معرفی و دانلود کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی

عکس جلد کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی
قیمت:
۴۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی

جانگ ییشینگ یا همان لی از خوانندگان محبوب گروه اکسو در کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی خاطراتش را بازگو می‌کند. این کتابِ اتوبیوگرافی، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های چین است و مسیر طی شده از کودکی تا به شهرت رسیدن ستاره‌ی گروه اکسو را به تصویر می‌کشد، از سختی‌ها و احساسات درونی او می‌گوید و باورهای شخصی‌اش را به ما می‌شناساند.

درباره‌ی کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی

کتابی که پیش رو دارید، کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی (standing firm at 24) اتوبیوگرافی جانگ ییشینگ (Zhang Yixing) خواننده، بازیگر و رقصنده‌ی اهل چین است. او در این کتاب خاطراتش را از دوره‌ی کودکی تا اوایل دهه‌ی بیست زندگی‌اش بازگو می‌کند و سیر تبدیل شدن به یک ستاره‌ی مشهور در صنعت فرهنگی سختگیرانه‌ی آسیای شرقی را به توصیف در می‌آورد.

کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی با قلمی ساده و روان نوشته شده و شرحی از آرزوها، رویاها و تلاش های جانگ ییشینگ به دست می‌دهد و ما را با نقاط ضعف، بی‌خوابی‌ها و سختی‌هایی که در مسیر ستاره شدن متحمل شده است، آشنا می‌کند. او کتاب حاضر را در سن بیست و چهار سالگی به رشته‌ی تحریر درآورده است و از احساسات واقعی‌اش بر روی صحنه می‌گوید و زمان‌هایی را توصیف می‌کند که با رقص و لبخند در برابر تماشاچیان حاضر می‌شد، اما درونش با ترکیبی از اضطراب، کمبود عزت نفس و میل به فرار متلاطم بود.

جانگ ییشینگ با نام هنری لی (Lay) خواننده‌ی گروه کره‌ای - چینی اکسو (EXO) است که در سال 1991 به دنیا آمد. او در واقع نزد پدربزرگ و مادربزرگش زندگی کرد و در سنین پایین به یک ستاره‌ی درخشان کی پاپ تبدیل شد. جانگ ییشینگ تا به حال در گروه‌های مختلفی به فعالیت هنری پرداخت اما شهرت اصلی‌اش را مدیون حضور در گروه اکسو است. این گروه در سال 2011 آغاز به کار کرد و جانگ ییشینگ با یادگیری زبان کره‌ای به آن پیوست. او لقب رقصنده‌ی اصلی گروه را بر خود داشت. کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی از اولین روزی که برای شروع فعالیت رسمی به دیدار اعضای گروه اکسو رفت تا موفقیت‌های این گروه، برخوردهای مردم با اعضای آن و سختی‌هایش را روایت می‌کند و شرح کاملی از فعالیت‌های آن‌ها را به دست می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی

کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی در سال 2015 به انتشار رسیده و خیلی زود تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های چین شد. این کتاب در ایران با عناوین مختلفی به چاپ رسید. نسخه‌ی حاضر را راضیه کریم پور به فارسی برگردانده و انتشارات دانش آفرین روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های زندگینامه و خاطرات و فرهنگ آسیای شرقی پیشنهاد می‌کنیم. البته دوستداران کی پاپ و طرفداران گروه اکسو مخاطبین ویژه‌ی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی می‌خوانیم

مادرم همیشه جسور بود! حتی وقتی جوان‌تر بود میل عجیبی به سرکشی در رفتارش وجود داشت. مادربزرگ و پدربزرگم هر دو معلم و انسان‌های محافظه کار و سنتی بودند. به همین دلیل وقتی مادرم جوان بود، به شدت او را کنترل و بر او نظارت می‌کردند. از طرفی مادرم با دیدن محدودیت‌ها حتی بیش از پیش طغیان می‌کرد. مادر بزرگم قلبی بسیار رئوف و مهربان داشت. اما همانطور که می‌گویند مردمی که قلب نرمی دارند، زبان تند و تیزی دارند، صدای او بسیار بلند و نحوه صحبت کردنش به شدت سریع و تند بود؛ طوری که گاهی فقط با حرف زدنش می‌توانست اشک کسی را دربیاورد. پدربزرگم نه تنها معلم بلکه عضو سیاسی حزب نیز بود. عضو یک حزب بسیار قدیمیِ سنتی. مردی با ایده‌آلیسم ِ وحدت و یکپارچگی. یادم نمی‌آید تا به‌حال او را در حال لبخند زدن دیده باشم. همیشه صورتی محکم و صاف داشت و این باعث می‌شد حتی بیشتر از دیگران از او بترسم.

شخصیت اعضای خانواده من این گونه بود. از این تعاریف می‌شود فهمید که انسان‌های دور و برم میانه‌ی خوبی با نرم و مهربان صحبت کردن نداشتند. مادربزرگم همیشه می‌گوید که من بیشتر از مادرم مطیع و سر به زیر هستم. مادرم نیز همین عقیده را دارد و امیدوار است در آینده بین من و او شکاف نسلی (مانند آنچه میانِ او و خانواده‌اش بود) وجود نداشته باشد. او فکر می‌کند بین خود و خانواده‌اش شکافی عمیق وجود داشت که آن‌ها را از ارتباط با یکدیگر باز می‌داشت و جای این شکاف همچنان در زندگی‌اش دیده می‌شود.

وقتی جوان بودم همیشه احساس گم گشتگی و عدم امنیت داشتم. مادرم هر از گاهی مانند گردبادی پر سر و صدا از راه می‌رسید، با پدربزرگ و مادربزرگم دعوای شدیدی راه می‌انداخت و بعد دوباره مانند گردباد فرار می‌کرد و محو می‌شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
سرآغاز: سیمای قلبی که ایستادگی می‌کند
آغاز بهار
بارش‌های بهاری
بیداری حشرات
انقلاب بهاری
درخشان و واضح
بارانِ نم نم
آغاز تابستان
شکل گرفتنِ غلات ذرت
دانه در خوشه
انقلاب تابستانی
گرمای ملایم
گرمای شدید
پایانِ گرما
شبنم سفید
اعتدال پاییزی
آغاز پاییز
شبنم سرد
ریزش برف
آغاز زمستان
برفِ سبک
برفِ سنگین
انقلابِ زمستانی
سرمای ملایم
سرمای سوزان
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایستاده استوار در 24 سالگی
نویسنده
مترجمراضیه کریم پور
ناشر چاپیانتشارات دانش آفرین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-98530-3-0
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی

برای دریافت کتاب ایستاده استوار در 24 سالگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.