معرفی و دانلود کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید

عکس جلد کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید
قیمت:
۹۰۰۰۰ ۶۳,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید

دست کشیدن از خاطره‌ها مانند دست کشیدن از زندگی است، ولی درست در همان لحظه که شهامت رها کردنش را پیدا می‌کنیم، متوجه می‌شویم که او ما را رها نمی‌کند... داستین تائو در کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید که از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک‌تایمز بوده است، داستان عشق میان دو نوجوان را روایت می‌کند که برخلاف عمق زیادش، عمر کمی دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید

«شاید خیلی‌ها به وجود بهشت باور نداشته باشند، ولی من اطمینان دارم که آن را جایی بر روی همین زمینی که رویش زندگی می‌کنیم دیده‌ام. بعد از خارج شدن از شهر، اگر آن‌قدر وقت خالی و سر پرسودایی داشته باشید که از بی‌راهه‌ای که هیچ تابلوی راهنمایی ندارد، به سمت دریاچه بروید، بهشت کوچک ما را می‌بینید. دریاچه‌ای که با نور طلایی آفتاب بهاری می‌درخشد و پناهگاه کوچکی که با شاخه‌های پرشکوفه‌ی درختان گیلاس از نظر پنهان شده. احتمالاً اگر کمی بیشتر هم دقت کنید، من را می‌بینید که روی نیمکت کوچک مشرف به دریاچه نشسته‌ام و سعی می‌کنم در دفتر یادداشتم چیزی بنویسم، و همین‌طور «سم» را که در آبی زلال دریاچه شنا می‌کند. حالا سم رفته، اما من مطمئنم که این تصویر باید در جایی دست‌نخورده باقی مانده باشد...»

کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید (You've Reached Sam) اثر داستین تائو (Dustin Thao) به محض انتشار از اقبال گسترده‌ای برخوردار شد و در لیست کتاب‌های پرفروش به انتخاب نشریه‌های مختلف قرار گرفت. ژانر عاشقانه‌ای که شخصیت‌های اصلی‌اش دو نوجوان باشند شاید در ابتدا جذابیت و جدیت آن‌چنانی‌ای در نظر مخاطب بزرگ‌سال نداشته باشد، ولی داستین تائو چنان استادانه عشق معصومانه و غم از دست دادن را در این کتاب به تصویر کشیده که در همان فصول ابتدایی خواننده را مجذوب می‌سازد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید

ماجرای کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید از یک کتاب‌فروشی آغاز می‌شود؛ جایی که جولی، دختر هفده‌‌ساله‌ای که شخصیت اصلی این قصه است، در آن به صورت پاره‌وقت کار می‌کند. هر روز به مرتب کردن قفسه‌های کتاب و راهنمایی کردن مشتریان می‌گذرد، تا اینکه جولی، متوجه پسر جوانی می‌شود که چند روزی است مهمان دائمی کتاب‌فروشی شده. جولی آن پسر را می‌شناسد؛ نامش سم است و در کلاس زبان انگلیسی کالج او را دیده. او چیز زیادی از این پسر نمی‌داند، فقط متوجه شده که چند روزی است بی‌آنکه خودش بخواهد، مدام انتظار آمدنش را به کتاب‌فروشی می‌کشد.

سر زدن به کتاب‌فروشی فرصت هم‌صحبتی را میان آن دو به وجود می‌آورد و با گذشت زمان، به هم نزدیک‌تر می‌شوند. جولی در این مدت فهمیده که در پس آن چهره‌ی آرامی که همیشه با موهای پریشان مشکی احاطه شده، پسر مهربانی وجود دارد که گویی همیشه او را می‌شناخته. سم برایش یک دوست و تکیه‌گاه کامل است و پس از مدت‌ها با آمدنش به زندگی جولی، حس خوب دوست داشتن و دوست داشته شدن را در قلبش بیدار کرده.

حالا سه سال از این عاشقانه‌ی آرام و صمیمانه گذشته و همه‌چیز به‌قدری خوب پیش رفته که هر دویشان برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند؛ اینکه باهم به شهر دیگری بروند، آپارتمان خودشان را داشته باشند، سم آهنگسازی کند و جولی هم یک نویسنده‌ی تمام‌عیار شود. ولی در یک چشم‌برهم زدن، کل این رویا تبدیل به خاکستری سرد و سیاه می‌شود. سم، درست زمانی که قرار است به دنبال جولی برود، با خودرو تصادف می‌کند و جانش را از دست می‌دهد.

بعد از آن روز، همه‌چیز تکراری می‌شود. جولی هر روزش را به جان کندن برای ادامه‌ی زندگی و فراموش کردن سم می‌گذراند و برای نیل به این هدف، از گرفتن هیچ تصمیم سختی نیز واهمه ندارد.او با هر نفسی که می‌کشد، تلاش می‌کند به خودش ثابت کند که از پس همه‌چیز برمی‌آید. ولی یک دست‌خط، یک خاطره، یادداشتی که سم در انتهای دفترش برایش به جا گذاشته، در یک لحظه تمام تلاشش برای از یاد بردن خاطرات این سه سال را زایل می‌کند.

به خودش که می‌آید، کف زمین سرد و مرطوب گورستان دراز کشیده و با چشمانی اشکبار به آسمان بارانی بالای سرش زل زده. آمده تا قبر سم را پیدا کند، اما وحشت اینکه آن سنگ سرد، تبدیل به آخرین تصویر از معشوقش شود همانجا زمین‌گیرش می‌کند. دلتنگی چنان او را در خود کشیده که توان بلند شدن از جایش را ندارد، برای همین گوشی موبایلش را بیرون می‌آورد تا به موبایل سم زنگ بزند؛ حتماً گوش دادن به صدای ضبط‌شده‌اش روی پیغام‌گیر، کمی از این درد و رنج را کم می‌کند. اما بعد از بوق چهارم، وقتی که صدای سم، صدای خودش و نه صدای ضبط‌شده‌ی پیغام‌گیر، از آن طرف خط شنیده می‌شود، حساب زمان و مکان و واقعیت و توهم از دست جولی خارج می‌شود...

معرفی و دانلود کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید

کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید اثری از نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات دانش‌آفرین است. الهام صیفی کار و سپیده سلیمیان، به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این کتاب هستند.

جوایز و افتخارات کتاب شما با سم تماس گرفته‌اید

  • بهترین کتاب سال نوجوانان از طرف Cosmo.com در سال 2021؛
  • یکی از عناوین پرفروش نشریه‌ی نیویورک تایمز؛
  • اثر منتخب در لیست مستقل کتاب‌های کودکان در سال 2021.

نکوداشت‌های کتاب شما با سم تماس گرفته‌اید

  • کتابی مدرن با ردپایی از جادو؛ اگر طرفدار این سبک هستید، خواندن آن را از دست ندهید. (بازفید)
  • اولین داستان داستین تائو جذابیت بالایی دارد. این اثر ارزش خواندن را دارد. (جولین وینترز، نویسنده)
  • جستاری در باب غم و اندوه فقدان و روش‌هایی که از طریق آن‌ها با از دست دادن عزیزانمان کنار می‌آییم. (نرد دیلی)
  • داستانی بی‌پیرایه و مرثیه‌ای درباره‌ی غم فقدان؛ رمان با سم تماس گرفته‌اید واقعاً تأثیرگذار است! (بوک‌لیست)
  • یک کتاب با سبک رئالیسم جادویی که درباره‌ی التیام یافتن و گذر از غم صحبت می‌کند. (مرکز کتاب نوجوانان)
  • داستان جذاب این رمان نوجوان و جلد زیبایی که به سبک مانگا طراحی شده، نوید یک سفر پرفراز و نشیب احساسی را می‌دهد. داستین تائو ناامیدتان نمی‌کند. با شنیدن این کتاب صوتی، حس می‌کنید که در لحظات بی‌شماری کسی به قلبتان مشت می‌کوبد. (Associated Press)

کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب شنیدنی را به نوجوانانی که به ادبیات عاشقانه علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید می‌شنویم

سم شروع به رانندگی می‌کند. آن‌قدر در شهر دور می‌زنیم که زمان از دستمان در می‌رود. چراغ‌های مغازه‌ها تک‌تک خاموش، و جاده تاریک‌تر می‌شود. از آنجا که جایی برای رفتن نداریم، سم داخل پارکینگ یکی از فروشگاه‌های بیست‌وچهار ساعته می‌پیچید و ماشین را خاموش می‌کند. درباره‌ی اتفاقی که افتاده سوالی نمی‌پرسد. فقط به من اجازه می‌دهد سرم را به پنجره تکیه بدهم و برای لحظه‌ای چشمانم را ببندم. تنها چیزی که پیش از به خواب رفتن در خاطرم می‌ماند، چراغ فلوئورسنت فروشگاه است و سم که کاپشنش را رویم می‌اندازد.

زمان طلوع خورشید روی چمن‌ها از خواب بیدار می‌شوم. نور خورشید گونه‌هایم را گرم کرده است. تکانی به خودم می‌دهم و اطراف را از نظر می‌گذرانم. درختان همگی پر هستند از شکوفه‌های دست‌ساز، صدها شکوفه که با نخ‌های بلند به هم متصل شده‌اند و مانند بید در نسیم تکان می‌خورند. همین که سر پا می‌ایستم، متوجه ردی از گلبرگ‌ها می‌شوم که مرا به سمت جایی دور که از آن صدای گیتار به گوش می‌رسد، هدایت می‌کند. به دنبال صدا می‌روم، از پرده‌ی شکوفه‌ای رد می‌شود و به یاد می‌آورم که کجا هستم. منطقه‌ی مخفی خودمان کنار دریاچه. جایی که قبلاً صدها بار در آنجا یکدیگر را ملاقات کرده‌ایم. لحظه‌ای که از میان درختان می‌گذرم و انعکاس خورشید را روی آب می‌بینم، متوجه سم می‌شوم که آنجا به انتظارم ایستاده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
سرآغاز
56 دقیقه
فصل اول
38 دقیقه
فصل دوم
21 دقیقه
فصل سوم
31 دقیقه
فصل چهارم
48 دقیقه
فصل پنجم
41 دقیقه
فصل ششم
17 دقیقه
فصل هفتم
31 دقیقه
فصل هشتم
31 دقیقه
فصل نهم
43 دقیقه
فصل دهم
30 دقیقه
فصل یازدهم
34 دقیقه
فصل دوازدهم
44 دقیقه
فصل سیزدهم
23 دقیقه
فصل چهاردهم
16 دقیقه
فصل پانزدهم
30 دقیقه
فصل شانزدهم
49 دقیقه
فصل هفدهم
36 دقیقه
فصل هجدهم
5 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید
نویسنده
مترجمالهام صیفی کار
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپیانتشارات دانش آفرین
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۰۰۰۰ ۶۳,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۳/۶/۲۴
انتظار صدای متناسب با نوجوانی از این گوینده به خوبی برآورده می‌شود، دست مریزاد بزرگوار 🙏
دوران نوجوانی و اوایل جوانی، دستمایه عشقی ژاپنی آمریکایی اروپایی شده است و کتاب با سبک طمانینه و آرامش ژاپنی‌ها روایت می‌شود. گویی هرگز علاقه به تمام شدن ندارد و تو نمی‌دانی انتهای داستان چه می‌شود، با رود در
جریان روایت کتاب، تو همراه میشوی و از این نیز خودت را در امنیت احساس می‌کنید. سبکی و شادابی روایت داستان گویای دنیای نوجوانان و جوانان در ابتدای جوانی است. انگاری همیشه دنیا همینطوری سرخوش است و دلیلی برای تندتند تمام شدن ندارد.
داستان شما با سم تماس گرفته‌اید از داستین تائو، با ادبیات سبک و روانی جمله بندی شده است. رهایی از دست دادن عزیزی فوت شده، روایت آشنای دستمایه نویسندگان بسیاری است اما به سبک داستین تائو انطباق چندین سرزمین است که می‌کوشد خودش را با حفظ سنت سرزمین زادگاهش و دنیای تکنولوژی امروزی، پیوند دهد.
مهناز کیان مهر
۱۴۰۳/۶/۲۶
داستان به شدت غمگین و پر احساسات لطیف و دلتنگی هست، نویسنده آنقدر ملموس، احساسات و دلتنگی‌های یه فرد درونگرا را به تصویر کشیده، گویی با تمام وجود لمس کرده است. بخش‌های بیان خاطرات هم زیبا بیان شده بود و به نظرم هوشمندانه از پرش خاطره‌ای به خاطره‌ای دیگر استفاده کرده، چون به هر حال یه ذهن در سوگ، را فکر مشوشی دارد. هیجان بخش آخر داستان دوست داشتم
غم داستان خیلی زیاد هست و بارها اشک آدم را در می‌آورد، با اینکه پیام داستان خوب هست و نحوه کنار آمدن افراد با سوگ عزیزان را بیان می‌کند و اینکه زندگی جریان دارد، اما به نظرم این همه غم مناسب خواننده نوجوان نیست. من خواندن داستان رو بیشتر به پدر و مادرهای نوجوان‌ها پیشنهاد میدم. داستان روان هست و کار مترجم هم خوب بود اما متاسفانه صدای راوی چندان دلنشین نبود‌.
Rahil najafi
۱۴۰۳/۵/۲۰
چقدر آرام و عاشقانه و درام پر از بغض و درد و آه پر از ناله های در گلو گیر کرده چقدر دلم می خواست با کتاب گریه کنم کاش همیشه راهی برای تماس با دیگرانی که دیگر نیستند بود و میشد به قول معروف یکبار دیگر صدایشان را شنید در کتاب فرو می روی و رهایی از آن غیر ممکن است یک حس عاشقانه ی آرام و پر از گریه حتی دوستش داشتم بیشتر از دوست داشتن نمی توانم کتابی را مثل این کتاب پیشنهاد دهم این کتاب را جز کتابهای بی نظیر می توان دسته بندی کرد حتما حتما پیشنهاد میکنم اگر عاشقانه دوست دارید اگر داستانی فراتر از انتظار میخواهید حتما این کتاب را از دست ندهید با تشکر از تمامی عوامل به خصوص کتابراه
Meli.MM
۱۴۰۳/۶/۲۵
این کتاب رو قبلا متنی شو خونده بودم اما انقدر برام قشنگ بود که اومدم و صوتی اون رو هم گوش دادم صدای گوینده خیلی اروم و مهربانانه بود و باعث شد دوباره از این کتاب حس خوبی بگیرم کلا کتاب وصف حال یک دختره که میخواد با خودش و زندگیش و اتفاق های اطرافش کنار بیاد و داره دست وپا میزنه توی این باتلاقی که و از افکارش درون ذهنش ایجاد شده. این خیلی خوبه چون یک وقتایی خودتم بر میگردی با خودت میگی منم همچین حسی رو تجربه کردم و خوشحالم که میبینم این حس الان یجورایی بیان شده و اینجوری درد اون حس برام کمتر شده و دیگه فکر نمیکنم این عذاب وجدان های الکی فایده ای برای من داشته باشه
Masoome kalhor
۱۴۰۳/۶/۲۸
اگر طرفدار رمان های درام نیستید این کتاب براتون خسته کننده میشه چون از همون ابتدا شما پایان داستانو میدونید و هیچ چیز هیجان انگیزی برای ادامه دادن داستان نیست جزئیات ارائه شده داستانو خسته کننده تر هم میکنه و راوی متاسفانه اونطوری که باید از پسه اجرای این داستان برنیومده من خودم ۳ تا فصل اولو گوش دادم و چون چیز جذابی برای ادامه وجود نداشت ادامه شنیدن این داستانو متوقف میکنم
وحیده صمدی
۱۴۰۳/۶/۲۶
به عنوان کتابی با سبک نگاه نوجوانانه خوب بود و به درستی دنیای فقدان در نوجوانی را توصیف کرده بود و برای همه ما درسهایی زیبا داشت که تا هستیم برای هم لحظات زیبا خلق کنیم زیرا که ناگهان دیر می‌شود و دیگر اینکه برای بازماندگان حق زیستن و شاد بودن قائل باشیم و به آن‌ها برای رسیدن به حالی بهتر به دور از چشمداشت و احساس خود بزرگ بینی یاری رسانیم
موسوی
۱۴۰۳/۶/۲۵
کتاب خیلی احساسی و تاثیرگذار بود. غم از دست دادن عزیزان برای همه خیلی سخته و خیلی از مواقع خیلی‌ها آرزو دارن که فقط یکبار دیگه عزیز از دست رفته ایشون رو ببینند یا باهاش صحبت کنن. این کتاب خیلی زیبا این قضیه رو به تصویر کشیده. کتاب به قدری زیباست که با شخصیت‌ها همراه میشی و در دل داستان قرار میگیری. اگه کتابهای عاشقانه و غم‌انگیز دوست دارید بهتون پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش
Rasool yosefi
۱۴۰۳/۶/۲۷
سلام تشکر میکنم از همه عزیزانی که زحمت کشیدن و این کتاب و تدوین بازگو کردن خیلی عالی بود تا اخر منو درگیر خودش کرد بارها دعا کردم که سم زنده باشه و تا آخر داستان همین که معلوم نبود واقعا نویسنده زیبا و عالی تمام صحنه ها رو گفته بود مثل یه فیلم از جلو چشمم رد میشه ممنونم بابت زحماتش
عاطفه فراهانی
۱۴۰۳/۶/۲۳
این داستان بینهایت عاشقانه هست ولی من زیاد داستان‌هایی که عاشقانه باشه و همین طور یک غم خاصی رو داشته باشه خیلی سخته خوندنش برای من ولی به نظرم ارزش خوندنشو داره چون با غم از دست دادن عزیزانمون مواجه میشیم و همین طور دنبال فرصتی باشیم تا دوباره بشه با آن‌ها صحبت کرد اما باید با اون غم کنا اومد.
کاشانی
۱۴۰۳/۶/۲۲
این کتاب عالیه قبلا یکبار خوندم الان که میخوام صوتیش رو گوش کنم خیلی خوشحالم اضافه کنم که خاطره‌ها چه تلخ و چه شیرین بخشی از هویت انسان هستن که احساسات مختلفی رو در جسم و روح ما زنده نگه میدارن ممنونم از گروه ارزشمند کتابرا بخاطر انتخاب کتابهای صوتی و رایگانی که میزارن. پایدار و برقرار باشید
یاس
۱۴۰۳/۶/۲۲
این داستان احساسی هست و خیلی بهتر و البته درست تر بود که گوینده ایی اجرا میکرد که جنس صداشون متناسب باشه. دیالوگ‌ها اصلا جذاب اجرا نشد و در کل اجرا رو دوست نداشتم. کاش با صدای آرام تر و لطیف تری این کتاب صوتی میشد.
morteza banaei
۱۴۰۳/۶/۲۴
کتاب بسیار عالی بود پیام های بسیار خوبی ازش دریافت کردم، اینکه زندگی رو بیش از حد جدی نگیریم و بپذیریم که همه چیز تحت کنترل ما نیست و با اتفاقات پیش برویم بر عکس نظر یکی از دوستان از خوانش کتاب هم بسیار راضی بودم تمام حس ها منتقل می شد سپاس از همه دست اندر کاران
روزبه هرمزی
۱۴۰۳/۶/۲۹
داستان برای قشر نوجوان به شدت توصیه میشه، هرچند‌ خواندنش برای سایر رده‌های سنی هم خالی از لطف نیست. با زبان خیلی ساده و گیرایی نوشته شده، احساسات شخصیت‌ها رو خوب بیان کرده و در کل هضم داستان و دریافت پیام اخلاقیش کار راحتی هست، چون چندان پیچیدگی نداره
رها رهایی
۱۴۰۳/۶/۲۷
با عرض تشکر از کتابراه، که کتابهای بسیار خوبی را حتی صوتی و رایگان ارائه میدهد.
هانیه دهقانی
۱۴۰۳/۶/۲۷
داستان زیبایی بود احساسات آدم رو درگیر میکنه هیچوقت انقد مرگ رو واقعی احساس نکرده بود هر کسی یه روزی میمیره حالا دیر یا زود و با مرگ هیچکس دنیا متوقف نمیشه و زندگی در جریانه تنها خاطراته که از ما به جا میمونه خاطرات خوب و زیبا برای هم بسازیم
مشاهده همه نظرات 71

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید

برای دریافت کتاب صوتی شما با سم تماس گرفته‌اید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.