معرفی و دانلود کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا

عکس جلد کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا
قیمت:
۱۰۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا

یک مغازه‌ی عجیب و غریب که در یک شب معمولی مخفی‌گاه سه دزد فراری می‌شود، اما با ورود یک نامه‌ی ناشناس همه‌چیز آن شکل جادویی شگفت‌انگیز به خود می‌گیرد. این داستان کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا اثر نویسنده‌ی محبوب ژاپنی، کیگو هیگاشینو، است که در ژانر رئالیسم جادویی به رشته‌ی تحریر درآمده و یکی از پرفروش‌ترین عناوین این ژانر در سراسر جهان محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا

فروشگاهی که آرزوها و درخواست‌های شما را دریافت می‌کند و به آن پاسخ می‌دهد. فقط کافی است درخواستتان را در یک نامه بنویسید و از سوراخ در آن به داخل بیندازید تا نامیا به آن پاسخ بدهد. بله، چنین مغازه‌ای به خودی خود به شگفتی می‌ماند! ‌به همین خاطر است که نام کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا (The miracles of the Namiya General Store) نوشته‌ی نویسنده‌ی مشهور ژاپنی، کیگو هیگاشینو (Keigo Higashino) چنین انتخاب شده. مغازه‌ی نامیا نیز مسلما یک مغازه‌ی معمولی نیست، اما این شگفتی یک شب به اوج خود می‌رسد و مرز میان گذشته و حال و واقعیت و خیال را در هم می‌ریزد.

معرفی و دانلود کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا

مغازه‌ی نامیا در دوره‌ای بسته می‌شود و در طی سال‌های بعد، متروک می‌ماند. یک شب پای سه دزد فراری به این مغازه باز می‌شود. این سه دزد شوتا، آتسویا و کوهی نام دارند و کاملا اتفاقی در همه چیز فروشی متروک نامیا پنهان می‌شوند. در ابتدا همه چیز عادی به نظر می‌رسد. مغازه‌ای که انگار سال‌هاست فراموش شده و صاحبش حالاحالاها به سراغ آن‌ها نخواهد آمد. تمامی وسایل قدیمی هستند و حتی برق ندارد. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه ناگهان یک نامه از شیار پشت در مغازه به داخل انداخته می‌شود. این سه نفر وحشت می‌کنند و از خیال اینکه ممکن است نامه کار پلیس باشد، آن را باز می‌کنند، اما محتویات عجیب نامه آن‌ها را به تعجب و شگفتی بیشتری وا می‌دارد...

کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا در پنج فصل نوشته شده است. این رمان تحت عناوین مختلفی در ایران به چاپ رسیده. نسخه‌ی حاضر را محمد نوروزی به فارسی برگردانده و انتشارات دانش آفرین وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا

  • نامزد جایزه‌ی Tähtifantasia در سال 2023
  • برنده‌ی جایزه‌ی Chūōkōron Bungei-shō در سال 2012
  • فروش بیش از 14 میلیون نسخه در سراسر جهان

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی از کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا

  • طی سال‌های 2013 و 2016 گروه کارامل باکس چند اجرای تئاتری با الهام از این داستان در ژاپن به روی صحنه برد. این نمایش‌ها به کارگردانی یوتاکا نارویی انجام شد و تغییراتی در برخی از مشخصه‌های داستان اعمال کرد.
  • در سال 2017 یک اقتباس سینمایی در ژانر فانتزی و به همین نام در کشور ژاپن ساخته شد. کارگردانی فیلم را ریویچی هیروکی (Ryūichi Hiroki) و پس از نمایش بر روی پرده‌های این کشور با استقبال خوبی مواجه گشت.
  • در همان سال اقتباس سینمایی دیگری از این داستان با نام «نامیا» در کشور چین ساخته شد. هان جیه (Han Jie) این اثر را کارگردانی کرد و جکی چان، بازیگر مشهور چینی، بازی در نقش نامیا را بر عهده گرفت.

نکوداشت‌های کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا

  • این کتابِ پرفروش، جذاب و مسحورکننده است. (Terry Hong, Booklist)
  • رمانی که از یک ماجرای سفر در زمان فراتر می‌رود و به تصمیم‌گیری‌های حساس انسانی اشاره می‌کند. جای جای آن پر است از شگفتی و غافلگیری و به عنوان خواننده به‌سختی می‌توان آن را زمین گذاشت. (Kirkus Reviews)
  • داستانی هیجان‌انگیز و کاملا رضایت‌بخش برای طرفداران هیگاشینو که آن‌ها را با جنبه‌ای جدید از شخصیت او آشنا می‌کند! (Publisher's Weekly)

کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از مطالعه داستان‌های فانتزی و رمان‌های ژانر رئالیسم جادویی لذت می‌برید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا می‌خوانیم

شوتا گفت. «آره ولی هیشکی دلش نمی‌خواد تو همچین جای کثیفی استراحت کنه. باید لااقل یه چیزی پیدا کنیم که روش بخوابیم.» «یه لحظه وایسا.» آتسویا بلند شد و قفسه‌های جلوی مغازه را با چراغ قوه نگاهی انداخت. بالا و پایین تمام قفسه‌ها را چک کرد، به امید اینکه یک رول پلاستیک یا یک تکه برزنت پیدا کند.

در نهایت یک رول کاغذ پیدا کرد که مخصوص ساخت درهای شوجی1 بود. در آن شرایط کاچی بهتر از هیچی بود. به هر حال از خوابیدن روی گرد و خاک بهتر بود. همزمان که دستش را دراز کرد تا رول را بردارد، صدای جلنگ چیزی به گوش رسید.

آتسویا به سرعت سرش را برگرداند و شی‌ سفیدی را دید که از داخل شیار صندوق پستی روی کرکره به داخل افتاد. نور چراغ قوه‌اش را به سمتش گرفت. یک پاکت نامه بود!

ضربان قلبش را در گوش‌هایش می‌شنید. امکان نداشت که برای این خانه‌ی متروکه، آن هم در این ساعت از شب نامه‌ای فرستاده شود. این به آن معنی بود که کسی می‌دانست آن‌ها آن جا هستند و می‌خواست چیزی به آن‌ها بگوید.

آتسویا نفس عمیقی کشید و زبانه صندوق پست را با انگشت به جلو هل داد تا به بیرون نگاهی بیندازد. او کاملا خود را آماده کرده بود تا با انبوهی از ماشین‌های پلیس مواجه شود، اما بیرون کاملا تاریک بود. هیچ اثری از کسی دیده نمی‌شد.

با کمی آرامش خاطر، پاکت نامه را برداشت. جلوی پاکت چیزی نوشته نشده بود، اما پشت آن، با دست‌خطی سرزنده از طرف خرگوش ماه امضا شده بود.

آتسویا پاکت نامه را با خود به اتاق تاتامی برد. وقتی امضای عجیب پشت پاکت را به بقیه نشان داد، رنگشان پرید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: پاسخ‌های داخل جعبه شیر
فصل دوم: دلگیری‌های شبانه
فصل سوم: یک شب در ماشین سیویک
فصل چهارم: لحظه‌ای سکوت به احترام بیتلز
فصل پنجم: دعاهایی از آسمان بالای سر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا
نویسنده
مترجممحمد نوروزی
ناشر چاپیانتشارات دانش آفرین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات358
زبانفارسی
شابک978-622-5667-16-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا

برای دریافت کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.