معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان: راهنمای گام به گام برای غلبه بر خشم، اضطراب و تسلط بر تلاطمات عاطفی

عکس جلد کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان: راهنمای گام به گام برای غلبه بر خشم، اضطراب و تسلط بر تلاطمات عاطفی
قیمت:
۵۶۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان: راهنمای گام به گام برای غلبه بر خشم، اضطراب و تسلط بر تلاطمات عاطفی

کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان نوشته‌ی میشل مارتین راهنمایی برای کنترل خشم است که به‌طور ویژه به تنش‌ها و استرس‌های خانم‌ها می‌پردازد و به آن‌ها کمک می‌کند تا با دور کردن این احساسات منفی، زندگی شادتری را تجربه کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان

خشم، یکی از اصلی‌ترین احساسات در میان موجودات زنده است که انسان و حیوان، پیر و جوان، و زن و مرد در طول زندگی خود بارها آن را تجربه می‌کنند. وقتی از خشم صحبت می‌کنیم اولین حسی که به ما منتقل می‌شود یک حس منفی است؛ زیرا خشم همیشه با رفتارهای تهاجمی و پرخاش و منازعه هم‌نشین بوده است. اما روی دیگر سکه‌ی خشم کاملاً متفاوت است، چون این حس، یکی از سازنده‌ترین و ضروری‌ترین احساساتی است که هرکس در زندگی می‌تواند داشته باشد. خشم اشتباهات را اصلاح می‌کند، خشم با بی‌عدالتی در تضاد است و برای همین زمانی که یک بی‌عدالتی و بی‌انصافی رخ بدهد، سروکله‌ی خشم نیز پیدا می‌شود. خشمِ به‌جا و به‌موقعی که در قالبی درست ابراز شود، می‌تواند دنیا را به محل بهتری برای زندگی تبدیل کند. ولی چه اتفاقی می‌افتد اگه خشم، به‌جا و به‌موقع و در هیئت رفتاری بالغانه ظاهر نشود؟

زندگی در این دنیا پر از مشقت است و بی‌عدالتی‌های زیادی روزانه اتفاق می‌افتند که می‌توانند خشم هر کسی را به جوش و خروش تبدیل کنند. در این میان اوضاع برای نیمی از جامعه، یعنی زنان، متفاوت‌تر است. زنان علاوه بر آنچه که دنیا از سختی و مرارت برای همه فراهم می‌کند، باید سنگینی بار مردسالاری و تبعیض جنسیتی را هم به دوش بکشند. همه‌ی این اتفاقات می‌توانند هرکسی را به مرز جنون بکشند، اما برای داشتن زندگی آرام‌تر نیاز است که افسار خشممان را به دست بگیریم و نگذاریم سختی‌های دنیای بیرون، ما را از آرام زندگی کردن باز دارند. میشل مارتین (Michelle Martin) نیز در کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان (Anger Management for Women: Master Your Emotions With This Step-by-Step Guide to Overcome Rage and Anxiety) به همین موضوع پرداخته و تلاش کرده بحث کنترل خشم را به‌صورت تخصصی‌تر و ویژه‌تر برای زنان بررسی کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان

اولین قدم در مواجهه با هر حس آزاردهنده‌ای از جمله خشم، درک چیستی و چرایی آن است. ما باید بدانیم که ماهیت خشممان چیست و در این موقعیت خاص چرا خشمگین شده‌ایم؟ محرک‌های خشم ما چیستند و در چه شرایطی ممکن است تحریک شوند؟ بنابر آنچه گفته شد، اولین مرحله‌ی مدیریت خشم خودآگاهی است. اشتباهی که اغلب ما در این مرحله مرتکب می‌شویم این است که تلاش می‌کنیم حس بدی را که در ذهنمان ایجاد شده، به هر زوری که هست عقب برانیم و سرکوبش کنیم. این کار تنها فرایند مدیریت و درک درونیاتمان را مشکل‌تر می‌کند و باعث می‌شود که به‌صورت ناخودآگاه، به سمت رفتارهای پرخاشگرانه و منفی کشیده شویم.

دیگر موضوعی که میشل مارتین در کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان به آن می‌پردازد بحث چگونگی رویارویی با تعارضات اجتماعی است. در شرایطی که مشکلی از جنس همان بی‌عدالتی‌های اجتماعی بر سر راه ما سبز می‌شود، تصور غالب این است که ما دو راه بیشتر نداریم؛ یا با پیش‌فرض اینکه همه‌چیز «گل و بلبل» است خشممان را سرکوب و رفتارهایی تصنعی نشان دهیم و با این اتفاق که حقمان پایمال خواهد شد کنار بیاییم، و یا واکنشی انفجاری از خشم و عصبانیت نشان دهیم که هم دیگران حساب کار دستشان بیاید و هم خودمان به دردسر بیفتیم. اما نویسنده اعتقاد دارد در چنین شرایطی راه سومی هم وجود دارد که بیشتر به رعایت اعتدال و انصاف و میانه‌روی نزدیک است و می‌تواند راهی باز کند که بدون آسیب زدن به خودمان و دیگران، از پایمال شدن حقمان نیز جلوگیری کنیم.

کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان سرشار از نکات و توصیه‌ها و تمرین‌هایی از جنس تفکر و مراقبه است که می‌تواند اندکی شعله‌ی خشممان را آرام‌تر و برای مشکلات راه‌حل منطقی‌تری پیش پایمان قرار دهد. این کتاب کاری از نشر صوتی ترانه‌ی پدرام و انتشارات خانه‌ی رود است که با ترجمه‌ی پروانه نجفی فرد و گویندگی سحر حمیدی در اختیار شما قرار گرفته.

کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمام کسانی که مشکل کنترل خشم دارند توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان: راهنمای گام به گام برای غلبه بر خشم، اضطراب و تسلط بر تلاطمات عاطفی می‌شنویم

مدیریت خشم، فراتر از به کار بردن تکنیک‌های آرام شدن و تغییر طرز فکر است. در مدیریت خشم، کل سبک زندگیتان باید تغییر کند. چرا؟ هر جنبه از زندگی شما، از اجتماعی گرفته تا شغلی، سلامت شناختی و عاطفیتان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. وقتی بخشی از زندگی سلامت شما را به‌طور کلی به خطر می‌اندازد و استرستان را افزایش می‌دهد، همزمان خشمتان نیز بیشتر می‌شود و به این شکل نمی‌توانید تغییرات مثبت موفقی در زندگیتان ایجاد کنید. بیایید سبک زندگی و نحوه‌ی تأثیر آن بر مدیریت خشم را عمیق‌تر بررسی کنیم و ببینیم که باید چه کاری در این مورد انجام دهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
معرفی و پیشگفتار
33 دقیقه
فصل اول: خشم چیست
66 دقیقه
فصل دوم: خشم خود را درک کنید
17 دقیقه
فصل سوم: آگاهی در مورد خشم
19 دقیقه
فصل چهارم: سبک زندگی و خشم
18 دقیقه
فصل پنجم: دوری از محرک‌های خشم
15 دقیقه
فصل ششم: برخورد متعارف با تعارضات اجتماعی
41 دقیقه
فصل هفتم: قدرت فکر
21 دقیقه
فصل هشتم: پذیرش و بخشش
24 دقیقه
فصل نهم: ذهن‌آگاهی، آرام‌سازی و مراقبه
42 دقیقه
فصل دهم: ابراز خشم
3 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیریت خشم در زنان: راهنمای گام به گام برای غلبه بر خشم، اضطراب و تسلط بر تلاطمات عاطفی
نویسنده
مترجمپروانه نجفی فرد
راویسحر حمیدی
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۶۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان

Nahid Hosseyni
۱۴۰۳/۵/۲۱
این کتاب در مورد خشم که یک موضوع مهم هست و در هر لحظه ممکن است در ما به وجود بیاید صحبت می کنند با توضیحات کامل و قابل فهم. برای استفاده از این کتاب تمرین های که داده باید بارها تکرار شود تا مدیریت خشم در ما نهادینه شود و مثل مهارت رانندگی که با تمرین خودکار می شود این مهارت مهم هم بطور خودکار به کمک ما بیاید
Maedyzi
۱۴۰۳/۶/۳
کتاب خوبیه محرک‌های خشم را معرفی می‌کند و بعد فکر کردن پیرامون اینکه چه چیزی باعث خشم شده و هنگام خشم حواست به جسم و احساس و ذهن باید باشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان

برای دریافت کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.