معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق شبیه درخت است: کودکان و مفهوم علاقه به دیگران

عکس جلد کتاب صوتی عشق شبیه درخت است: کودکان و مفهوم علاقه به دیگران
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق شبیه درخت است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق شبیه درخت است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق شبیه درخت است: کودکان و مفهوم علاقه به دیگران

شگفت‌انگیزترین حس دنیا چیست؟ جواب قطعاً عشق است! شونا آینز در کتاب صوتی عشق شبیه درخت است، توضیح می‌دهد که عشق مثل یک موجود زنده، رشد می‌کند. اگر با مهربانی و توجه آبیاری‌اش کنیم رشد می‌کند و آن‌وقت می‌توانیم در سایه‌ی خنکش بنشینیم و استراحت کنیم. تازه! اگر خواستیم می‌توانیم دیگران را هم در این سایه شریک کنیم، چون زیر درخت عشق، برای همه جا هست...

درباره‌ی کتاب صوتی عشق شبیه درخت است

شونا آینز (Shona Innes) در کتاب صوتی عشق شبیه درخت است (Love is Like a Tree) معنی عشق و شباهتش با درخت را به‌خوبی برای کودکان توضیح می‌دهد.

عشق درست مثل یک موجود زنده است؛ رشد می‌کند،‌ تغییر می‌کند، و حتی می‌میرد! گاهی مثل یک آغوش گرم و نرم،‌ آشنا و دوست‌داشتنی است. گاهی هم تبدیل به غریبه‌ای می‌شود که سردی‌اش، قلبمان را هزار تکه می‌کند. عشق نیاز به غذا دارد! کارهایی مثل توجه به دیگران، تقسیم آنچه داریم با آن‌ها و مهربانی، عشق را تغذیه می‌کنند. درخت عشق هرچه بزرگ‌تر شود، سایه‌ی بزرگ‌تری می‌سازد و جای بیشتری برای استراحت و آرامش فراهم می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق شبیه درخت است

عشق اشکال مختلفی دارد. عشق به پدر و مادر، عشق میان پدر و مادر، عشق به دوست‌ها و هزاران نوع عشق دیگر وجود دارند که هرکدام به نوعی قلب ما را گرم می‌کنند. عشق ممکن است تغییر کند و یا حتی از بین برود! ممکن است حس دوست داشتن ما نسبت به دیگران کم‌رنگ و یا پررنگ بشود. ممکن است کسی که دوستش داریم به ما بدی کند و ما نیاز داشته باشیم که مدتی از او فاصله بگیریم. همه‌ی این احساسات معتبر است، نیازی نیست خودمان را مجبور کنیم تا آخر عمرمان کسی را دوست داشته باشیم.

پدر و مادرها هم عاشق هم هستند. برای همین هم انتخاب کرده‌اند که کنار هم زندگی کنند. گاهی پیش می‌آید که عشق میان پدر و مادرها هم تمام شود و آن‌ها دیگر نمی‌خواهند کنار هم زندگی کنند. حتی این حس هم معتبر است. فارغ از حسی که آن‌دو به هم دارند، ما می‌توانیم هردویشان را تا همیشه دوست داشته باشیم. شاید آن‌ها هم روزی دوباره تصمیم گرفتند کسی را عاشقانه دوست داشته باشند.

هر اتفاقی هم که بیفتد، ذخیره‌ی عشق هیچ‌وقت تمام نمی‌‍شود و ما تا آخر عمر، چیزی برای دوست داشتن پیدا خواهیم کرد. خواه آن چیز یک آدم باشد، یا یک وسیله، و یا یک سرگرمی.

کتاب صوتی عشق شبیه درخت است کاری از نشر صوتی مهرساست. شیرین سپهراد و احمد تصویری به ترتیب کار گویندگی و ترجمه‌ی این اثر را به عهده داشته‌اند.

کتاب صوتی عشق شبیه درخت است برای چه کسانی مناسب است؟

کوچولوهای 5 تا 8 ساله، از شنیدن این قصه لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی عشق شبیه درخت است: کودکان و مفهوم علاقه به دیگران می‌شنویم

عشق هم مثل درخت‌ها، شکل‌های جورواجور داره. گاهی یه چیز خاص رو خیلی دوست داریم. مثل عشق به بستنی یا ماکارونی. یا دوست داشتن کتاب. یا اسباب‌بازی مورد علاقه‌مون. گاهی هم عاشق کسی هستیم؛ عاشق هم‌بازی‌ها یا هم‌کلاسی‌هامون. مامان و بابا هم همدیگه رو خیلی دوست دارن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
عشق شبیه درخت است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق شبیه درخت است: کودکان و مفهوم علاقه به دیگران
نویسنده
مترجماحمد تصویری
راویشیرین سپهراد
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق شبیه درخت است

برای دریافت کتاب صوتی عشق شبیه درخت است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.