معرفی و دانلود کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار

عکس جلد کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار
قیمت:
۱۳۰۰۰۰ ۳۹,۰۰۰ تومان ۷۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار

کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار اثر فابین گیرالتر به یکی از موضوعات جهان پست‌مدرن امروز می‌پردازد؛ یعنی طریقه‌ی برندسازی و اثرگذاری روی مخاطب. نکته‌ی اساسی این کتاب این است که اگر شما بتوانید روند شفافیت و صداقت را پیش بگیرید و اعتماد مشتریان را جلب کنید می‌توانید رقبای اصلی خودتان را کنار بزنید و به ثروت و موفقیت برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار

فابین گیرالتر (Fabian Geyrhalter) در کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار (How to Launch a Brand) به شما توضیح خواهد داد که چطور می‌توانید نظر مشتریان خود را جلب کنید و از دیگران جلو بزنید. کارآفرینان هرگز نمی‌توانند یک برند ماندگار، قدرتمند و محبوب درست کنند مگر اینکه حس همدلی و همبستگی خود را با مخاطب به نمایش بگذارند. این چیزی بیش از تجارت صرف است. ممکن است با ایجاد کمپین بتوانید نظر افراد را جلب کنید؛ ولی نشان دادن حس همدلی مهم‌ترین کلید پیشرفت شما در کسب و کار است.

برند مهم‌ترین بخش بازاریابی است و می‌تواند کالا را خیلی بهتر، کامل‌تر و شفاف‌تر به مخاطبان معرفی کند. این موضوع برای همه چه به‌عنوان بازاریاب و چه به‌عنوان تولیدکننده نیازمند توجه عمیق و همه‌جانبه است. ساختن و پرداختن داستان در دنیای پست‌مدرن تولید و توزیع به وجود آمده است. برخی از شرکت‌ها در این زمینه دست به نوآوری در این زمینه زده‌اند. مثل شرکت تاپ‌گلف که روی مؤلفه‌های تجربی سرمایه‌گذاری کرد تا بازی گلف را وارد فرهنگ‌عامه کند. کالاهایی هستند که سال‌ها در سبد خرید مشتریان مانده‌اند همان‌طور که در ایران، همیشه خانه، طلا، پوشاک، غذا و حمل‌ونقل مهم‌ترین نیاز مشتریان را تشکیل می‌دهند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار

فابین گیرالتر در کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار چند توصیه‌ی مهم را به شما می‌کند که اگر آن‌ها را گوش دهید می‌توانید با مخاطبان خود در سطح عمیق‌تری ارتباط بگیرید و خود را متمایز کنید. اولین توصیه، داشتن داستان است. قصه‌ی شما می‌تواند از کالایی که تولید می‌کنید جذاب‌تر شود. داستان‌ها می‌توانند دیدگاه مشتری را متحول کنند و یک کالای معمولی را به یک برند جذاب تبدیل کنند. توصیه‌ی بعدی، عقاید است. زمانی پیش آمد که برندهای نایک، استارباکس، اپل، آمازون و بسیاری دیگر علیه قوانین ضدمهاجرتی ترامپ جبهه گرفتند؛ زیرا مخاطبان آن‌ها مخالف این قانون بودند. نوستالژی‌ها و ایجاد حس گذشته در برندها همیشه جواب داده است؛ مثلاً کوکاکولا بیشتر مواقع از آهنگ‌های قدیمی در تبلیغات خود استفاده می‌کند.

گویندگی کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار اثر فابین گیرالتر و ترجمه‌ی آرزو خلجی را صابر سماواتی انجام داده است.

کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر یک کسب و کار را ایجاد کرده‌اید و به دنبال توسعه‌ و پیشرفت آن هستید حتماً این کتاب صوتی را گوش کنید که حداقل 8 توصیه‌ی مهم را در این حوزه به شما می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار می‌شنویم

توصیه‌هایی برای ابراز عقیده

به اشتراک گذاشتن عقیده همیشه بیشتر از معرفی محصول روی مخاطب تأثیر می‌گذارد. تنها راه ارتباط گرفتن با مخاطب از طریق اظهار عقیده این است که افکار و احساسات آن‌ها را عمیقاً درک کنید این کار نیازمند رصد دقیق گوش کردن و گفت‌وگو به شیوه‌ی مشارکتی در شبکه‌های اجتماعی و نیز به صورت رودررو است. اظهار عقیده‌ی تند صادقانه و همراه با همدلی می‌تواند نیروی پیش‌برنده در کسب و کار شما باشد. ارزش‌هایی که درباره‌ی آن‌ها با مخاطب گفت‌وگو می‌کنید و اظهار عقیده‌ی شما در رابطه با مسائل مختلف نقش مهمی در افزایش میزان فروش و ارزشندپنداری کالای تولیدی شما خواهد داشت.

توصیه‌ی 3: دلیل

همسو کردن برند شما با یک علت می‌تواند موقعیت برند شما را به طرز قابل‌توجهی تثبیت کند البته به شرطی اینکه این کار به ‌درستی صورت گیرد. ویل یانگ مدیرعامل شرکت قهوه‌ی کامپوس دلیل خودش را برای تأسیس این شرکت تولیدی در قالب یک فیلم ویدیویی چنین مطرح کرد: اگر ما برای یک هدف ارزشمند در این جایگاه قرار نگرفته باشیم پس دلیلی ندارد که هر روز صبح از خواب بیدار بشیم و زحمت سر کار آمدن را به خودمان بدیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
بخش اول: برندهای متداول
16 دقیقه
بخش دوم: برندسازی برای کمپانی‌ها
16 دقیقه
بخش سوم: عقاید، هنگامی که ارزش‌ها مهم‌تر از کالا می‌شوند
16 دقیقه
بخش چهارم: موقعی که حس مکان مهم‌تر از کالا می‌شود
15 دقیقه
بخش پنجم: توصیه‌های شفافیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار
نویسنده
مترجمآرزو خلجی
راویصابر سماواتی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
۱۳۰۰۰۰ ۳۹,۰۰۰ ت ۷۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار

برای دریافت کتاب صوتی ساخت برند ماندگار در هر کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.