارد و تا اعماق احساسات آن‌ها را می‌شناسد. کتاب خانواده شبیه کیک است، کتاب عشق شبیه درخت است و کتاب دوستی شبیه الاکلنگ است از جمله عناوین این مجموعه هستند که در سایت کتابراه نیز به انتشار رسیده‌اند. مجموعه‌ی حاضر را احمد تصویری به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

در نکوداشت کتاب دوستی شبیه الاکلنگ است

  • متن کتاب بسیار ساده و آموزنده است و به صورتی قابل فهم و مناسب بچه‌ها نوشته شده است. (School Library Journal)

کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی برای بچه‌های 3 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است: کودکان و مفهوم تعادل در زندگی می‌شنویم

دوستی خیلی باارزشه و شکلای جورواجوری داره. رفتار ما با دوستامون، به دوستیای ما رنگ و بو می‌ده؛ دوستای قدیمی یا اونایی که تازه با هم دوست شدیم. هیچ‌چیز به اندازه‌ی یه دوستی خوب خاص نیست.

دوستای خوب با هم کنار میان. اونا برای هم کارای خوب انجام می‌دن. دوست خوب مهربونه و وقتی غصه‌دار می‌شیم، کمکمون می‌کنه. دوستای خوب نوبت رو رعایت می‌کنن و وقت بازی و خوش‌گذرونی به فکر همدیگه هستن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
دوستی شبیه الاکلنگ است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است: کودکان و مفهوم تعادل در زندگی
نویسنده
مترجماحمد تصویری
راویمریم باقری
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است

برای دریافت کتاب صوتی دوستی شبیه الاکلنگ است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.