معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی

عکس جلد کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی
قیمت:
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی

گروه نویسندگان مؤسسه‌ی کراس بوردر بوکس در کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی، راهنمایی نه‌چندان کامل و تمام‌عیار، بلکه کاربردی و موفقیت‌آمیز ارائه داده‌اند که برای همیشه شما را از بند حس مخرب کمال‌گرایی نجات می‌دهد. با کمک این برنامه می‌توانید به بهترین نسخه از خود تبدیل شوید و کارهایی که مدت‌هاست به تعویق انداخته‌اید را به سرانجام برسانید.

درباره‌ی کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال‌گرایی

کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال‌گرایی (Overcoming Perfectionism Anxiety and Indecision) نوشته‌ی گروه نویسندگان کراس بوردر بوکس (Cross Border Books)، به سراغ معضلی رفته که در ابتدا ممکن است با «تنبلی» اشتباه گرفته شود. حس کمال‌گرایی، علائم و نشانه‌هایی دارد که در ابتدا ممکن است با خودتان فکر کنید که فرد مبتلا به آن تنها یک آدم تنبل است که برای شانه خالی کردن از انجام کارها، بهانه می‌تراشد. اما این سوءظن تنها یک پیش‌فرض سطحی است و شما با شنیدن کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال‌گرایی، می‌توانید بفهمید که وضعیت در چنین شرایطی تا چه حد می‌تواند بغرنج و بحرانی باشد.

افراد کمال‌گرا همان‌طور که از اسمشان پیداست، خواهان بهترین و کامل‌ترین حالت هر چیزی هستند. آن‌ها کاری را شروع نمی‌کنند، مگر اینکه مطمئن باشند آن را به شکلی خارق‌العاده به پایان می‌رسانند. در نگاه اول، این رفتار خبر از استانداردهای بالای آن‌ها در زندگی می‌دهد که به خودی خود چیز بدی نیست. اتفاقاً استانداردهای بالا هستند که کیفیت زندگی را بالا می‌برند. اما مشکل از جایی شروع می‌شود که این استانداردها به قدری متعالی می‌شوند که رسیدن به آن‌ها از حد توان هر بنی بشری خارج می‌شود. این وضع، درست به معنای متوقف شدن در زندگی است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی

نویسندگان در کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال‌گرایی این‌طور توضیح می‌دهند که کمال‌گرایی از یک حس ناامنی و اطمینان نداشتن به خود آغاز می‌شود. افرادی که درگیر این معضل هستند می‌ترسند کارها را آن‌طور که از آن‌ها انتظار می‌رود به انجام نرسانند و از این رو ترجیح می‌دهند که اصلاً کاری را شروع نکنند. در باور آن‌ها کار شروع نشده بسیار بهتر از کاری است که به شکست انجامیده. درحالی‌که این باوری غلط است و می‌توان با اطمینان گفت که حتی برعکس آن صحت دارد. اگر پیشینه‌ی نوابغ و افراد موفق تاریخ را پیگیری کنید، اثر هزاران شکستی را می‌بینید که در نهایت راه پیروزی را برای آن‌ها هموار کرده‌اند. جی کی رولینگ، نویسنده‌ی سری داستان‌های محبوب و فوق‌العاده موفق هری پاتر مثال خوبی در رابطه با این بحث است. او پیش از اینکه با فروش میلیونی کتاب‌هایش در دنیا به یکی از شناخته‌شده‌ترین و ثروتمندترین نویسندگان تاریخ بدل شود، کتابش چندین بار توسط ناشران مختلف رد شد. هر بار رد شدن توسط ناشری او را متوجه ایرادی در کارش می‌کرد و سرانجام با برطرف کردن همه‌ی آن‌ها، توانست به یک موفقیت افسانه‌ای دست پیدا کند.

گرفتار شدن در بند کمال‌گرایی درست مانند راه رفتن بر تیغی دو لبه است؛ یا زیر بار فشار استرسی مرگبار به موفقیت می‌رسید، و یا از ترس شکست متوقف می‌شوید و اصلاً کار را شروع نمی‌کنید. هر کدام از این شرایط درمورد شما صادق باشد، وقت آن رسیده که به کمک متخصصان این امر به این وضعیت پایان بدهید. شما به‌عنوان یک انسان گنجایش تحمل چنین میزانی از استرس و اضطراب را ندارید و اصلاً لزومی هم به تحمل آن‌ نیست. از طرفی باید به این موضوع فکر کنید که شاید با شروع کردن کاری شکست بخورید و یا بهترین نسخه از آن را ارائه ندهید، ولی اگر هیچ‌وقت کار را شروع نکنید، به‌طور قطع و صددرصد خبری از موفقیت برای شما نخواهد بود.

کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال‌گرایی با ارائه‌ی برنامه‌ها، دستورالعمل‌ها، گزارش‌ها و نمونه سوالات مختلف، به شما کمک می‌کند که کم‌کم از کنج امن خود خارج شوید و در سایه‌ی گذر از راه پرریسک تلاش و احتمال شکست، به موفقیت‌های بی‌شمار برسید. این کتاب کاری از نشر صوتی کتاب‌یاران فناور و انتشارات اندیشه‌ی آگاه است. فاطمه قدبنان کنیمی و آزاده اکبری به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این اثر هستند.

کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال‌گرایی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز درگیر معضل استانداردهای بالا شده‌اید و این مشکلْ توان ادامه دادن را از شما سلب کرده، این کتاب می‌تواند برایتان بسیار مفید و کمک‌کننده باشد. مخاطبین کتب خودیاری و توسعه‌ی فردی نیز مخاطبان اثر حاضر هستند.

در بخشی از کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی می‌شنویم

چند سال پیش یکی از دوستانم برای مسابقه‌ی دوچرخه‌سواری آموزش می‌دید و حتی دوچرخه‌ای با یک برند معروف هم خریده بود. در روز جمعه‌ی پیش از مسابقه، تصمیم گرفت که با دوچرخه‌اش دوری در آن اطراف بزند. هنگامی که داشت بطری آبش را در جای مخصوص آن می‌گذاشت، من بر حسب اتفاق با او تماس گرفتم. صحبتمان گل انداخته بود و داشتیم آسمان و زمین را به هم می‌دوختیم و دلی از عزا در می‌آوردیم که یک‌باره به من گفت احساس خوبی درباره‌ی مسابقه ندارد و برای شرکت در مسابقه دلش قرص نیست. به او گفتم: «اگر احساس بدی به مسابقه داری لطفاً نرو.» برایش آرزوی سلامتی کردم و بعد خداحافظی کردیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه‌ی نویسنده
43 دقیقه
فصل اول: موانع موفقیت
77 دقیقه
فصل دوم: ذهنیت موفق
50 دقیقه
فصل سوم: یافتن ندای درونی
27 دقیقه
فصل چهارم: افتادن در گرداب فلج تحلیلی
31 دقیقه
فصل پنجم: شکست مقدمه‌ی پیروزی
30 دقیقه
فصل ششم: فشار روانی آزاردهنده‌ی ناشی از کمال‌گرایی
25 دقیقه
فصل هفتم: گردباد اضطراب
18 دقیقه
فصل هشتم: تبدیل کمال‌گرایی به یک قدرت خارق‌العاده
6 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی
نویسنده
مترجمفاطمه قدبنان کنیمی
راویآزاده اکبری
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۴۰۰۰ ۲۲,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی

مهدی قاسمی
۱۴۰۳/۶/۵
بیشتر از کمالگرایی به موضوعات دیگه‌ای پرداخته بود و چندان جالب نبود
سجاد زینالزاده
۱۴۰۳/۶/۲۳
با نظر قطعی میشه گفت این کتاب یک راهنمای واقعی است. تمام
یوسف آغنده
۱۴۰۳/۵/۱۲
عالی بود مفید بود واقفا
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی

برای دریافت کتاب صوتی راهنمای غلبه بر کمال گرایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.