معرفی و دانلود کتاب موفقیت

عکس جلد کتاب موفقیت
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت

کتاب موفقیت نوشته‌ی رابین شارما است که با هدف ایجاد انگیزه و لذت در مخاطبان و خوانندگان کتاب نوشته شده است. رابین شارما نویسنده‌ی این کتاب که سال‌ها در حوزه‌ی خودشناسی و خودیاری فعال بوده، جملات این کتاب را از زبان افراد بزرگ و تاثیرگذار گردآوری و تدوین کرده است.

درباره‌‌ی کتاب موفقیت

زمان‌هایی پیش می‌آید که ذهن انسان از لحاظ روانی و عاطفی، شاید به شنیدن یا خواندن یک جمله نیاز داشته باشد تا مانند روشن شدن چراغی در مسیری تاریک بتواند ذهن و احوال او را روشن کند. جملاتی که ازقضا دقیقا مرتبط با تجربه‌ی رنجی است که امکان دارد در آن لحظه برای هر فردی وجود داشته باشد.

رابین شارما (robin sharma) در کتاب موفقیت (success) تلاش کرده تا با بیان جمله، ضرب‌المثل یا یک عبارت تاثیرگذار فضای ذهنی خواننده را در جهتی مثبت و مفید هدایت کند. کتاب با این جمله شروع شده است: «بزرگ بیندیش. کوچک شروع کن. در لحظه اکنون باش.» خواندن همین عبارت در اولین بخش کتاب می‌تواند برای هر فردی در هر شرایطی شبیه به یک تلنگر باشد. زندگی تماما در لحظه‌ی حال جاریست و هیچ آینده و گذشته‌ای وجود ندارد و تجربه‌ی زیستن و زندگی کردن اگر یک فرمول داشته باشد همین اندیشیدن بزرگ و اقدام‌های کوچک است.

کتاب موفقیت به گونه‌ای تدوین و ترجمه شده است که خواننده می‌تواند علاوه‌بر مرور جملات به زبان فارسی، ترجمه‌ی انگلیسی جمله‌ها را نیز بخواند. رابین شارما در کتاب موفقیت، به نکات و ویژگی‌هایی اشاره کرده است که یک فرد باید برای رسیدن به موفقیت و اهدافش طی کند و مترجم، مجموعه‌ی این جملات را به زبان فارسی و با هدف یادگیری و آموزش تدوین و جمع‌بندی کرده است. کتاب موفقیت را انتشارات مهر ارغوان چاپ و منتشر کرده است.

کتاب موفقیت مناسب چه‌کسانی است؟

کتاب پیشِ رو برای تمام افرادی که به کتاب‌ها و جملات تاکیدی و انگیزشی علاقه دارند مناسب است. همچنین در کنار خواندن جملات مفید دایره لغات زبان انگلیسی مخاطب نیز افزایش پیدا می‌کند.

در بخشی از کتاب موفقیت می‌خوانیم

یک فرمول برای رسیدن به موفقیت: نگرشی که شما را به حرکت وادارد + خالقیت مداوم + عملکرد روزانه.
با کمک یک زندگی حقیقی اجازه ندهید تنفستان آشفته و هراسان شود.
برتری یافتن آغاز می‌شود و به پایان می‌رسد؛ فقط با سه کلمه: مسئولیت مطلق شخصی.
بهترین راه برای بهبود بخشیدن به جهان؛ این است که خود را بهبود ببخشید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت
نویسنده
مترجمالهام صیفی
ناشر چاپیانتشارات ارغوان مهر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات138
زبانفارسی
شابک978-622-6098-20-5
موضوع کتابکتاب‌های جملات انگیزشی، کتاب‌های آموزش انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت

برای دریافت کتاب موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.