معرفی و دانلود کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی: کودکان و پذیرش خویشتن

عکس جلد کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی: کودکان و پذیرش خویشتن
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی: کودکان و پذیرش خویشتن

تو بی‌نظیری و باید خودت را دوست داشته باشی! این پیام کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی است که شونا آینز با زبانی ساده و صمیمی برای کودکان سراسر جهان توضیح می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد خودشان را با تمام ویژگی‌های منحصر به فردشان بپذیرند. گفتنی است که این کتاب به فهرست لاک پشت پرنده راه یافته است.

درباره‌ی کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی

کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی (You are Like You) اثر شونا آینز (Shona Innes) داستانی آموزنده درباره‌ی منحصر به فرد بودن ما است. اینکه بدن چیست، فکرها و رفتارها چه معنایی دارند و اینکه همه‌ی آدم‌ها با هم تفاوت دارند و باید این تفاوت‌ها را در خود و دیگران بپذیرند.

شاید راحت بتوان به یک بچه گفت که باید خودش را دوست داشته باشد و ویژگی‌های فیزیکی خودش را بپذیرد. شاید راحت بپذیرد، اما به محض اینکه توسط دوستانش طرد یا آزرده شود، این نکات را از یاد می‌برد و پر از احساسات بد و ناخوشایند می‌شود. شاید با خودش فکر کند که مشکل از خود اوست، شاید خودش را جور دیگری نمایش بدهد و سعی کند دیگران را از خودش راضی نگه دارد. به این ترتیب مضطرب می‌شود و از اشتباه کردن می‌ترسد. بنابراین باید درباره‌ی این مسئله زیاد با آن‌ها حرف زد و پذیرش خویشتن را در آن‌ها نهادینه کرد تا در بحران‌های عاطفی خودشان را گم نکنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی

کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی می‌گوید هر کس بدن خاص خودش را دارد، فکرهایش مال خودش هستند و وجودش را می‌سازند. علاوه بر این‌ها، پا را فراتر می‌گذارد و از مواقعی حرف می‌زند که ممکن است بچه‌ها توسط دیگران طرد یا آزرده شوند و احساسات منفی تمام وجودشان را پر کند. این کتاب به کودکان می‌آموزد که هر کسی ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد، هیچ‌کس مثل دیگری نیست و باید خودشان و بدنشان را همانطور که هستند بپذیرند.

کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی در فهرست لاکپشت پرنده، فهرست کتاب‌های برتر کودکان قرار دارد و وزارت آموزش و پرورش آن را تایید کرده است. احمد تصویری این کتاب را به فارسی برگردانده است و انتشارات مهرسا ذیل مجوعه چی شبیه چیه به انتشار رسانده که شما نسخه‌ی صوتی آن را با صدای مرضیه ابراهیمی می‌شنوید.

مجموعه چی شبیه چیه

مجموعه چی شبیه چیه (The Big Hug Collection) مجموعه‌ای ده جلدی از کتاب‌های داستانی آموزنده است که به قلم شونا آینز و برای کودکان نوشته شده است. کتاب‌های این مجموعه داستان حیوانات دوست داشتنی مختلف را می‌گوید و با زبانی لطیف، به مشکلات و مسائل عاطفی کودکان می‌پردازد و بستری می‌سازد برای اینکه والدین و مربیان بتوانند به راحتی مفاهیم عمیق را با بچه‌ها به بحث بگذارند. شونا آینز سال‌ها به عنوان روانشناس بالینی با تخصص کودکان به کودکانی که در شرایط سخت زندگی می‌کنند یاری می‌رساند. بنابراین به خوبی با مشکلات بچه‌های مختلف آشنایی دارد و تا اعماق احساسات آن‌ها را می‌شناسد. مجموعه‌ی حاضر را احمد تصویری به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای بچه‌های 3 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی: کودکان و پذیرش خویشتن می‌شنویم

همه‌ی قسمت‌های بدنت، چه بزرگ و چه کوچک، دست به دست هم می‌دهند تا تو خوب زندگی کنی.

بخشی از وجود تو از فکرها و ایده‌های خلاقانه‌ات نگهداری می‌کند. تا وقتی درباره‌ی فکرهایت چیزی نگویی، کسی از آن‌ها باخبر نمی‌شود. هیچ‌کس نمی‌داند در سرت چه می‌گذرد. فکرها مال خود خودت هستند!

فکرهای تو قسمت مهمی از وجودت را می‌سازند؛ همان چیزهایی که تصور می‌کنی یا آن‌ها را درست می‌دانی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
تو فقط شبیه خودت هستی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی: کودکان و پذیرش خویشتن
نویسنده
مترجماحمد تصویری
راویمرضیه ابراهیمی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی

برای دریافت کتاب صوتی تو فقط شبیه خودت هستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.