معرفی و دانلود کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه

عکس جلد کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه
قیمت:
۱۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه

کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه نوشته‌ی رابین شارما، کتابی شامل صدویک مانیفست و شعار است که قهرمانان و آدم‌های بزرگ تاریخ، برای تاریخ‌ساز شدن از آن‌ها پیروی کرده‌اند. اگر نیاز به انگیزه و دیسیپلین دارید تا زندگیتان را متحول کنید، این کتاب راهنمای شما در این مسیر خواهد بود.

درباره‌ی کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروزه

چه تفاوتی میان ما انسان‌های معمولی، و کسانی که ردی از خود در تاریخ به جا گذاشته‌اند وجود دارد؟ قهرمانان ورزشی، هنرمندان مطرح و صاحبان کسب‌وکارهای غول‌آسایی که در تمام دنیا شناخته‌شده هستند، چه راز و ترفندی در آستین داشته که زندگی‌ای چنان موفق و متفاوت از دیگر آدم‌ها برای خود رقم زده‌اند؟ چرا تلاش و سخت‌کوشی دیگر برای داشتن یک زندگی موفق کافی نیست؟

زندگی دائم در حال پیشرفت است. سرعت تغییرات و بهتر شدن سیستم‌ها چنان بالاست که تنها کسانی که خود را با این سرعت تطبیق می‌دهند امکان پیشرفت دارند. در چنین شرایطی، اگر با اصول مهم زندگی و کار مثل یک آدم حرفه‌ای و قهرمان آشنا نباشید، اسیر موانعی می‌شوید که در این مسیر سرعتتان را کم می‌کنند. رابین شارما (Robin Sharma) نویسنده‌ی مطرحی که علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی او را با عناوینی مثل «باشگاه پنج صبحی‌ها» و «راهبی که فراری‌اش را فروخت» به یاد می‌آورند، در کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروزه (The Everyday Hero Manifesto: Activate Your Positivity, Maximize Your Productivity, Serve the World) این اصول و مانیفست‌ها را یک‌به‌یک معرفی کرده و توضیح داده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه

یکی از اصولی که رابین شارما در این کتاب بر آن تأکید می‌کند این است که لازمه‌ی پیروی از یک هدف و آرمان، ایمان داشتن به آن است. بسیاری از ما اهدافی داریم که رسیدن به آن‌ها نیز برایمان از اهمیت حیاتی برخوردار است؛ ترقی و ترفیع شغلی، گرفتن یک مدرک تحصیلی، متخصص شدن در یک رشته‌ی خاص و هر چیز دیگری. ما خودمان را در ابتدای این مسیر قرار می‌دهیم و به‌صورت مداوم خودمان را مجبور می‌کنیم تا جلو برویم و مسیر را به پایان برسانیم، اما خستگی و از دست دادن انگیزه موانعی هستند که هرازگاهی به سراغمان می‌آیند و سرعتمان را کند می‌کنند. علت وجود این موانع این است که ما در اعماق وجودمان، هنوز باور نداریم که چرا این اهداف برایمان مهم هستند. ما باور نداریم که دستیابی به این هدف‌ها، چه تغییری می‌تواند در زندگیمان به وجود بیاورد و تصویر روشنی از فردای رسیدن به این اهداف در ذهنمان نداریم. رابین شارما باور داشتن به هدف را یکی از اولین و مهم‌ترین اصول اخلاقی رسیدن به موفقیت می‌داند.

رابین شارما در کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروزه، آموزش‌ها و توصیه‌هایش را با خاطراتی از زندگی شخصی پرفرازونشیبش ترکیب کرده تا تأثیر کلامش بر مخاطب را زیادتر کند. او به‌عنوان مربی و کوچ بسیاری از برندهای مطرح و افراد مشهور جهان، خاطرات و تجربیات زیادی از رسیدن به موفقیت دارد که می‌تواند برای هرکسی، راهگشا و الهام‌بخش باشد.

کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروزه کاری از نشر صوتی آوانامه و انتشارات نون است. این کتاب را با ترجمه‌ی محدثه احمدی و گویندگی آرمان سلطان‌زاده می‌شنوید.

کتاب صوتی مانیفست قهرمان هرروزه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر هدفی متعالی در ذهن دارید و می‌خواهید سطح بالاتری از موفقیت را تجربه کنید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه می‌شنویم

تمدن این ایده را در ذهنمان جای می‌دهد که اگر خندان و شاد نباشیم، اگر سگ‌ها نرقصند و رنگین‌کمان در روزهایی عالی پهنه‌ی آسمان را نگیرد، مشکلی داریم.

من یاد گرفتم در یک زندگی بانشاط باید قدم روی صحنه گذاشت، ریسک‌های زیادی کرد، سراغ راه‌های متعددی رفت، بارها ضربه خورد و پشت‌سرهم با طوفان‌های دریاهای خائن مواجه شد. این سخن جورج برنارد، نمایش‌نامه‌نویس ایرلندی، در روزهای سخت به دادم می‌رسد: «انسان منطقی خودش را با جهان وفق می‌دهد؛ انسان بی‌منطق اصرار دارد جهان را با خودش وفق دهد. بنابراین، هر پیشرفتی به انسان‌های غیرمنطقی بستگی دارد.»

به‌علاوه، دریافتم که به‌خاطر تحمل همین دوره‌های سخت و پرآشوب است که می‌توانیم به‌طور کامل لذات دوران خوب را تجربه کنیم. چنین لحظاتی همیشه از راه می‌رسند، حتی وقتی ظاهراً نشانی از حضورشان نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
6 دقیقه
پیام خصوصی از رابین شارما
7 دقیقه
مانیفست اول
27 دقیقه
مانیفست دوم
26 دقیقه
مانیفست سوم الی ششم
23 دقیقه
مانیفست هفتم الی یازدهم
24 دقیقه
مانیفست دوازدهم الی پانزدهم
31 دقیقه
مانیفست شانزدهم الی هجدهم
28 دقیقه
مانیفست نوزدهم الی بیست‌‍وچهارم
24 دقیقه
مانیفست بیست‌وپنجم الی بیست‌وهشتم
27 دقیقه
مانیفست بیست‌ونهم الی سی‌ویکم
33 دقیقه
مانیفست سی‌ودوم
31 دقیقه
مانیفست سی‌و‌سوم الی چهل‌و‌یکم
19 دقیقه
مانیفست چهل‌ودوم الی چهل‌وششم
29 دقیقه
مانیفست چهل‌و‌هفتم الی چهل‌وهشتم
23 دقیقه
مانیفست چهل‌ونهم الی پنجاه‌ودوم
22 دقیقه
مانیفست پنجاه‌وسوم الی پنجاه‌وپنجم
26 دقیقه
مانیفست پنجاه‌وششم الی پنجاه‌وهشتم
32 دقیقه
مانیفست پنجاه‌ونهم الی شصتم
25 دقیقه
مانیفست شصت‌ویکم الی شصت‌وسوم
29 دقیقه
مانیفست شصت‌وچهارم الی هفتادم
24 دقیقه
مانیفست هفتادویکم الی هفتادوچهارم
30 دقیقه
مانیفست هفتادوپنجم الی هشتادم
24 دقیقه
مانیفست هشتادویکم الی هشتادوپنجم
29 دقیقه
مانیفست هشتادوششم الی نودم
32 دقیقه
مانیفست نودویکم الی نودوششم
15 دقیقه
مانیفست نودوهفتم الی صدویکم
6 دقیقه
پیوست اول الی سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه
نویسنده
مترجممحدثه احمدی
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپینشر نون
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های موفقیت شخصی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه

برای دریافت کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.