معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم: بازدهی بهتر با آزادی عمل

عکس جلد کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم: بازدهی بهتر با آزادی عمل
قیمت:
۷۳,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم: بازدهی بهتر با آزادی عمل

کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم اثری از استیو چندلر و دوئین بلک، فعالان نام‌آشنای حوزه‌های مدیریت و کسب‌وکار است. چندلر و بلک در این کتاب ضمن اشاره به ناکارآمدی روش‌های سنتی و منسوخِ مدیریتی، با ارائه‌ی مثال‌های کاربردی، بینشی جدید درباره‌ی مدیریت معرفی می‌کند که نه‌تنها از فشار باری که بر مدیر یک مجموعه وجود دارد، می‌کاهد بلکه رضایت و بازده کار کارکنان را نیز بهبود می‌بخشد.

درباره‌ی کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم

استیو چندلر (Steve Chandler) و دوئین بلک (Duane Black) در کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم (Hands Off Manager) چشم‌اندازهای جدیدی را برای هدایت یک تیم به مدیران معرفی کرده‌اند. کارمندان امروزی دیگر از شیوه‌های مدیریتی پیشین استقبال نمی‌کنند چرا که به مرور زمان توانسته‌اند ایده‌های حرفه‌ای خود را توسعه دهند و به افرادی ماهر و مستقل تبدیل شوند. در مواجهه با چنین کارکنانی، مدیرانی که تلاش می‌کنند مدیریت در سطح خرد و کلان را هم‌زمان به انجام برسانند، چیزی جز افزایش سطح اضطراب به دست نمی‌آورند و اغلب با نارضایتی‌های گسترده‌، غیبت‌های مکرر و جابه‌جایی‌ها و حتی ترکِ کارِ کارمندانشان مواجه می‌شوند و همین موضوع به دلیل شماره‌ی یک استعفای بیش از نیمی از افراد تبدیل می‌شود؛ موضوعی که مدیران اجرایی نه‌تنها از آن آگاه نیستند بلکه احتمالاً نمی‌دانند در صورت بروز آن، بهترین واکنش به چنین شرایطی چه خواهد بود.

کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم مملو از داستان‌ها و مثال‌های عینی و تمارین کاربردی برای همه‌ی مدیران، چه باسابقه و چه مبتدی، است. استیو چندلر و دوئین بلک در این کتاب به مخاطبان خود می‌آموزند چگونه به‌جای افزایش فشار روانی کار و محیط بر کارمندان، با به کارگیری چندین راهکار ساده و کارآمد از جمله تشویق و راهنمایی مکرر آنان، به بهره‌وری بالاتر دست پیدا کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم

استیو چندلر یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان آمریکایی در حوزه‌ی مدیریت و کسب‌وکار است و کتاب پرفروش دیگر او، صد راه برای ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس، هم‌ردیف با کتاب‌های کلاسیک و اثرگذار این حوزه قرار گرفته است. دوئین بلک معاون اجرایی و مدیر عملیاتی مجموعه‌ی بسیار بزرگی از شرکت‌ها با تعداد زیادی کارمند است و تجربه‌ی بی‌بدیلی از هدایت سازمان‌هایی عریض و طویل را در چنته دارد. به باور چندلر و بلک، در یک سازوکار کارآمد مدیریتی، هر یک از کارکنان از نقاط قوت و ضعف خود به‌خوبی آگاه است و به‌جهت آن‌که هدفمند، سودمند و تأثیرگذار کار می‌کند، مورد احترام و تشویق دیگران از جمله مدیر قرار دارد.

دوری از شیوه‌های مدیریتی قدیمی از جمله مدیریت خرد و به کارگیری جدید‌ترین و به‌روزترین سازوکارهای رهبری یک مجموعه ایده‌ی اصلی استیو چندلر و دوئین بلک است. آن‌ها در کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم از شخصیت‌های برجسته‌ای نظیر پیتر دراکر، دیپاک چوپرا، ناپلئون هیل و ولتر و بسیاری دیگر افراد نقل‌قول‌های جذابی ارائه کرده‌اند و عقاید آنان را پشتوانه‌ی نظریات خود قرار داده‌اند. به باور چندلر و بلک کارمندان نمی‌توانند به حداکثر میزانِ بهره‌وری خود دست پیدا کنند اگر آن‌ها را خرد مدیریت کنید؛ مدیریتی که جز متوقف کردنِ کارکنان در مسیر حرفه‌ای آن‌ها و هدر دادن زمان و انرژی و نیروی خلاقه‌ی آنان، سخت‌گیری نابه‌جا و عقب‌نشینی و در نهایت خروج آن‌ها از این موقعیت دشوار، نتیجه‌ی دیگری در بر ندارد. بلک و چندلر از این رو به مدیران پیشنهاد می‌کنند تا با بر عهده گرفتن مسئولیت اقدامات خود و رهایی از احساسات هیجانی و سرزنش خود یا کارکنان، کاری سازنده انجام دهند و با انتخاب آگاهانه‌ی گفتار و واکنش‌های خود به مدیری الهام‌بخش تبدیل شوند.

کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم را به کوشش نشر جیحون و در همکاری با انتشارات اژدهای طلایی، با ترجمه‌ی نازلی نصراللهی و خوانش افشین اعتماد می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب مدیر مداخله‌گر نباشیم

  • کتاب مدیر مداخله‌گر نباشیم اثری بسیار ارزشمند در حوزه‌ی توانمندسازی کارکنان است. (ربکا کلمنت، نویسنده)
  • مدیر مداخله‌گر نباشیم کتابی رهایی‌بخش و اثرگذار است که باعث می‌شود به عنوان یک مدیر در راستای منافع خود و همین‌طور منافع تمام افرادی که در حوزه‌ی نفوذ شما کار می‌‎کنند، عمل کنید. (جان هوور، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز از جمله کتاب چگونه برای یک احمق کار کنیم)
  • کتاب مدیر مداخله‌گر نباشیم این امکان را به افراد می‌دهد تا دست از ذهنیت‌های ناکارآمد برداشته و محدودیت‌ها را حذف کنند و تنها آنچه را که ممکن است به سودشان باشد، به کار بگیرند. (HR.com)
  • استیو چندلر و دوئین بلک در کتاب مدیر مداخله‌گر نباشیم رویکرد متفاوت و ثمربخشی را برای مدیریت به شما معرفی می‌کنند و در عین حال مدعی هستند این رویکرد، سطح استرس را در مدیران کاهش داده و شادی را افزایش می‌دهد و این امکان را برای تمامی افراد سازمان فراهم می‌کند که خلاق‌تر و سازنده‌تر باشند. (رولف دوبلی، نویسنده و منتقد)

کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر را به تمامی کارآفرینان، مدیران، صاحبان کسب‌وکار و همه‌ی افرادی که رهبری و هدایت مجموعه‌ای از افراد را بر عهده دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم: بازدهی بهتر با آزادی عمل می‌شنویم

وقتی قضاوت می‌کنیم و سپس کینه به دل می‌گیریم، قدرتمان را از دست می‌دهیم. وقتی از یکی از اعضای تیم می‌رنجیم، قدرتمان را به آن عضو می‌دهیم. وقتی به او اجازه می‌دهیم فکرمان را اشغال کند و بر آن مسلط شود، قدرتمان را دقیقاً به همان فردی می‌دهیم که از او عصبانی هستیم. در این حالت بر مشکل متمرکز می‌شویم نه بر راه حل.

قدرت واقعی در رهبری از شراکت نشئت می‌گیرد نه از انتقاد.

مدیر غیرمداخله‌گر با حفظ تمام قدرتش خود را متمایز می‌کند. کار او این است که هر کسی را که می‌بیند درک کند. در کارمندانش چیزی بیش از آنچه خودشان می‌بینند ببیند و آن‌ها را هم به پذیرفتن آن دیدگاه دعوت کند. با این کار، سطح استرس خودش را در محل کار کم می‌کند. کاملاً آگاه است که هر بار کسی را قضاوت می‌کند، آرامش و راحتی خودش را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
3 دقیقه
متن پشت جلد
6 دقیقه
سخن ناشر
5 دقیقه
سخن نخست
10 دقیقه
پیش‌گفتار
6 دقیقه
مقدمه
25 دقیقه
یک: قدرت‌تان را پس بگیرید - قسمت اول
16 دقیقه
یک: قدرت‌تان را پس بگیرید - قسمت دوم
14 دقیقه
دو: موفقیت را از نو برای خودتان تعریف کنید
20 دقیقه
سه: استفاده از قدرت خنثی - قسمت اول
16 دقیقه
سه: استفاده از قدرت خنثی - قسمت دوم
27 دقیقه
چهار: استفاده از تمرکز و قصد
17 دقیقه
پنج: سؤال‌هایی که به موفقیت منجر می‌شوند
27 دقیقه
شش: ایده‌های الهام‌شده به موفقیت منجر می‌شوند
22 دقیقه
هفت: یافتن دید درونی را تمرین کنید - قسمت اول
18 دقیقه
هفت: یافتن دید درونی را تمرین کنید - قسمت دوم
15 دقیقه
هشت: فرایندتان را معکوس کنید - قسمت اول
14 دقیقه
هشت: فرایندتان را معکوس کنید - قسمت دوم
16 دقیقه
نه: ابزارتان را تنظیم کنید
11 دقیقه
ده: در دسترس قرار گرفتن
21 دقیقه
یازده: قضاوت را رها کنید
18 دقیقه
دوازده: ایجاد نتایج - قسمت اول
13 دقیقه
دوازده: ایجاد نتایج - قسمت دوم
24 دقیقه
سیزده: چشم باز کردن به روی کل سیستم
12 دقیقه
چهارده: تعمیق خواسته‌ها
15 دقیقه
پانزده: زندگی در سه جهان - قسمت اول
21 دقیقه
پانزده: زندگی در سه جهان - قسمت دوم
24 دقیقه
شانزده: مدیر غیرمداخله‌گر در نقش مربی - قسمت اول
25 دقیقه
شانزده: مدیر غیرمداخله‌گر در نقش مربی - قسمت دوم
19 دقیقه
شانزده: مدیر غیرمداخله‌گر در نقش مربی - قسمت سوم
12 دقیقه
شانزده: مدیر غیرمداخله‌گر در نقش مربی - قسمت چهارم
6 دقیقه
درباره‌ی نویسندگان
2 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم: بازدهی بهتر با آزادی عمل
نویسنده،
مترجمنازلی نصرالهی
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم

برای دریافت کتاب صوتی مدیر مداخله‌گر نباشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.