معرفی و دانلود کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس: هفت روز تا آسایش و لذت بیشتر

عکس جلد کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس: هفت روز تا آسایش و لذت بیشتر
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۳۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس: هفت روز تا آسایش و لذت بیشتر

کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس یک برنامه‌ی هفت روزه به شما ارائه می‌دهد تا استرس را بهتر مدیریت کنید. ‌این کتاب را الیسا اپل، روانشناس آمریکایی، به رشته‌ی تحریر درآورده؛ با کمک راهکارها و تکنیک‌های عملی آن یاد می‌گیرید که چطور با استرس کنار بیایید، آن را تحت کنترل بگیرید و به این ترتیب موقعیت‌های استرس‌زا را بهتر پشت سر بگذارید.

درباره‌ی کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس

در زندگی امروزی، یک موقعیت شغلی بهتر، والد شدن، ازدواج و تمامی موقعیت‌هایی که می‌توانند شادی‌آور باشند، توام با استرس هستند. علاوه‌بر این، صف طویل لیست کارها، موعدهای مقرر، سر ساعت بیدار شدن و قرار گرفتن در گفتگوهای ناخوشایند با همکاران و مدیران، همه و همه آزاردهنده و استرس‌زا هستند. بسیاری از این موقعیت‌ها اهمیت بالایی نیز دارند و نادیده گرفتنشان برای پرهیز از استرس راه‌حل خوبی نیست. الیسا اپل (Elissa Epel) روانشناس آمریکایی، حاصل سال‌ها تجربه‌ی کاری را در کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس (The Stress Prescription: Seven Days to More Joy and Ease) به‌صورت یک برنامه‌ی هفت روزه برای مواجه شدن با استرس و تبدیل آن به یک نقطه‌ی قوت در اختیار شما می‌گذارد. توصیه‌ی او این نیست که از استرس فرار کنید، بلکه کمک می‌کند تجربه‌ای متفاوت از آن داشته باشید.

کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس با ترکیب سال‌ها تجربه، روایت‌های شخصی و مطالعات علمی، راهکارهایی برای حفظ آرامش و تحت کنترل درآوردن واکنش‌ها در موقعیت‌های استرس‌زا ارائه می‌دهد. تکنیک‌های این کتاب به روح و جسم شما کمک می‌کند تا استرس را تحت اختیار بگیرند و به این ترتیب ناممکن‌ها را ممکن کنند. در طول این کتاب یاد می‌گیرید که با رویی گشاده با چالش‌ها مواجه شوید، آنچه را که می‌توانید، کنترل کنید و باقی را به حال خود بگذارید.

در بخش اول کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس با نامِ «روز اول»، می‌آموزید که اشکالی ندارد اگر اوضاع خوب پیش نرود. نویسنده به تجربه‌ی شخصی خود در شروع دوران کرونا رجوع می‌کند و شرایط دشواری را که با قرنطینه و کمبود تجهیزات توأم بود، شرح می‌دهد. در «روز دوم» درمی‌یابید آنچه را که می‌توانیدْ تحت کنترل بگیرید و باقی را رها کنید. الیسا اپل در «روز سوم» شجاعت را یادآور می‌شود و روش کنترل استرس حیوانی مثل شیر را مورد بررسی قرار می‌دهد. او در «روز چهارم» به صبور بودن و تاب‌آوری اشاره می‌کند، در «روز پنجم» از طبیعت می‌گوید و از شما می‌خواهد با آن آشتی کنید. اپل در «روز ششم» بازیابی را توضیح می‌دهد و می‌گوید در کنار آرامش باید بازیابی را نیز جدی بگیرید. در نهایت، در «روز هفتم» راهکارهای حفظ انرژی در اختیارتان قرار می‌گیرد و از شما خواسته می‌شود روزتان را از همان ابتدا با نحوه‌ی بیدار شدن صحیح آغاز کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس

کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس را فرزاد مرتضایی به فارسی برگردانده و نشر صوتی ترانه‌ی پدرام با همکاری انتشارات خانه‌ی رود، آن را با صدای ویکتوریا براری در اختیار شما قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب نسخه‌ای برای مدیریت استرس

  • الیسا اپل در زمینه‌ی استرس و مکانیزم‌های آن بسیار خبره است. (دنیل جی سیگل، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • متخصص برجسته به شما نشان می‌دهد که چطور با چالش‌های روزمره‌ی زندگی مواجه شوید. این کتاب صرفا راهنمایی برای مدیریت استرس نیست، عصای دست شماست برای کم کردن آن. (آدام گرانت، نویسنده‌ی مشهور)
  • کتاب نسخه‌ای برای مدیریت استرس راهنمایی حکیمانه با توصیه‌هایی قدرتمند است. حتی اگر یکی از تمرینات آن را انجام بدهید سطح استرستان کاهش می‌یابد و سلامتی جسمی و عاطفی‌تان را احساس می‌کنید. (آریانا هافینگتن، نویسنده‌ی کتاب انقلاب خواب)
  • همه‌ی ما می‌دانیم که سطح بالای استرس برای جسم و ذهنمان ضرر دارد. سوال اینجاست که چه باید کرد؟ ‌کتاب نسخه‌ای برای مدیریت استرس به این سوال پاسخ می‌دهد. دکتر الیسا اپل محققی برجسته و سخنرانی مستعد است که تازه‌ترین دانش در این زمینه را در قالب راهنمایی معتبر درآورده است. این کتاب را حتما بخوانید. (نادین برک، پزشک و نویسنده)
  • اثر حاضر یک داروی واقعی است! ‌حکیمانه و کاربردی برای تمام کسانی که می‌خواهند سطح استرسشان را پایین بیاورند و راحت تر زندگی کنند. (جک کورن فیلد، نویسنده)
  • من عاشق این کتابم! ‌روش ساده و صمیمی الیسا اپل با تکیه بر تحقیقات علمی معتبر، کاربردی و الهام بخش می‌شود. این کتاب فراتر از یک راهنمای ساده‌ی کاهش استرس است و رازهای رسیدن به رضایت خاطر و آرامش را به شما نشان می‌دهد. (جیمز باروز، نویسنده)

کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهکاری برای کاهش استرس هستید، یا به آثار روانشناسی و خودیاری علاقه دارید، این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس: هفت روز تا آسایش و لذت بیشتر می‌شنویم

شیری را در حال شکار تصور کنید که بی‌رحمانه غزالی را در دشت دنبال می‌کند. غزال وحشت‌زده برای نجات جان خود با تمام توان می‌دود. شیر خوشحال است و همانطور که فاصله‌ی خود را با غزال کمتر می‌کند، غذای لذیذی را برای خود پیش‌بینی می‌کند. کدام حیوان استرس دارد؟ شیر یا غزال؟ جواب این است که هر دو. سیستم عصبی هر دو حیوان بسیار فعال است و هر دو تحت تاثیر تغییرات فیزیولوژیکی قرار می‌گیرند که نمی‌توانند کنترل کنند. با این حال آن‌ها برانگیختگی استرس را به دو شکل کاملا متفاوت تجربه می‌کنند. غزال بر پاسخ تهدید قفل شده و سطح آدرنالینش به شدت بالاست. دیواره‌ی رگ‌ها برای جلوگیری از هدررفت بیش از حد خون منقبض شده و در نتیجه جریان خون تند شده است. اکسیژن کمتری به مغز می‌رسد؛ زیرا منابع فیزیولوژیکی به سمت اندام‌ها یعنی ماهیچه‌ها هدایت می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
معرفی و پیشگفتار
12 دقیقه
پیشگفتار مترجم
14 دقیقه
ابَراسترس
10 دقیقه
مقاوم شدن در برابر استرس
6 دقیقه
چگونه از این کتاب استفاده کنیم
59 دقیقه
روز اول
77 دقیقه
روز دوم
67 دقیقه
روز سوم
63 دقیقه
روز چهارم
61 دقیقه
روز پنجم
60 دقیقه
روز ششم
45 دقیقه
روز هفتم
32 دقیقه
به دست آوردن شادی
26 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس: هفت روز تا آسایش و لذت بیشتر
نویسنده
مترجمفرزاد مرتضایی
راویویکتوریا براری
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ ۳۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس

برای دریافت کتاب صوتی نسخه‌ای برای مدیریت استرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.