معرفی و دانلود کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟

عکس جلد کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟

کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟ متنی آموزنده است که توسط کوبی یامادا نوشته شده و امیدواری و تلاش برای کشف استعدادها و انجام کارهای بزرگ را به بچه‌ها یاد می‌دهد. این کتاب که برنده‌ی جایزه‌ی نیچر بوک اواردز شده است، به کودکان می‌گوید تجربه کنند تا بفهمند برای چه به این جهان آمده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟

هر کدام از ما برای چه پا به این جهان گذاشته‌ایم؟ هدف از آفرینش ما چیست؟ ما چه چیزی می‌توانیم به این جهان اضافه کنیم؟ آیا قرار است چیزی کشف کنیم یا بسازیم؟ آیا هر چیزی ممکن است و هر رویایی تحقق می‌یابد؟ کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟ (Maybe: A Story about the Endless Potential in All of Us) به قلم کوبی یامادا (Kobi Yamada) به پرسش‌های بچه‌ها پیرامون هستی انسان پاسخ می‌دهد و به آن‌ها اطمینان می‌بخشد که در این جهان همه چیز ممکن است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟

کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟ با زبانی ساده و آرامش‌بخش به بچه‌ها کنجکاو بودن را یاد می‌دهد، به آن‌ها توصیه می‌کند که امیدوار باشند و از تجربه کردن نترسند. سختی‌ها و مشکلات برای همه پیش می‌آید، همه غمگین و عصبانی می‌شوند و باید تمام این چیزها را پذیرفت. به این ترتیب، بچه‌ها یاد می‌گیرند زندگی را در آغوش بکشند و استعدادها و توانایی‌هایشان را کشف کنند.

کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟ را فرمهر منجزی به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا با گویندگی فریبا رمضان پور به انتشار رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟

  • برنده‌ی جایزه‌ی نیچر بوک اواردز؛
  • برنده‌ی جایزه ناتیلوس.

نکوداشت‌های کتاب برای چه به این جهان آمده‌ای؟

  • اثر حاضر قوی‌ترین کتابی است که در حوزه‌ی کودکان دیده‌ام. با یاری این کتاب به کودکان و نوجوانان یاد می‌دهیم که چقدر مهم هستند. کتاب حاضر از هدف داشتن می‌گوید، جادو و واقعیت را در هم می‌آمیزد و هر دختر و پسری باید آن را بخواند. (میشل پولر، نویسنده)
  • کوبی یامادا در این کتاب تمامی چیزهایی که دوست دارید به بچه‌هایتان یاد بدهید را بیان می‌کند و می‌گوید کشف استعداد و جایگاه، آسان و یک‌باره اتفاق نمی‌افتد. برای رسیدن به بهترین‌ها باید وقت بگذاریم، کندوکاو کنیم و چشم و دلمان را باز نگه داریم. (سلبریت پیکچر بوکز)
  • نویسنده با روایت شاد، حس قدردانی از زندگی و عشق عمیق به طبیعت، داستانی الهام‌بخش و خیره‌کننده آفریده که با هر گروه سنی ارتباط برقرار می‌کند. (بیانکا شولزه، نویسنده‌ی محبوب کودکان)
  • پیر و جوان، چه این کتاب را برای بچه‌ها بخوانید و چه برای خودتان خریده باشید، همه به این کتاب نیاز دارید! اگر احساس سردرگمی می‌کنید یا نیاز به قوت قلب و احساسات مثبت دارید، کتاب حاضر برای شما ضروری است. (چیلدرنز بوک لایبرری)

کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟ برای چه کسانی مناسب است؟

بچه‌های 5 تا 12 سال مخاطبین اصلی این کتاب هستند اما بی‌راه نیست اگر بگوییم همه می‌توانند آن را بخوانند.

در بخشی از کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟ می‌شنویم

هر جایی می‌روی، امیدهایت را با خودت ببر.

رویاهایت را در چمدانت بگذار...

و هیچ‌وقت فراموش نکن کشف‌ها در سفر آشکار می ‌شوند و اتفاق می‌افتند.

شاید در هر روزی بتوانی به دیگران کمک کنی تا زیبایی‌های آن روز را ببینند...

یا شاید بتوانی خیلی‌ها را تشویق کنی تا کاری انجام بدهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
برای چه به این جهان آمده‌ای؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟
نویسنده
مترجمفرمهر منجزی
راویفریبا رمضان پور
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟

برای دریافت کتاب صوتی برای چه به این جهان آمده‌ای؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.