معرفی و دانلود کتاب صوتی آخرین پرواز

عکس جلد کتاب صوتی آخرین پرواز
قیمت:
۱۶۸۰۰۰ ۱۱۷,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آخرین پرواز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آخرین پرواز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آخرین پرواز

جولی کلارک در کتاب صوتی آخرین پرواز که کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز و یکی از پرافتخارترین رمان‌های جنایی معمایی عصر حاضر است، داستان دو زن به نام «ایوا» و «کلر» را روایت می‌کند که در تلاشند تا از خشونتی که از مردان زندگیشان به آن‌ها روا شده بگریزند و خود را به گوشه‌ی امنی برسانند...

درباره‌ی کتاب صوتی آخرین پرواز

«خشونت خانگی» یکی از آن عبارت‌هایی است که از بابت تکرار بیش‌ازحد در اخبار و رسانه‌ها، معنای واقعی‌اش را در میان مردم از دست داده و به‌اصطلاح، قبحش ریخته است. همه می‌دانند که خشونت خانگی به وضعیتی گفته می‌شود که کسی در خانه‌ی خودش و از سمت خانواده‌اش دچار آسیب و اعمال خشونت شود،‌ ولی کمتر کسی به وخامت این وضعیت و وحشتی که قربانی تجربه می‌کند می‌اندیشد. دنیا می‌تواند جای بسیار بی‌رحمی باشد، تجربه‌ی خشونت سخت و دردناک است و در چنین شرایطی قربانیان به خانواده و افراد امن زندگیشان پناه می‌برند و از پلیس می‌خواهند که امنیت از دست رفته را به آن‌ها برگرداند، ولی چه اتفاقی می‌افتد اگر کسی که خشونت ورزیده همین افراد امن باشند و مجری قانون، خود به مجری دفاع از خشونت بدل شود؟ این شرایطی است که همین امروز نیز، زنان زیادی در سرتاسر دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آخرین پرواز

داستان کتاب صوتی آخرین پرواز (The Last Flight) نوشته‌ی جولی کلارک (Julie Clark) نیز در حوالی همین موضوع پرسه می‌زند. در ابتدای کتاب با شخصیت «کلر» آشنا می‌شویم؛ زنی که از بیرون، بهترین و کامل‌ترین زندگی ممکن را دارد. کلر همسر مردی شده که فرزند یکی از قدرتمندترین خانواده‌های سیاسی در آمریکا، بعد از خاندان کندی است. «لوری کوک» همسر کلر، در ظاهر مردی عاشق‌پیشه است که برای کلر همه‌چیز را فراهم کرده؛ خانه‌ای بزرگ با لوازم گران‌قیمت و خدمه و منشی و محافظ، همه در اختیار کلر قرار دارند. عشق آتشین میان آن‌ها نیز که از سال‌های دانشگاه آغاز شده، هنوز هم شهره‌ی عام و خاص است. مگر یک زن به چه چیز دیگری در زندگی نیاز دارد؟

پشت درهای بسته اما داستان فرق می‌کند. لوری دیگر آن سیاست‌مدار طرفدار کارهای بشردوستانه‌ نیست که با لبخند جلوی دوربین‌ها ظاهر می‌شود و از تصمیماتی می‌گوید که برای بهتر شدن زندگی مردم گرفته شده. لوری مشکل کنترل خشم دارد و جوری تمام کارهای همسرش کلر را کنترل می‌کند که حتی شمارش نفس‌هایش نیز از دستش خارج نمی‌شود. کلر به‌خاطر اجبار لوری و موقعیت خانوادگی‌اش، مجبور شده تا با تمام دوستانش قطع ارتباط کند و می‌داند که اگر قدمی برخلاف اراده‌ی همسرش بردارد، از آتش خشم او در امان نمی‌ماند. درست مانند زمانی که لوری او را به کابینت سنگی آشپزخانه کوبید و به‌خاطر این اتفاق، دوتا از دنده‌هایش شکست.

چیزی که لوری از آن خبر ندارد تصمیم کلر به فرار از این زندان پرزرق‌وبرق است. کلر ماه‌هاست که برای فرار برنامه می‌چیند و به هر اتفاقی که ممکن است در این راه پیش آید فکر می‌کند. او که در یک کوله‌پشتی کوچک و مخفی، مقداری پول و یکی دو دست لباس برداشته، مترصد فرصت است تا در یکی از سفرهای کاری‌اش به‌عنوان همسر لوری کلر، از هتل فرار کند. اما او می‌داند که قبل از رفتن، باید اهرم فشاری پیدا کند که لوری را از پیدا کردن او منصرف کند. اطلاعات محرمانه‌ی روی لپ‌تاپ پنهان لوری، می‌تواند همین اهرم فشار مناسب باشد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آخرین پرواز

در ادامه‌ی داستان کتاب صوتی آخرین پرواز، داستان کلر به زن دیگری به نام «ایوا» گره می‌خورد که درست مانند خودش وحشت‌زده و تنهاست. او نیز در تلاش است تا از موقعیت خطرناکی که در آن قرار گرفته فرار کند. قصه به جایی می‌رسد که کلر و ایوا در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تا بلیط‌هایشان را با هم عوض کنند و با این تغییر هویت، ردیابی خودشان را به کار دشوارتری تبدیل کنند...

کتاب صوتی آخرین پرواز اثری از نشر صوتی نوین کتاب گویا و انتشارات افراست. این کتاب را با ترجمه‌ی پریسا رحمتی و گویندگی ندا پوریان می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب آخرین پرواز

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز؛
  • پرفروش‌ترین اثر USA Today؛
  • منتخب ویراستاران آمازون؛
  • از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های بین‌المللی.

نکوداشت‌های کتاب آخرین پرواز

  • ترکیب فوق‌العاده از نثر گیرا و تعلیق نفس‌گیر، و پایانی که تضمین می‌کنم با خواندنش غافل‌گیر خواهید شد. (کیمبرلی بل، نویسنده‌ی پرفروش بین‌‌المللی کتاب‌های زن عزیزم و ازدواج دروغین)
  • کتاب آخرین پرواز واقعاً جذاب است؛ نه تنها به دلیل داستان وسوسه‌انگیز و ریتمی که ماهرانه و سریع پیش می‌رود، بلکه به دلیل ظرافت مشهود و وضوح رضایت‌بخشش. (نقد کتاب نیویورک تایمز)
  • دومین کتاب جولی کلارک یعنی آخرین پرواز خیره‌کننده است؛ هم مسیر داستانی نزدیک به واقعیت و پر از تعلیق دارد و هم تصویری تأمل‌برانگیز و ظریف از دو زن بسیار متفاوت که هر کدام باید برای ادامه‌ی زندگیشان، تصمیمی خطرناک بگیرند. (کاتلین باربر، نویسنده‌ی کتاب مرا دنبال کن)
  • این اثر شما را با داستان زندگی هیجان‌انگیز و ترسناک دو زن ناامید روبرو می‌کند. زنانی که برای فرار از زندگی و سرنوشتشان دست به هر کاری می‌زنند. داستانی تکان‌دهنده و جذاب. (کایرا رودا، نویسنده‌ی پرفروش بین‌المللی کتاب‌های بهترین روز و برگزیده)
  • رمان آخرین پرواز همه‌ی چیزهایی که از یک کتاب می‌خواهید را دارد: داستان نافذ و پرتعلیق با کارکترهای ترسناک و آسیب‌پذیر و پایانی دل‌خراش و غیرمنتظره که تا مدت‌ها بعد از خواندن آخرین صفحه در ذهن شما می‌ماند. (ایمی مولوی، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، کتاب مادر کامل)

کتاب صوتی آخرین پرواز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های جنایی و معمایی با قهرمانان زن علاقه دارید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی آخرین پرواز می‌شنویم

از پنجره‌ی عظیم مه‌آلود، سواری سیاه رنگی را می‌بینم که به‌آرامی در کنار جدول پارک می‌شود. حتی قبل از اینکه در باز شود و قدم به بیرون بگذارد می‌دانم که خودش است. وقتی بیرون می‌آید با کسی که ممکن است در صندلی عقبش باشد، خداحافظی نمی‌کند. در عوض، سراسیمه از پیاده‌رو و در ورودی می‌گذرد، به‌قدری به من نزدیک می‌شود که پلیور پشمی صورتی‌ گرم و نرمش به بازویم می‌خورد. شانه‌هایش خمیده‌اند گویی منتظر مشت و حمله‌ی بعدی است. این زنی ‌است که می‌داند یک فرش پنجاه هزار دلاری چطور به آسانی می‌تواند پوست صورتش را بخراشد. اجازه می‌دهم رد شود و نفسی عمیق می‌کشم تا از اضطرابم کم شود. او اینجاست. می‌توانم شروع کنم.

بند کیفم را روی شانه‌ام می‌اندازم و دنبالش راه می‌افتم. وارد صف بازرسی رو‌به‌رویش می‌شوم. می‌دانم که فراری‌ها فقط به پشت سرشان نگاه می‌کنند نه رو‌به‌رو. گوش می‌دهم و منتظرم شروع کنم.

هنوز نمی‌داند ولی به‌زودی او یکی از ناپدیدشدگان خواهد شد و من مانند هاله‌ای از دود در آسمان محو و غیب می‌شوم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
سخن مترجم
27 دقیقه
قسمت یک
43 دقیقه
قسمت دو
17 دقیقه
قسمت سه
32 دقیقه
قسمت چهار
21 دقیقه
قسمت پنج
16 دقیقه
قسمت شش
18 دقیقه
قسمت هفت
25 دقیقه
قسمت هشت
34 دقیقه
قسمت نه
29 دقیقه
قسمت ده
23 دقیقه
قسمت یازده
22 دقیقه
قسمت دوازده
21 دقیقه
قسمت سیزده
30 دقیقه
قسمت چهارده
25 دقیقه
قسمت پانزده
11 دقیقه
قسمت شانزده
14 دقیقه
قسمت هفده
28 دقیقه
قسمت هجده
27 دقیقه
قسمت نوزده
29 دقیقه
قسمت بیست
24 دقیقه
قسمت بیست‌ویک
19 دقیقه
قسمت بیست‌ودو
12 دقیقه
قسمت بیست‌وسه
11 دقیقه
قسمت بیست‌وچهار
18 دقیقه
قسمت بیست‌وپنج
18 دقیقه
قسمت بیست‌وشش
11 دقیقه
قسمت بیست‌وهفت
30 دقیقه
قسمت بیست‌وهشت
20 دقیقه
قسمت بیست‌ونه
10 دقیقه
قسمت سی
19 دقیقه
قسمت سی‌ویک
13 دقیقه
قسمت سی‌ودو
11 دقیقه
قسمت سی‌وسه
19 دقیقه
قسمت سی‌وچهار
26 دقیقه
قسمت سی‌وپنج
10 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آخرین پرواز
نویسنده
مترجمپریسا رحمتی
راویندا پوریان
ناشر چاپیانتشارات افرا
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۶۸۰۰۰ ۱۱۷,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آخرین پرواز

Samira Noorishirazi
۱۴۰۳/۵/۱
این کتاب نظر من رو قبل از خرید جلب کرده بود منتهی امتیاز کتاب پایین بود و قیمت کتاب بالا. تا اینکه قسمت نظرات رو خواندم تا بدونم چرا کتاب این امتیاز رو گرفته.. دوست محترم و فرهیخته من این نوشته یک ذهن با تخیل بالا و قدرت قلم عالی است. نه نقص قانون است نه کیفرخواست نه مجازات تعیین شده برای تمام علت اشخاص ذکور. ناراحتی و امتیاز کم این بود که همه مردها بد نیستند؟! چرا کاراکتر نویسنده که یک آقا هستند بد معرفی شدند؟! لطفا بدون در نظر گرفتم احساسات شخصی نظر بدهیم. من به کتاب علاقه زیادی دارم اما نه می‌تونم مانند بقیه دوستان کتابخوان و فرهیخته نظر بدهم نه نقد کنم، منتهی چون حقوق دان هستم این رو عرض میکنم جرم و مجازات کاملا شخصی است، مجرم به هر حال مجازات می‌شود اما نه رای قاضی شامل همه و عام میشه نه این کتاب. کتاب خوبی است عرض کردم که من سواد خیلی از دوستان را در زمینه نقد و بررسی ندارم اما کتاب جذاب بود. گوینده عالی بود و این دو علت کافی است که امتیاز کامل رو بگیره. سپاس
پريا رضايي
۱۴۰۳/۵/۱۰
با سلام به تیم زحمتکش کتابراه و با تشکر از خانم پوریان عزیز و صدای گیراشون موضوع داستان خشونت علیه زنان هستش که یه موضوعی هستش که در کل دنیا مطرحه داستان شروع جذابی داره و بعد فلاش بک به عقب میزنه و از یه جایی به بعد داستان زندگی دو زن شروع میشه و یه جایی بهم گره میخوره و جذابیت داستان رو بیشتر من میکنه البته قسمتهای کلر رو بیشتر دوس داشتم تا ایوا رو در مورد شوهر ایوا خیلی صحبتی نشده بود حتی من فکر میکنم کاش نویسنده صحنه هایی از زندگیشونو بصورت کامل بیان میکرد ولی خیلی مختصر بود در عوض داستان زندگی ایوا خیلی کامل بود. در مجموع ارزش شنیدن داره ممنون از کتابراه عزیز
Mh
۱۴۰۳/۵/۱۷
خوانش بسیار عالی بود اما راجع به موضوع کتاب باید بگم که یک کتاب فمنیستی هست و ازون دست کتابهاییست که من علاقه شدید دارم اما نوشتار این کتاب خیلی ساده است و پیچیدگی ای اصلا ندارد و با پایان کاملا قابل حدس، پس احتمالا جوایز و تقدیرها بخاطر متن فمنیستی ان است
زهرا عسگری
۱۴۰۳/۶/۶
داستان زندگی دو زن به موازات روایت میشه که هر کدوم از چیزی فرار میکنن، جذاب هست و اصلا خسته نشدم از گوش کردن به کتاب، البته بر خلاف تبلیغاتش بنظرم اخرش و کل کتاب قابل پیش بینی بود، به هر جهت، نوع روایتش زیبا بود.
رویا +
۱۴۰۳/۵/۵
نکته مثبتش، روایت خوب داستان بود. داستان یک نقطه عطف جالب داشت اما بعدش زیادی زندگی گذشته ایوا را شخم زده است. برای من خسته کننده شد. اما داستان کلیر را دوست داشتم. آخر داستان هم جذابیت خودش را داشت.
لاله لقمانی
۱۴۰۳/۶/۲۱
سلام اهنگها زیاد است و صدای اهنگها بلند و ازار دهنده هستند داستان بد نیست گوینده صداش زیبا و دلنشین است ولی انگار مقطع مقطع صحبت میکند و حالت خوانش روان را ندارد
مریم آقایی
۱۴۰۳/۵/۱
کتاب خوبیه، راوی خیلی خوب کارشونو انجام دادن، ترجیحم اینه که ایوا زنده مونده بود و نویسنده جلد دومی هم راجع به آینده‌ی ایوا می‌نوشت
Reza Shahsavari
۱۴۰۳/۵/۲۷
خسته نباشید به تیم کتابراه...
اول کتاب یکم گیج کننده اس اونم بخاطر شخصیت هاست، ولی داستان جذابی داره.
شقایق میان آبی
۱۴۰۳/۵/۲۶
کتاب خوب و جالبی بود ارزش گوش دادن را داشت. راوی بسیار عالی کتاب را خواندن و احساسات را بیان کردن.
ندا مفرد
۱۴۰۳/۴/۲۹
داستان جذابی بود برگشت به گذشته‌ها به جا بود فقط با توجه به موضوع داستان، راوی بهتر بود هیجان بیشتری به خوانش میداد
سیما عراقی
۱۴۰۳/۴/۲۴
بد نبود ولی خیلی هم خوب نبود، واقعا مردها گاهی مورد ظلم قرار میگیرن!!! نه؟ اونا هیولا نیستن، انسان هستن
نازلی سلیمانی
۱۴۰۳/۵/۱۵
کتابی مهیج و پر از لحظات دلهره اور، و پر از توصیفات شخصیتی عالی.
علی رضا قطبی
۱۴۰۳/۶/۱
اصلا خوب نبود بی سرو ته بود و بی خود قصه رو کش داده بود
الهام جعفرزاده
۱۴۰۳/۵/۲۳
کتاب خوب و جالبی بود و گوینده بسیار خوش صدا و با احساس
سارا حمزه لو
۱۴۰۳/۵/۲۲
بسیار بسیار عالی پر از هیجان و دلهره.
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آخرین پرواز

برای دریافت کتاب صوتی آخرین پرواز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.