معرفی و دانلود کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است: کودکان و همزیستی با دیگران

عکس جلد کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است: کودکان و همزیستی با دیگران
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است: کودکان و همزیستی با دیگران

شونا آینز در کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است، تفاوت‌های رفتاری بچه‌های مختلف را توصیف می‌کند و به کودکان یاد می‌دهد که چطور با دیگران کنار بیایند یا در مواقع آزاردهنده از خودشان دفاع کنند. کتاب حاضر یک اثر آموزنده‌ی دیگر از این نویسنده‌ی محبوب است و با زبانی ساده و صمیمی، مفهوم همزیستی را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است

کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است (Playground Like Jungle) اثری از شونا آینز (Shona Innes)، نویسنده و روانشناس کودکان است که مفهوم همزیستی با دیگران را به کودکان آموزش می‌دهد. او با تشبیه زمین بازی به جنگل، تنوع شخصیت‌ها را تشریح می‌کند، موقعیت‌های قلدری، دوستی، بازی و... را نام می‌برد و راه‌های پذیرش تفاوت‌ها را به کودکان نشان می‌دهد.

جنگل پر از حیوانات جور و واجور و مختلف است که همگی در کنار هم زندگی می‌کنند و البته هر کدام علایق، نیازها و دردسرهای خودشان را دارند. زمین بازی هم یک چنین چیزی است. زمین بازی بچه‌های مختلف را کنار همدیگر جمع می‌کند. بچه‌ها اخلاق و سرگرمی‌های مختلفی دارند؛ یکی خیلی جیغ می‌زند، یکی زیادی ورجه و وورجه می‌کند و دیگری ساکت و آرام است. بعضی از بچه‌ها هم دنبال دیگران راه می‌افتند و آن‌ها را اذیت می‌کنند. اگر کسی بچه‌ای را اذیت کند او چه واکنشی باید از خودش نشان بدهد؟ این رفتارهای متفاوت چیزی است که کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است برای بچه‌ها توصیف می‌کند و به آن‌ها یاد می‌دهد که زمین بازی جایی پر از تنوع است و چطور می‌شود با اینهمه تنوع کنار آمد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است

احمد تصویری کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است را به فارسی ترجمه کرده و به همت انتشارات مهرسا ذیل مجموعه چی شبیه چیه روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. نسخه‌ی صوتی آن را با صدای ملیکا ملک نیا می‌شنوید.

مجموعه چی شبیه چیه

مجموعه چی شبیه چیه (The Big Hug Collection) یک مجموعه‌ی ده جلدی از کتاب‌های آموزنده است که به قلم شونا آینز و برای کودکان نوشته شده است. کتاب‌های این مجموعه، از مفاهیم مختلف می‌گوید و با زبانی لطیف، به مشکلات و مسائل عاطفی کودکان می‌پردازد و بستری می‌سازد برای اینکه والدین و مربیان بتوانند به راحتی مفاهیم عمیق را با بچه‌ها به بحث بگذارند. شونا آینز سال‌ها به عنوان روانشناس بالینی با تخصص کودکان به کودکانی که در شرایط سخت زندگی کرده و یا آسیب دیده‌اند، یاری می‌رساند؛ بنابراین می‌توان گفت که به خوبی با مشکلات بچه‌های مختلف آشنایی دارد و تا اعماق احساسات آن‌ها را می‌شناسد. کتاب زمین بازی شبیه جنگل است، کتاب عشق شبیه درخت است و کتاب دوستی شبیه الاکلنگ است از جمله عناوین این مجموعه هستند که در سایت کتابراه نیز به انتشار رسیده‌اند. مجموعه‌ی حاضر را احمد تصویری به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا در دو نسخه‌ی متنی و صوتی روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 سال مخاطبین اصلی این کتاب آموزنده هستند.

در بخشی از کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است: کودکان و همزیستی با دیگران می‌شنویم

زمین بازی جاییه برای بازی، استراحت و هم‌صحبتی. کلی آدم جور واجور توی زمین بازی کنار هم جمع می‌شن. بعضیا با دیگران بازی می‌کنن و بعضیام با خودشون. زمین بازی شبیه جنگله. جنگل پر از حیواناتیه که کنار هم زندگی می‌کنن. وقتی حیوانات زیادی یه جا دور هم هستن، همه چیز حسابی هیجان انگیز و پردردسر می‌شه.

هر کدوم از ما یه جور حالمونو خوب می‌کنیم و چیزای مختلفیو دوست داریم. هر کدوم عاشق یه جور اسباب بازی هستیم و با یه نفر خاص بیشتر از بقیه دوست می‌شیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
زمین بازی شبیه جنگل است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است: کودکان و همزیستی با دیگران
نویسنده
مترجماحمد تصویری
راویملیکا ملک نیا
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است

برای دریافت کتاب صوتی زمین بازی شبیه جنگل است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.