معرفی و دانلود کتاب صوتی من انسان هستم

عکس جلد کتاب صوتی من انسان هستم
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من انسان هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من انسان هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من انسان هستم

ما انسان هستیم و این شگفت‌انگیزترین اتفاق دنیاست. انسان بودن این قدرت را به ما می‌دهد که بتوانیم تصمیم بگیریم چگونه بهتر رفتار کنیم. سوزان ورده در کتاب صوتی من انسان هستم به کودکان می‌آموزد که چطور می‌توانند انتخاب کنند تا مهربان و شاد باشند و در لحظات سخت زندگی بهترین خودشان باشند. لازم به ذکر است این کتاب از آثار پرفروش نیویورک تایمز در حوزه‌ی کودک و نوجوان به شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب صوتی من انسان هستم

انسان بودن خاص‌ترین چیزی است که ما در این جهان داریم. هر کدام از ما خصیصه‌های منحصربه‌فرد خودمان را داریم اما همه‌‌مان یک وجه مشترک داریم: ما انسانیم. سوزان ورده (Susan Verde) در کتاب صوتی من انسان هستم (I Am Human A Book of Empathy) به کودکان می‌آموزد که انسان بودن به چه معناست. تجربه‌ی انسان بودن روی کره‌ی زمین خارق‌العاده‌ است؛ ما چه در لحظات غم و ناراحتی و چه در لحظاتی که قوی و استواریم، شگفت‌انگیز و زیباییم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی من انسان هستم

سوزان ورده به ما یاد می‌دهد که انسان بودن به این معنی است که ما ممکن است از مواجهه با مشکلات بترسیم، گاهی اشتباه کنیم و دیگران را برنجانیم و پر از غم و غصه باشیم اما می‌توانیم انتخاب کنیم که مهربان باشیم و به دیگران کمک کنیم. می‌توانیم انتخاب کنیم که در لحظات دلخوری بین دوستان‌مان، به‌جای آن‌که با آن‌ها دعوا کنیم پای صحبت‌هایشان بنشینیم و با دقت به حرف‌های هم گوش کنیم. انسان بودن یعنی این‌که سعی کنیم بهترین خودمان باشیم.

کتاب من انسان هستم از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده است. این کتاب صوتی توسط انتشارات مهرسا تولید شده است و ترجمه‌ی آن نیز برعهده‌ی دپارتمان ترجمه‌ی مهرسا بوده است. این داستان صوتی را می‌توانید با صدای گرم و مهربان سارا عرب پوریان بشنوید.

نکوداشت‌های کتاب من انسان هستم

  • سوزان ورده در کتاب من انسان هستم همه‌ی ماجراها را طوری جلو می‌برد که در انتهای کار به پیوند انسان‌ها با هم برسیم. داستان کوتاه و آموزنده‌ی این کتاب به‌خوبی با تصویرنگاری‌های آشنای پیتر اچ. رینولدز جور شده است. کتاب من یک انسانم ما را به‌دنبال ماجرای پسری می‌کشاند که در مسیر سفر انسانی‌اش است. کتابی کاملاً متناسب با رده‌ی سنی مخاطب کودکش که چیستی انسان بودن را می‌کاود. (مجله‌ی اسکول لایبرری)
  • خطوط ساده‌ای که رینولدز در طراحی به کار می‌برد در کنار رنگ‌هایی که او استفاده می‌کند، آثار او را منحصربه‌فرد می‌کنند. این تصاویر در کنار متنی ساده قرار گرفته‌اند که به احساسات و ویژگی‌های انسان در این جهان پهناور می‌پردازد. بزرگ‌ترها نیز از مطالعه‌ی کتاب من انسان هستم در کنار کودک‌شان لذت خواهند برد. این کتاب، دربردارنده‌ی یادآوری‌هایی است که برای همه‌ی ما مفید است. (Kirkus Reviews)

درباره‌ی مجموعه کتاب من هستم

داستان صوتی من انسان هستم بخشی است از هشت مجموعه داستان که هرکدام به مساله‌ی جداگانه‌ای می‌پردازد: تمرکز، شجاعت و آرامش از جمله موضوعاتی هستند که سوزان ورده، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در سری کتاب‌های خود به آن اشاره می‌کند. جملات روان و کوتاه این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی با قلم نویسنده ارتباط بگیرند. این مجموعه کتاب‌ها در عین کوتاهی و سادگی می‌توانند مطالبی را به کودکان آموزش بدهند که سلامت روان آنان را در سال‌های مهم پیش‌ روی‌شان حفظ کند.

کتاب صوتی من انسان هستم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی به کودکان 3 تا 8 ساله می‌آموزد که انسان بودن به چه معناست. پدر و مادرها و معلم‌ها می‌توانند در کنار کودکان از این کتاب لذت ببرند و با شنیدن این کتاب صوتی پی ببرند که انسان بودن چقدر شگفت‌انگیز است.

در بخشی از کتاب صوتی من انسان هستم می‌شنویم

من انسان هستم. همیشه دلم می‌خواد چیزای تازه یاد بگیرم. در این سفر شگفت‌انگیز من مسیر حرکت خودم رو پیدا می‌کنم و قدم توی راه می‌ذارم و پیش می‌رم. من رویاهای بزرگی توی سرم دارم. من فرصت‌های پیش روم رو می‌بینم. دنیای کنجکاوی من حدومرزی نداره. من برای کشف ناشناخته‌ها به همه‌جا می‌رم. من شگفتی‌ها رو حس می‌کنم. من از تماشای شگفتی‌های طبیعت هیجان‌زده می‌شم. دنیای من پر از شادی و نشاطه. کنار دوستام طعم شیرین شادمانی رو می‌چشم. من انسان هستم. اما می‌دونم که انسان بودن یعنی این‌که من کامل نیستم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
من انسان هستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من انسان هستم
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویسارا عرب پوریان
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کودکان، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من انسان هستم

معصومه ابراهیم تبار
۱۴۰۳/۷/۱۷
کتابی عالی... پر از مفاهیم خودشناسی...
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من انسان هستم

برای دریافت کتاب صوتی من انسان هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.