معرفی و دانلود کتاب حوصله‌ام سر رفته!

عکس جلد کتاب حوصله‌ام سر رفته!
قیمت:
۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حوصله‌ام سر رفته! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حوصله‌ام سر رفته! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حوصله‌ام سر رفته!

آیا تابه‌حال با کودکی مواجه شده‌اید که از فرط بی‌حوصلگی نمی‌داند چه کند؟ دیو پتی در کتاب حوصله‌ام سر رفته! با زبان شیرین و تصاویر جذاب، راهکارهای خلاقانه‌ای را برای مقابله با بی‌حوصلگی کودکان ارائه می‌دهد. این اثر دلنشین کودکان را سرگرم کرده و به آن‌ها می‌آموزد چگونه از تخیل خود برای خلق لحظات شاد بهره ببرند؛ گفتنی‌ست که این اثر جایزه‌ی بهترین کتاب کودکان را در سال 2018 از کالج آموزش بنک استریت دریافت کرده است.

درباره‌ی کتاب حوصله‌ام سر رفته!

تصور کنید یک قورباغه‌ی کوچک و بازیگوش هستید و ناگهان خودتان را در دنیایی می‌بینید که به نظر می‌رسد تمام هیجانش را از دست داده است! برکه‌ها دیگر جذاب نیستند، پریدن روی برگ‌های نیلوفر آبی خسته‌کننده شده و حتی شکار حشرات هم دیگر سرگرم‌کننده به نظر نمی‌رسد. این دقیقاً همان مفهوم و احساسی است که دیو پتی (Dev Petty)، نویسنده‌ی خلاق و شوخ‌طبع کودک، در کتاب حوصله‌ام سر رفته! (!There's Nothing to Do) به‌تصویر می‌کشد.

این اثر آموزنده، با تصویرگری‌های زیبا و متن ساده‌ی خود، روایتگر داستان قورباغه‌ی کوچکی است که احساس می‌کند هیچ کار جالبی برای انجام دادن ندارد! اما پدرش، با صبر و حوصله، به او کمک می‌کند تا دنیا را از زاویه‌ی دیگری ببیند و متوجه شود که چقدر امکانات برای سرگرم شدن و لذت بردن از زندگی وجود دارد. دیو پتی با ظرافت خاصی، مفهوم خلاقیت و اهمیت تخیل را به کودکان آموزش داده و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با تغییر نگرش، حتی ساده‌ترین اتفاقات را نیز به منبعی برای سرگرمی و یادگیری تبدیل کرد.

در یکی از صحنه‌های جالب کتاب حوصله‌ام سر رفته!، قورباغه‌ی کوچک از پدرش می‌پرسد که آیا می‌تواند به ماه برود؟ پدر، به جای رد کردن این ایده‌ی به ظاهر غیرممکن، از فرزندش می‌خواهد تا تصور کند که چگونه می‌تواند این سفر را انجام دهد! این روش باعث می‌شود که توانایی ترسیم رویا و خیال‌پردازی در کودکان افزایش یابد.

در دنیای امروز که بسیاری از کودکان وقت زیادی را صرف استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی، فضای مجازی و رسانه‌ها می‌کنند؛ این کتاب یادآور می‌شود که ماجراجویی در طبیعت تاچه‌اندازه می‌تواند هیجان‌انگیز و آموزنده باشد؛ کتاب حوصله‌ام سر رفته! اثر دیو پتی، توسط احمد تصویری ترجمه شده و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب حوصله‌ام سر رفته!

  • این کتاب با گفت‌وگوهای هوشمندانه و تصاویر خنده‌دار، داستان جذابی را روایت می‌کند که خواندن آن برای کودکان به تمام خانواده‌ها و والدین توصیه می‌شود. (پابلیشرز ویکلی)
  • این داستان با ترکیبی از طنز و حکمت، به کودکان می‌آموزد که چگونه از هویت خود خشنود باشند. (بوک‌لیست)
  • یک داستان جذاب و آموزنده که باید آن را با صدای بلند خواند! (Kirkus Reviews)

کتاب حوصله‌ام سر رفته! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 8 ساله که گاهی با بی‌حوصلگی بهانه‌گیری دست‌وپنجه نرم می‌کنند، بسیار مناسب است. همچنین والدینی که به دنبال راه‌های خلاقانه برای سرگرم کردن فرزندانشان هستند و مربیان و معلمان پیش‌دبستانی و دبستان از آن بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب حوصله‌ام سر رفته! می‌خوانیم

خرگوش‌جان امروز چه‌کار کنیم؟
بیا آن‌قدر دور خودمان بپر‌بپر کنیم تا یک‌دفعه خشک‌مان بزند.
این‌جوری که اصلا خوش نمی‌گذرد!
حسابی حوصله‌ام سر رفته، پیشی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حوصله‌ام سر رفته!
نویسنده
مترجماحمد تصویری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-9890-28-6
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حوصله‌ام سر رفته!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حوصله‌ام سر رفته!

برای دریافت کتاب حوصله‌ام سر رفته! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.