معرفی و دانلود کتاب صوتی برندهای ماموریت محور: چگونه همزمان در تحقق تاثیرات اجتماعی و رشد کسب و کارمان موفق شویم

عکس جلد کتاب صوتی برندهای ماموریت محور: چگونه همزمان در تحقق تاثیرات اجتماعی و رشد کسب و کارمان موفق شویم
قیمت:
۱۰۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برندهای ماموریت محور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برندهای ماموریت محور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برندهای ماموریت محور: چگونه همزمان در تحقق تاثیرات اجتماعی و رشد کسب و کارمان موفق شویم

کتاب صوتی برندهای ماموریت محور نوشته‌ی میریام سیدیبه که برنده‌ی جایزه‌ی برنز AXIOM Business Book در دسته‌بندی کتاب‌های پایداری و بشردوستی بوده، مدیران کسب‌وکار را در جهت برندسازی همراه با مسئولیت اجتماعی راهنمایی می‌کند تا در کنار برندینگ محبوب و موثر، رشد کسب‌وکار را نیز تجربه کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی برندهای ماموریت‌محور

برندسازی موثر یکی از کلیدی‌ترین عوامل رشد و یک فاکتور اساسی در مبحث بازاریابی است. این کار از این جهت که با مباحث روان‌شناسی ارتباط تنگاتنگی دارد و رفتار مصرف‌کننده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، از ظرافت‌های بسیاری برخوردار است که اجرای درست آن نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد. شاید از زمانی که اولین کسب‌وکارها شکل گرفتند و کسی چیزی را به دیگران فروخت، اولین جرقه‌های مبحث بازاریابی نیز شکل گرفت و انسان‌ها به این فکر افتادند که چطور افراد بیشتری را راضی به خرید محصول و یا خدماتشان کنند. امروزه بعد از گذشت‌ هزاران سال، این هدف همچنان باقیست اما شکل مدرن‌تری به خود گرفته است، به‌طوری که برندها تلاش می‌کنند با تثبیت جایگاه مورد نظرشان در ذهن مشتری، آن‌ها را به سمت تعامل و خرید از خودشان بکشانند.

یکی از این جدیدترین شیوه‌ها برای بهبود امر بازاریابی بحث برندسازی در جهت حصول یک مسئولیت اجتماعی است. میریام سیدیبه (Myriam Sidibe) نیز در کتاب صوتی برندهای ماموریت‌محور (Brands on a Mission) تلاش کرده تا همین موضوع را به زیر ذره‌بین ببرد. پرداختن به یک مسئولیت اجتماعی برای برندهایی که قدرت ایجاد تغییر را دارند، منافع و مزایای بسیاری هم برای خود برند، و هم برای جامعه به همراه دارد. چنان که بسیاری از تغییرات مثبتی که هم‌اکنون مشاهده می‌کنیم، حاصل تلاش‌های یک برند خاص در جهت ایجاد آن بوده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی برندهای ماموریت محور

برندسازی در جهت یک مسئولیت اجتماعی بدین معناست که کسب‌وکاری تلاش کند تا شهرتش را به یک هدف نیکوی انسانی که موجب تغییرات سازنده در جامعه می‌شود گره بزند و تلاش کند تا خود را به عنوان سفیری برای احقاق آن هدف معرفی کند. البته که این کار تنها در ظاهر و ادعا انجام نمی‌شود، برندها وظیفه دارند تا از نظر مادی و معنوی، تحقق آن هدف را به‌طور جدی دنبال کنند. این مدل بازاریابی باعث می‌شود تا مشتریان ترغیب شوند برای احقاق آن هدف اجتماعی هم که شده، از برند حمایت و تبدیل به مشتریانش شوند.

پیش از این برندهای بسیاری در سطح جهانی اهداف مثبتی را به عنوان مسئولیت اجتماعی خود انتخاب و به عملی شدنش نیز کمک کرده‌اند. این کار باعث یک تحول سازمانی می‌شود؛ زیرا برند وظیفه دارد تا استراتژی‌های کاری‌اش را مطابق با آن هدف تنظیم کند. بخش بازاریابی و تبلیغات نیز ظرفیت این را پیدا می‌کند که بر روی این موضوع مانور زیادی بدهد، زیرا برای اجرای آن مسئولیت اجتماعی، نیاز است که مشتریان و مخاطبان در سطح گسترده در جریان روند کاری برند قرار بگیرند.

در کتاب صوتی برندهای ماموریت‌محور، نویسنده تلاش کرده تا از طریق مصاحبه و گردآوری اطلاعات از مدیران چنین برندهایی، طریقه‌ی انجام این کار نشان دهد. برندهایی مثل داو، لکسیل، دیسکاوری، لایفبوی، یونیلیور و غیره در جریان فصول این کتاب بررسی می‌شوند تا نشان دهند که چگونه مسئولیت اجتماعیشان را در راستای کارکرد بیزینسشان انتخاب کردند و همچنین چطور ادعایشان در زمینه‌ی مسئولیت اجتماعی را به واقعیت بدل کردند. در این کتاب می‌شنویم که چطور یک برند صابون، نحوه‌ی درستِ دست شستن را به یک میلیارد نفر آموزش داد تا سطح بهداشت جهانی را ارتقا دهد، چطور یک برند نوشابه در جهت مبارزه با خشونت خانگی مبتنی بر جنسیت تلاش کرد، چطور یک برند خمیر دندان جا ماندن کودکان از تحصیل را به دغدغه‌ی خود بدل کرد و...

کتاب صوتی برندهای ماموریت محور کاری از نشر صوتی جیحون و انتشارات اژدهای طلایی است. این کتاب به همت نرگس قاسمی به فارسی ترجمه شده و شما آن را با صدای افروز هاشمی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب برندهای ماموریت محور

  • میریام سیدیبه از 15 سال تجربه‌ی خود در تلاقی موضوع برندینگ و سلامت عمومی استفاده می‌کند تا نحوه‌ی انجام درست برندسازی از منظر مسئولیت اجتماعی را شرح دهد. این کتاب نقطه‌ی شروع ارزشمندی برای هر بازاریابی است که قصد دارد برندی را صاحب یک مسئولیت اجتماعی کند. (Michael E. Porter)
  • دیگر روزهایی که برندها صرفاً از طریق جبران آسیب‌ها و خسارت‌هایی که خودشان به وجود می‌آوردند، محبوب می‌ماندند، گذشته است. برای این مدل محبوبیت و بازاریابی دیگر ظرفیت و زمانی وجود ندارد. برندها تنها در صورتی موفق خواهند شد که در خدمت قدرت گرفتن مردم باشند. کتاب حاضر به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا و چگونه برندها می‌توانند به این هدف دست یابند، و از همه دعوت می‌کند تا به آن بپیوندند. (Emmanuel Faber)
  • این کتاب نشان می‌دهد که چگونه برندسازی محصول، که اغلب مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند ارزش اجتماعی قابل توجهی به همراه داشته باشد. (Professor Richard Zeckhauser)
  • کتاب دکتر سیدیبه کمک بسیار ارزشمندی به سلامت عمومی می‌کند و نقشی است که همه بخش‌های جامعه باید ایفا کنند - از دولت‌ها گرفته تا جوامع محلی، سازمان‌های غیردولتی، کسب‌وکارها و دانشگاه‌ها. (Professor Peter Piot)
  • کتاب برندهای ماموریت‌محور کتابی ضروری برای هر کسی است که می‌خواهد تغییر مثبت را از طریق برند خود ایجاد کند، نه اینکه فقط در مورد آن حرف بزند. (Andy Last)

کتاب صوتی برندهای ماموریت محور برای چه کسانی مناسب است؟

صاحبان کسب‌وکار و مدیران برندسازی از شنیدن این کتاب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی برندهای ماموریت محور: چگونه همزمان در تحقق تاثیرات اجتماعی و رشد کسب و کارمان موفق شویم می‌شنویم

شراکت‌ها به تمرکز روی پروژه‌های خاص نیاز ندارند و اغلب با منافع راهبردی گسترده‌تر شرکت‌ها هماهنگ هستند. برای مثال ترنسفورم، مشارکتی بین کسب‌وکار، دولت و جامعه‌ی مدنی است که دپارتمان توسعه‌ی بین‌المللی بریتانیا و یونیلیور در سال 2015 تفاهم‌نامه‌ی آن را امضا کردند و هدف بلندمدت آن ایجاد خلاقیت بخش خصوصی و رویکردهای تجاری و ترکیب آن با منابع بخش دولتی است تا چالش‌های توسعه‌ی پایدار جهانی را حل کند. هدف دستیابی به صد میلیون نفر در مناطق جنوب صحرای افریقا و جنوب آسیا تا سال 2025 است. تا کنون این شراکت از بیش از نوزده پروژه در نه کشور حمایت و به شناسایی و تأمین مالی کارآفرینان اجتماعی اقدام کرده است که در زمینه‌ی بهبود معیشت، پایداری زیست‌محیطی و سلامت و بهروزی فعالیت می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
متن پشت جلد
18 دقیقه
سخن ناشر
11 دقیقه
پیشگفتار
34 دقیقه
مقدمه
23 دقیقه
فصل اول: چرا برندها به ماموریت اجتماعی نیاز دارند
25 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل اول - قسمت سوم
21 دقیقه
فصل دوم: داو و تأثیر تصویر بدن
28 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل سوم: ایجاد تغییر رفتار جمعی
20 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
24 دقیقه
فصل سوم - قسمت سوم
26 دقیقه
فصل چهارم: دیورکس
16 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
26 دقیقه
فصل پنجم: همکاری با شریکان خارجی
22 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
32 دقیقه
فصل پنجم - قسمت سوم
21 دقیقه
فصل ششم: چگونه برند لایفبوی در گروه نجات‌دهندگان بشر قرار گرفت
26 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
15 دقیقه
فصل ششم - قسمت سوم
21 دقیقه
فصل هفتم: حمایت از برند
26 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل هشتم: چگونه دیسکاوری لیمیتد سلامتی را با برند وایتالیتی خود ارتقا می‌دهد
23 دقیقه
فصل هشتم - قسمت دوم
14 دقیقه
فصل نهم: برندی که با خشونت علیه زنان مبارزه می‌کند
19 دقیقه
فصل نهم - قسمت دوم
28 دقیقه
فصل دهم: اعداد واقعا چه معنایی دارند
23 دقیقه
فصل دهم - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل یازدهم: لیکسل چگونه روایت بهداشت را تغییر می‌دهد
16 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل دوازدهم: جلب حمایت تمام اعضای شرکت
20 دقیقه
فصل دوازدهم - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل سیزدهم: چگونه برندهای غذای فرآوری‌شده می‌توانند هدف اجتماعی داشته باشند
16 دقیقه
فصل سیزدهم - قسمت دوم
10 دقیقه
نتیجه‌گیری
2 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برندهای ماموریت محور: چگونه همزمان در تحقق تاثیرات اجتماعی و رشد کسب و کارمان موفق شویم
نویسنده
مترجمنرگس قاسمی
راویافروز هاشمی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برندهای ماموریت محور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برندهای ماموریت محور

برای دریافت کتاب صوتی برندهای ماموریت محور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.